sobota, 25 marca 2017

jesień wiosną

Dzieje się coś ostatnio z moim aparatem. Ma problemy z ostrością i ogólnie zdjęcia są coraz bardziej do chrzanu. Wybaczcie więc tę ordynarną obróbkę, ale próbowałam ratować, co mam. Będę musiała go zdiagnozować i naprawić, ale być może jego żywot powoli dobiega końca i będzie trzeba pomyśleć o czymś nowym. 

Zestaw zdecydowanie bardziej jesienny niż wiosenny, ale w końcu obie te pory roku są przejściowe, a reżimu kolorów, które wypada, bądź nie, nosić danej pory roku, nie przestrzegam. 
Zresztą już Wam nie raz pisałam, że ogólnie z tym, co wypada jestem na ogół lekko na bakier. Lubię trochę przewrotności, niekoniecznie w stroju. Z tym, że słowa "lekko" i "trochę" w ostatnich zdaniach stanowią istotę. Nie lubię bycia "innym" i "oryginalnym" na siłę, nie lubię sztucznego kreowania się na buntownika, czy ciągłego podkreślania swojego sprzeciwu i robienia igieł z wideł. Ale nie lubię też całkowitej wtórności, płynięcia bezmyślnie z falą i podążania za modą (nie tylko na modą ubraniową).
Wracając do ubioru- jesienny, bo i aura bardziej październikowa niźli marcowa.
Praktycznie wszystko z tego zestawu przewinęło się już przez bloga (niektóre rzeczy pojawiają się nawet z pewną regularnością), poza zegarkiem i to na niego chciała zwrócić Waszą uwagę. Jest tak oryginalny i ciekawy, że teraz to mój najchętniej noszony czasomierz. 









zdjęcia- Paula

płaszcz- sh
marynarka- h&m
spodnie- vero moda
buty- lasocki
torba- h&m
zegarek, choker- allegro

27 komentarzy:

  1. Ja czekam właśnie na taką prawdziwą wiosnę. :)
    A zestaw bardzo fajny, zdjęcia wyszły naprawdę dobrze. Może coś poprzestawiało się w aparacie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidio ponoć jeszcze w tym tygodniu ma taka właśnie wiosna przyjść.

      Usuń
    2. Chyba taka wiosna właśnie przyszła, bo patrzę przez okno i jest tam naprawdę cieplutko i słonecznie!:)
      Marynarka jest świetna, a guziki na niej jeszcze lepsze:)

      Usuń
  2. Marynarka jest boska, świetnie jest Ci w takim żywym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam ciekawa, jaki masz ten nowy zegarek, bo ostatni był identyczny jak mój. Ten w dużej mierze przypomina mój stylem. Podpisuję się obiema rękami pod tym co napisałaś o noszeniu się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło Cię "widzieć". Zaglądałam ostatnio do Ciebie, z nadzieją na jakiś nowy post. Liczę, że jeszcze wrócisz do blogowania.

      Usuń
  4. Marynarka jest świetna. W całej stylizacji jest jakby wisienką na torcie. Dobra robota! Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, bez niej zestaw byłby bardzo smętny.

      Usuń
  5. Ale to chyba nie kwestia aparatu, a obiektywu?
    Czym Ty robisz zdjęcia?

    Opisz mi problem na priv i napisz jaki sprzęt, może Lechu coś doradzi.

    Obróbka nie jest ordynarna, przypomina mi taki klimat fotografii z lat '90, więc bardzo pasuje do zestawu i kadrów :)

    Swoją drogą - skórzane płaszcze to jeden z tych elementów mody końca lat '90 i początku dwutysięcznych, o których na masową skalę fashionistki jeszcze sobie nie przypomniały, a który też ma olbrzymi potencjał obecnie ;)

    Mnie się ten zestaw bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikon D3000, obiektyw AF-S Nikkor 50 mm 1:1.8G. To może być też po prostu kwestia ustawień, jak jest dobre światło, to mu lepiej idzie- ale jak jest dobre światło to i mój telefon sobie radzi:).

      Starałam się właśnie dostosować obróbkę do klimatu zdjęć, cieszę się, że to zauważyłaś.
      Dzięki!

      Usuń
    2. Zapytam dziś Lecha co on o tym sądzi, OK?

      Usuń
  6. Mimo wszystko zdjęcia są piękne, Ty na nich też :) Pogoda jak pogoda, najważniejszy jest uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ten zestaw i nie odbieram go jesiennie jakoś, piękny kolor marynarki i cudny płaszczyk, tym bardziej, ze z sh, Mar ma rację, że takie okrycie wierzchnie ma ogromny potencjał, fajnie, że o tym przypominasz :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój aparat trochę ostatnio też coś swiruje. Ale się nie poddajemy :D super look ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznsć, że co jak co, ale marynarki z H&M zawsze mi się bardzo podobały i są fajnie skrojone nie inaczej jest z Twoją. Płaszcz za to nadaje indywidualizmu. Zgadzam sie oj zgadzam zwlaszcza z tym kreowaniem na oryginalność - kolejna moda, ale znowu mało kto wyczuwa, o co w tym chodzi. Dla mnie wszystko co noszę wypływa z wnętrza i temu pozostaję wierna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ta czerwona marynarka :)

    PS. Ewcia, super Ci w nowej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie nie jest jesiennie, taka była pogoda, mało wiosenna więc strój odpowiedni.
    Ciekawy płaszcz, fajna marynarka i ten zegarek, on przyciąga dzisiaj mój wzrok.
    Uwielbiam zegarki a takiego czarnego jeszcze nie mam. Muszę poszukać.
    Świetnie wyglądasz. Co do aparatu to mnie czasami też płata figle.
    Pozdrawiam wiosennie...

    OdpowiedzUsuń
  13. o rany, kolor marynarki jest obłędny!! Przepięknie wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa marynarka, dwurzędówka. Ekstra :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się ten zestaw podoba, płaszcz skórzany świetny, zawsze mi sie takie podobały i jakieś tam w szafie wiszą ;)marynarka super, już ja podziwiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Klimatyczne zdjęcia, mi się podobają. A czerwona marynarka super! Tego typu zegarki też lubię, proste, klasyczne, nieprzekombinowane.

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubie te chockery wiązane <3
    http://konstylencja.com/odswiez-swoj-styl-wiosne/

    OdpowiedzUsuń