niedziela, 12 marca 2017

Kwiaty i kolory

Żółtym płaszczem żegnałam jesień i tym samym okryciem witam wiosnę. Jest na tyle ciepły, że grzeje w utrzymujące się jeszcze poranne przymrozki, a za sprawą żywego 
koloru idealnie wpisuje się we wcześnie wiosenną aurę. 

W tym roku za specjalnie nie poszalałam na wyprzedażach, ale jednak na coś się skusiłam. I dziś prezentacja jednej z rzeczy upolowanej w ostatniej fazie promocji. Kwieciste body zachwyciło mnie od razu i nerwowo wertowałam wieszaki w poszukiwaniu swojego rozmiaru. Całe szczęście i ostała się jeszcze jedna eLka i mogłam cieszyć się nowym zakupem. Zdążyłam już się z moim nowym ciuchem mocno polubić, bo pasuje i na większe wyjście (do spodni na kant i szpilek), ale i na co dzień nadaje szyku zwyczajnym zestawom. Odpowiednio połączony będzie się świetnie komponował również z zestawami w stylu boho, który również jest mi bliski.
Nowe są również spodnie- tak się kończą "spacery" po sklepach z Paulą:). Ale powiedzcie same- 15 zł za tak dobrze leżące dzwony to chyba nie wygórowana cena:). I buty kowbojki, ale nie widać ich tu za wiele, to wspomnę o nich przy innej okazji:). 





zdjęcia- Paula

płaszcz- sh
body- stradivarius
spodnie- vila
buty- c&a
torba- h&m

43 komentarze:

  1. uwielbiam takie stylizacje w żywych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, dlaczego mojej uwadze umknęło takie piękne body!
    Wszystkie które ja widuję są obcisłe.
    Lubię je, ale takie nieco luźniejsze bardzo by się przydało.
    Ten ciuch jest nieoceniony przy noszeniu jakichkolwiek portek, przynajmniej bluzka z nich nie wyłazi. No i w nerki nie jest zimno :D

    Cudownie wyglądasz w tych swoich "nowych" włosach, powtórzę się po raz enty - młodziej! Naprawdę młodziej!

    A żółty płaszcz jest tu bardzo na miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś i ja go wcześniej nie widziałam, tzn w regularnej cenie zupełnie mi umknęło. A jest naprawdę super:).
      I dziękuję też Ci Mar, o ile same włosy lepiej się prezentowały w długiej wersji, tak ja w nich też lepiej się czuję, gdy są znacznie krótsze.

      Usuń
  3. "Jest na tyle ciepły..." Podziwiam Was, dziewczyny:)
    Ja, póki co, noszę swój puchowy płaszcz, ciesząc się, że nareszcie jest mi ciepło i nie kostnieję w nim, jak to miało miejsce zimą. Taki ze mnie zmarzlak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała marznąć, to i ja założyłabym z powrotem mój zimowy płaszcz, ale ten daje radę:).

      Usuń
  4. MOja Śliczna, wyglądałaś cudownie, jeden z moich ulubionych "Twoich" zestawów. Zakupy ze mną są udane jak widać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Słońce! I zakupy na duży plus- w kurtce też już byłam:).

      Usuń
  5. Taka młodzieńcza świeżość wstąpiła w Ciebie w związku ze zmianą fryzury, a do tego ten soczysty i jakże elektryzujący odcień płaszcza ... Zachwycam się niezmiernie 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo. Dokladnie tak się czuję- jakoś tak młodziej i świeżo!

      Usuń
  6. Ewa, świetnie wyglądasz :) No i ta figura ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa propozycja .
    Ja niby bardzo lubie żółty , ale nie wiem czy bym nosiła w wersji kurtki czy płaszcza - marynarka w tym kolorze jakos mi nie leży

    A bardzo podoba mi sie na innych . na tobie .
    Włosy musza sie poleżeć ;) zeby zaczęły układać sie idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię żółty-mam sporo ubrań w tym kolorze.
      Ps. Nie wiem, czy się uleżą, bo coś się na to nie zapowiada.

      Usuń
  8. Na wyprzedażach też skusiłam się na body i to chyba pierwsze w mojej szafie.
    Żółty powraca na wiosnę. Fantastyczny płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię body, bo nic się nie przemieszcza, nie wyłazi.
      Dziękuję!

      Usuń
  9. śliczne body! fajnie wygląda z żółtym płaszczem :)

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  10. aż miło popatrzeć na te kolory <3 prawdziwa Viosna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie jest Ci w kolorze żółtym i od razu czuc powiew wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny płaszczyk. Ślicznie wygladasz! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekny płaszczyk i bluzeczka, super zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego płaszczyka szczerze Ci zazdroszczę, ma piękny kolor i nadaje charakteru całości! Jak pięknie jest Ci w kwiatowym motywie! Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Płaszczyk oczywiście upolowany w sh.

      Usuń
  15. uwielbiam ten kolor, ale totalnie nie pasuje do mojej karnacji. Ty wyglądasz świetnie. <3 jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj z różnymi odcieniami, bo żółty ma tyle różnych wersji, że może znajdziesz coś dla siebie.

      Usuń
  16. Piękny, żywy zestaw:-), najbardziej podoba mi się to kwieciste body. Uwielbiam kwiatowy print, a taki w dość mrocznej, ciemnej oprawie to już w ogóle :-). Takie kwiaty kojarzą mi się trochę z projektami Dolce&Gabbana. Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ta ciemna oprawa kwiatów skusiła mnie najbardziej:). Dziękuję.

      Usuń
  17. chociaż z żółtym się zbytnio nie przyjaźnimy to ten płaszczyk mnie urzekł swoim kolorem! ślicznie Ci w nim! i fryzura bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo. A myślałam, że lubisz się ze wszystkimi kolorami- tak mi się kojarzysz, jako osoba, która zadnej barwy się nie boi:D!

      Usuń
  18. Śliczny płaszczyk, kolor bardzo energetyczny! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Płaszczyk ma piękny kolor, no i to body. Jest śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny energetyczny zestaw, cudny ten płaszczyk i idealnie Tobie w tym trudnym jednak kolorze, body przepiękne, uwielbiam taką egzotyczną kolorystykę kwiatów na czarnym tle, coś podobnego wzorem zdobyłam ostatnio i nie potrafię się nacieszyć już :) Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń