sobota, 13 maja 2017

a ja


Nie będzie usprawiedliwień za moją miesięczną nieobecność, nie będzie obietnic, ani deklaracji. Ale będzie stylizacja:). Trochę w klimacie marynarskim, w każdym razie na pewno już w wiosennym klimacie. 
Dziękuję, że jesteście i zaglądacie tu nadal. Jestem z doskoku, wiem. Nawet dziś zapadła decyzja o zawieszeniu bloga, mało już mam "fanu" z tej zabawy, a przecież od początku o zabawę w tym blogowaniu chodziło. Ale nie lubię działań spontanicznych, pobędę więc tu jeszcze chwilę:). 
W każdym razie u mnie wszystko dobrze, tylko z całą wirtualną rzeczywistością mi mniej po drodze. 








zdjęcia- Paula

bluzka-mohito
spodnie- nn
marynarka- zaful
trampki- converse
zegarek- timex
torebka- stradivarius

36 komentarzy:

  1. Elegancko a zarazem na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podoba jak wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie! Jak zawsze stylowo i ciekawie! Piękny żakiet i super kolory! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znikaj, bo wkrótce już naprawdę nie będzie kogo w tej blogosferze odwiedzać.
    To wszystko zupełnie inaczej wygląda, niż wyglądało jeszcze kilka lat temu.
    Teraz same porady o perfekcyjnych garderobach, perfekcyjnych figurach, perfekcyjnym życiu, insta dzióbki, insta rzęsy i zero realnego życia.

    Tęsknię do normalnych dziewczyn, do normalnych blogów.
    Do szczerości.

    Pamiętaj o tym, że jeśli znikniesz, to niektórym naprawdę będzie Cię brakować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mar, przez ostatnie lata blogosfera zmieniła się nie do poznania. Jestem tu już od 7 (8? 9?) lat i mam o "naszym" środowisku coraz gorsze mniemanie. Mam tu Was, dziewczyny, które uwielbiam, których będzie mi brakować, jak codziennej lektury, jak codziennego demakijażu, jak tego co jest moim życiowym "zwyczajnym byciem". I tę część uwielbiam. Odcięcie się od tego, jest dla mnie trudne, to jak odcięcie się od rzeczywistości. Całe to pożegnanie (mam ogromną nadzieję, że nie z Tobą) jest dla mnie nierealne i mam nadzieję, że nie ostateczne. Ale nawet, jak już zawieszę bloga (o ile to zrobię), to mam Was w realu! I to jest dla mnie najważniejsze! Że te przyjaźnie stąd przeniosły się w rzeczywistość.

      Usuń
    2. Że mnie masz, to wiesz :) A i tak się cieszę, że puściłaś te zdjęcia i nadal myślisz :)

      Usuń
    3. Ja też doceniam ten aspekt blogowania, ale chodziło mi trochę o to, że wycofywanie się z blogosfery normalnych dziewczyn uważam za coś w rodzaju tej blogosfery porażki.

      Bo blog był kiedyś alternatywą dla celebryctwa.
      Dziś już nikt nie oczekuje o blogerek czegoś od celebryctwa innego :(

      Usuń
  5. "Tęsknię do normalnych dziewczyn, do normalnych blogów."

    Ja też, dlatego zaglądam tylko do trzech.

    Ewo nie zawieszaj bloga, choć z drugiej strony: nic na siłę. Ale chciałabym, żebyś wiedziała, że wciąż masz coś ciekawego nam do pokazania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak dużym wyróżnieniem są dla mnie Twoje słowa.
      Dla Was tu byłam i jestem. Ale doba, zamiast w magiczny sposób, przybrać na sile, kurczy się niepostrzeżenie.
      Dziękuję.

      Usuń
  6. Bo to wszystko już parę lat temu poszło w niedobrą stronę. Tym bardziej powinny tu być takie blogi i osoby, jak Ty. Ale wiadomo, życie ważniejsze. Niemniej, jakbyś mogła chociaż raz na miesiąc się pokazać, byłoby pięknie ;) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw. Lubię takie klimaty i to połączenie kolorów. Mam nadzieje ze jeszcze wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietnie wyglądasz! Fajniuchna kopertówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietnie wyglądasz! Fajniuchna kopertówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja... Mega mi się podoba ta kopertówka i oczywiście conversy- moje ulubione-połączone z granatowymi spodniami. Bardzo mi się podoba te zestawianie.
    ________________________
    libena-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja;) taka na luzie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak właśnie myślałam, gdzie to się podziewasz ... Look niezwykle świeży, a Ty niczym nastolatka <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie masz się kochana z czego tłumaczyc! Jest zestaw, swietny zestaw ktory wynagradza nieobecnosc ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja świetna!!! Co do spontanicznych decyzji nie zawsze są dobre :-p nie zawieszaj dalej, lepiej blogować z doskoku niż wcale! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka to strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że rok 2017 nie sprzyja regularnemu blogowaniu, większość moich znajomych blogerek jest tu raczej z doskoku, u mnie zresztą podobnie ostatnio ;) tak czy inaczej, podoba mi się ta lekka i wiosenna stylizacja przy Prowincjonalnej (swoją drogą, fajna miejscówka) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewa, pięknie wyglądasz :)♥

