sobota, 8 kwietnia 2017

radość

Szczęście jest odczuciem mocno subiektywnym. Debatowałyśmy ostatnio nad tym z Paulą, dochodząc do wniosku, że bycie szczęśliwym, to wyłącznie kwestia naszego podejścia. Pomijając ekstremalne sytuacje, tragiczne incydenty, to cała reszta jest wyłącznie wynikiem tego, co dzieje się w naszej głowie.
Jestem szczęściarą, bo umiem i chcę być szczęśliwą. I tego Wam życzę.

Trencz to tradycyjnie najpopularniejsza propozycja na wiosnę. Tym razem w mniej oficjalnym wydaniu, bo z trampkami, czyli z lekko sportową nutą.


 


 


zdjęcia- Paula

płaszcz- sh
spodnie- h&m (sh)
bluzka- lidl
trampki- converse
torba- mohito

41 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się Twoje podejście do szczęścia. Mi bardzo utkwiła w głowie wypowiedź Pani Agnieszki Maciąg, którą bardzo cenię: Nieważne w jakim świecie żyjesz, ważne jaki świat jest w Tobie :-). Oczywiście pomijam sytuacje ekstremalnie trudne, bo czasem trudno jest być szczęśliwym, ale w dużym stopniu zależy to od nas samych :-). Piękny płaszcz. Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytat rewelacyjny! Bardzi zbieżny z moim podejściem. Koduję.

      Usuń
  2. Pieknie wyglądałaś, tak stylowo i nonszalancko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trencz trenczem - ale torba jaka genialna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ją ostatnio odnalazłam w czeluściach szafy, tak się z nią nie rozstaję.

      Usuń
  4. Fajnie, tak wiosennie i lekko! PS. ciekawa torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trencz jest boski ! Świetnie wygląda z trampkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super look! Brawo za swietne zdjecia Paula ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zdjęcia też bardzo mi się podobają:).

      Usuń
  7. Ja od wielu lat jestem szczęśliwym człowiekiem .... I nawet burze i tragedie przeżyłam ze spokojem ... łzy oczyszczają i potem znow łatwiej sie uśmiechać :)
    Lubie tak !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo spokój ducha pozwala przetrwać wiele.

      Usuń
  8. cudownie wyglądasz i śliczny masz płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. pieknie wygladasz. podoba mi się taki luźny look

    OdpowiedzUsuń
  10. Podpisuję się pod tym co napisałaś o byciu szczęśliwym. Są szczęśliwi biedni i nieszczęśliwi bogaci. Dobrze jeszcze zarażać szczęściem innych, ciągle zdołowanych malkontentów, patrzących na świat wyłącznie krytycznie. :)
    Sportowawo i wygodnie - bardzo to do mnie przemawia. I jaka zakręcona torba! ;):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo zależności szczęścia od pieniędzy to już w ogóle się nie doszukuję:).
      Malkontentów w koło nie brakuje, więc masz rację, trzeba emanować szczęściem.

      Usuń
  11. Świetnie wyglądasz! Piękny płaszcz i zdjęcia! Ja też czuję się szczęśliwa, chociaż nie zawsze idzie po mojej myśli, to staram się robić wszystko, żeby być zadowolona z życia! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba być elastycznym i gotowym na zmiany, wtedy wszystko łatwiej przychodzi.
      Dzięki!

      Usuń
  12. Piękny ten trencz, też o taki myślę, choć może trochę krótszym :) ale jeszcze się nie zebrałam, żeby takiego poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu polecam sh, mam stamtąd4 trencze:).

      Usuń
  13. Jest luz i lekkka nonszalancja co fantastycznie wpływa na całość looku. Super torba :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja super :) Podoba nam się :)


    www.lagres.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. To prawda, co napisałaś. Trzeba zawsze szukać pozytywów w kazdej sytuacji. Mnie pomoga poczucie humoru, które odziedziczyłam po mamie a kiedy mam już wszystkiego dosyć to zakladam sluchawki i uciekam w swiat muzyki a potem już jest lepiej. A co do Twojej stylizacji to podoba mi się taki luz. Trencz świetny a i torebka przykula moją uwagę

    OdpowiedzUsuń
  16. Super płaszcz , bardzo ładnie Ci w tym kolorze :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny trencz... jego długość - marzenie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewunia, mnie sprawiłaś ogromna radość swoim lookiem :) pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak na złość ani widu fajnego klasycznego trencza w lumpkach, i tylko zazdroszczę oglądając :) Fajny, klasyczny casualowy zestaw :) Super czerwony akcent i świetna torebka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny trencz, idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń