środa, 19 kwietnia 2017

trencz 2

 Kolejna odsłona trencza. Choć to o dziwo wcale nie tak, że chodzę w nim non-stop. Po prostu, tak się złożyło, że znów miałam go na sobie, gdy nadarzyła się chwila na zdjęcia. Tak jak Wam kiedyś pisałam, nie ubieram się "pod bloga", i nie tworze pod niego zestawów. Macie tu obraz mnie codziennej, a uchwycony dzień i ubiór w nim goszczący, to kwestia tylko i wyłącznie przypadku, a właściwie obecności osoby robiącej zdjęcia, jej chęci, po prostu okazji.

Wersja z trampkami była na pewno ciekawsza, bardziej nonszalancka i stylowa. Dziś zestawiłam go klasycznie, do czółenek. I doskonale wiem, że to właśnie owe buty mogą dziś wzbudzić najwięcej kontrowersji, bo są to w końcu osławione złą sławą "najmniej" zgrabnych na świecie butów, mianowicie- KACZUCHY!




Zdjęcia- M.

Spodnie- h&m
Koszula- new yorker
Płaszcz- sh
Torebka- Mohito
Buty- New Look

26 komentarzy:

  1. Myślę, że za te buty dostaniesz największe pochwały. One wyglądają bardzo dobrze i nie są niezgrabne. Sama mam chęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny trencz, w mojej szafie brakuje takiego klasyka ;)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny trencz:) Torba jest bardzo nietypowa, pozdrawiam:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaczuchy ? Kaczuchy ? Kiedyś , lata świetlne temu marzenie ;) teraz gdybym miała wybrać obcas to juz wysoki albo wygodniejszy słupek .
    Choc twoje sa o dziwo zgrabne ... Nie jak kaczuchy
    I to w twoim blogu cenie - jest naturalnie , bez stylizowania sie pod bloga i tylko na jego potrzeby . To widać !
    A nawet jezeli czasem cos sie zdarzy to w ramach , znaczy nie az takie nieprawdopodobne jaki codzienna stylizacja ;)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I brakuje mi tygodniowych podsumowań

      Usuń
  5. Świetnie wyglądasz! Fajna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Fajna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie to zawsze dobija, jak widzę świetną rzeczy i później widzę podpis secondhand, a w sieciówkach chłam... Świetna torebka XD haha włożysz telefon i możesz powiedzieć: "Był telefonik, o nie ma telefonu...:|" Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze - KLASA! Pamiętam kaczuszki z dawnych lat ;-) Podobały mi się wtedy i teraz też! I całość też bardzo mi się podoba - jestem właśnie "na etapie" takich spodni. Pozdrawiam,buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten trencz wygląda genialnie! :) ❤

    Będzie mi miło, jak skomentujesz ostatni wpis:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny zestaw Ewciu, trencz genialny!

    OdpowiedzUsuń
  11. To chyba nie są jeszcze takie kaczuchowate kaczuchy, te które pamiętam z lat dwutysięcznych a które mnie zawsze przerażały to te na szerokim fleku ;P
    Czyli z takim obcasem a'la klepsydra - takie są spoko!

    Inna kwestia, że u Ciebie wyglądają bardzo ładnie i nawet nie rzucają się w oczy, znaczy się dobrze z całością są skomponowane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. B.ładny, elegancki zestaw. Płaszcz jest piękny, też muszę się zaopatrzyć w taki klasyk. Ja najbardziej lubię takie blogi, gdzie można oglądać codzienne, autentyczne stylizacje, które są prawdziwą inspiracją, a nie takie na potrzeby bloga, w których nikt poza sesją rzeczywiście nie wyjdzie! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam trencze w każdym wydaniu, świetnie się w nim prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie lubię taki elegancki styl - trencz ze szpilkami :) A koszula jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty nie w moim stylu, ale calosc bardzo do siebie pasuje <3 pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta klasyczna wersja bardzo mi się podoba. Buty kaczuchy - trudno mi się do nich przekonać, jakoś mi nie leżą, wolę na niewielkim słupku ale nie mówię NIE. Całość na wielki plus.
    Pozdrawiam, miłej niedzieli...

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię blogi gdzie można zobaczyć dziewczynę ubraną a nie przebraną. Taką idącą do pracy czy na spacer. Te blogi są autentyczne i najlepsze.A trencz powinien być w każdej kobiecej szafie. Podobasz mi się w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  18. A mnie najbardziej rzuca się w oczy Twoja koszula. Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewo, nie będę się powtarzać, ale muszę to pisać: jest stylowo, pięknie, nie nie pięknie, bardzo pięknie.
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  20. Trencz zdecydowanie kradnie całe przedstawienie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ten trencz, i bardziej podoba mi się wiosna!

    OdpowiedzUsuń