piątek, 3 marca 2017

Przemiana

Dobra Dziewczyny, przyszła pora, bym podzieliła się z Wami moją małą metamorfozą. 


I na tym zdjęciu mogłabym zakończyć, z racji bloga szafiarskiego podpisać, że marynarka to drugi z otrzymanych z Zaful ciuchów (swoją drogą jest świetna i pojawi się tu nie raz), ale to nie o samo cięcie włosów tym razem chodziło.

           Cudowna Dziewczyna z mojego miasta- Beata Kulczyńska wpadła na genialny pomysł (zresztą nie jej pierwszy i na pewno nie ostatni, który niesie ogromną pomoc potrzebującym), by zorganizować akcję: "z miłości do włosów". Pomysł był prosty, ale jakże genialny! Oddajmy włosy na peruki dla chorych na raka dzieci. 
           O akcji dowiedziałam się przypadkiem, znajdując info w internecie. I tak myśl zaczęła kiełkować w głowie i już wiedziałam, że nie będzie odwrotu. Aby wziąć udział w akcji należało ściąć minimum 30 cm włosów. U mnie poszło o 5 więcej. I nie żałuję ani centymetra.
          Początkowo Beata akcję rozwinęła w zaprzyjaźnionym (i swoją drogą świetnym!) salonie fryzjerskim- w Ministerstwie Urody. I wraz z właścicielką Iloną Nalewajką w pełni zaangażowały się w rozpropagowanie planowanej akcji. A odzew okazał się niesamowity! Salony fryzjerskie z całej Polski przyłączyły się do tego przedsięwzięcia. Cudowna sprawa! A chętnych do ścięcia włosów dla dzieci były całe kolejki :).

         Akcja w Częstochowie była świetnie zorganizowana. Zadbano nawet o animatorki ze Stacji Animacji, które cudownie umilały czas dzieciakom, gdy mamy zajęte były oddawaniem włosów. 






 




 



24 komentarze:

  1. Ewunia pięknie !
    lubie takie fryzurki, a Ty wygladasz w niej jeszcze piękniej
    o ile to możliwe

    cel szlachetny , chwali się

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci w takiej fryzurce :) Załuję że ja swoich mega długaśnych włosów nie oddałam na taki cel... ale nie wiedziałam że tak można... po prostu ścięłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cel szczytny i Twój gest jest niesamowity, przyklaskuję Twojej decyzji, Ewo i chylę czoła....jak widać - nie tylko "na zewnątrz jesteś piękna :-) A fryzurka bardzo Ci pasuje! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak już pisałam wcześniej - w nowej fryzurze wyglądasz na o wiele młodszą!

    Bardzo dobra zmiana!
    A że idea świetna, to już w ogóle super decyzja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna akcja - juz o niej wcześniej słyszałam.
    A Ty w nowej fryzurze wyglądasz po prostu olśniewająco! Przemiana na duży plus ❤ Pozdrawiam Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. już chciałam po pierwszym zdjęciu krzyczeć: "dlaczego to zrobiłaś, miałaś takie piękne włosy" Ale po przeczytaniu tekstu, chylę czoła biję brawo i gratuluję:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Spektakularna przemiana <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tej akcji, szczytny cel a i zmiana podoba mi się. Ładnie Ci w takiej długości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie! Inicjatywa wspaniała, Pani Ilona zresztą też :) Gdyby nie fakt, że mam za krótkie włosy, też oddałabym swoje...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna fryzura i swoją drogą, ogromnie popieram takie akcje. Brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzieś już słyszałam o tej akcji, naprawdę szczytny cel.
    Przy okazji odświeżyłaś nieco fryzurę i świetnie wyglądasz:)
    Żakiet też ładny, podoba mi się to wykończenie przy szyi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo Ci ładnie w tej fryzurce, sama do podobnej dążę ;)
    Akcja wspaniała. Żebym miała co ścinać, też bym oddała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna akcja. Cudownie wyglądasz w tej długości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała inicjatywa, swietnie, ze sie zdecydowalas ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna akcja! Miło, że są tacy ludzie jak ty. Pomagajmy!

    OdpowiedzUsuń
  16. pieknie wygladasz po metamorfozie. bardzo udana

    OdpowiedzUsuń
  17. W długich, czy krótszych... piękną kobietą jesteś bez różnicy:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Your hair was beautiful, I loved it.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Super! Zarówno fryzura jak i inicjatywa. Jesteśmy pod wrażeniem!!

    OdpowiedzUsuń