    Szkoda by było, gdybyś zrezygnowała z blogowania :( Bardzo lubię do Ciebie zaglądać i dzięki temu choć trochę wiem co u Ciebie i mogę poczytać co masz do powiedzenia :)) Może zostaniesz, a po prost będziesz pojawiać się troszkę rzadziej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. czesto miewalam podobne przemyslenia i przesyt blogsfery
    wogole doszlam do wniosku ze blogi modowe zwyczajnie mnie nudza
    bo ciuchy to ciuchy i tylko ciuchy
    blogi nakrecaja konsumpcjonizm - to modowe
    ale nie przestalam lubic blogosfery bo sa blogi szafiarskie , lifestylowe bez instagramowego zaciecia pokazywania kawy ze starbuksca i owisanki na sniadanie
    u siebie tez zaczelam nie lubic tegho ze jak cos sobie kupie to mysle
    ze mysle z czym laczyc i czy to ciuch dla mnie to ok
    ale jak mysle o ze lmusze go obfocic na bloga to jest to juz slabe
    wiec .... bywam na wlasnych zasadach
    tam gdzie lubie
    tam gdzie istnieje swoboda wypowiedzi
    tam gdzie nie ma manekinow
    kiedy chce
    bo detoks od bloga to fajna sprawa
    ale dla mnie blog to toz pamietnik .... rozwoju siebie ? pogladow , aktualnych waznych rzeczy
    moze i ty znajdziesz to cos co cie jednak tu trzyma

    tego sobie i tobie zycze

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze Cię znów widzieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie, że jesteś i zostań na dłużej. Super całość

    OdpowiedzUsuń
  21. Powiem Ci że...mam wrażenie, jakbyś czytała w moich myślach. Też mam coraz mniej radości i zabawy z tego blogowania. Jednak póki jesteś to napiszę, że ja lubię zaglądać do Ciebie .

    OdpowiedzUsuń
  22. Ewo witaj. Było by mi bardzo smutno, gdyby Ciebie tutaj zabrakło, bo to że cichutko siedzę i sporadycznie coś skomentuję, to nie znaczy że do Was nie zaglądam i nie czytam :). Szkoda że znikają stąd wartościowe blogi - np. 'co-mam-w-szafie','modagiovanna', czy 'iluminacjekonwersacjestylizacje'. Szkoda by było gdybyś zniknęła i TY, ale wiadomo, oczywiście nic na siłę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej Wiosno! Bardzo ładny zestaw, szczególnie na tą porę roku:) Czy pojawi się jeszcze jakiś ciekawy outfit z modnymi w tym sezonie kabaretkami? Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  24. Że świetnie się prezentujesz, to oczywiste, to że blogowanie może się znudzić lub mieć inny wymiar, też tak może być. Ale ja lubię Twój blog, bo jesteś tam Ty, szczera i piękna.
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się podpisuję pod każdym słowem!Ostatniego zdania nie sformułowałabym lepiej trafione w sedno. a zestaw piękny - faktycznie trochę marynarski, ale i sam w sobie elegancki. Pozdrawiam!

      Usuń
  25. Fantastyczny zestaw. Elegancki ale też nie napuszony. Z tym blogowanie to tak właśnie bywa, że co jakiś czas przychodzą wątpliwości. Wszystko się zmienia bo i my się zmieniamy. Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz po prostu prześwietnie <3 ten usmiech po prostu rozbraja, pieknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. No to chociaż na insta wpadaj :) . Ja też już bloguje coraz rzadziej. Mi że to kwestia ze dzieci rosną obowiązków przybywa. W końcu mamy też pracę zawodową. Ciężko rozciągnąć dobę :(. Ja pamiętam twoje początki na stylistka.pl tam też zaczynałam przygodę z "podgladaniem" roznych stylizacji. A pamiętasz AdriannaAndrea?? Brakuje mi jej postów...GosiaSkrajna www.szafaskrajnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń