niedziela, 26 lutego 2017

sposób na jeansową koszulę

Ponoć jeansowa koszula to klasyk i możliwości jej noszenia jest bez liku. A jednak mam w szafie dwie sztuki a praktycznie wcale ich nie noszę.  Latem wprawdzie lubię je łączyć z białymi spodniami, albo jako narzutkę na sukienkę, ale zimą nie sięgam po nie chętnie. W wersji total jeans trochę mnie przytłaczają. Nie przekonują mnie również z czarnymi jeansami. Ale to właśnie czerń okazała się sposobem na noszenie denimowej koszuli, z tym, że w wersji skórzanej. Jeans plus skóra- to stało się tak oczywiste, kiedy już się tak ubrałam, że zupełnie nie rozumiem skąd wcześniej miałam jakiekolwiek wątpliwości. 
Równocześnie pokazuję Wam mój stary patent na długą i obszerną kamizelkę. Nie tylko futrzaki można nosić na kurtki, takie dziane kamizelki również świetnie sprawdzają się jako dodatkowa warstwa. Nie ma co upychać ich pod płaszczem, bo rewelacyjnie sprawdzają się noszone na nim:). 
PS. To ostatni post, który jeszcze miałam zapisany na dysku w długich włosach. Następny obiecuję już z krótszą fryzurą:).









zdjęcia- Mama

spodnie- h&m
koszula, płaszcz, kamizelka- sh
zegarek- adriatica
czapka- nn
torebka- cubus
buty- biedronka
choker- diy

21 komentarzy:

  1. Jak dla mnie bomba :) Bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeansowa koszula to podstawa
    Bardzo podoba mi się ta stylizacja, super są te spodnie

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez nie kochom sie z jeansową koszulą.... choć mam ....
    jakaś Ty szczupła......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie- niby tak uniwersalny element stroju, a nie po drodze mi z nim.
      Aniu waga od dawna stoi w miejscu, ale w sumie to -10 kg mniej.

      Usuń
  4. Jeans jest świetny przez cały rok, ładnie wygląda i z czernią i z innymi barwami i generalnie jeśli komuś jest w nim dobrze, to kurczę - niech nosi i nosi!
    Też bym ponosiła taką koszulę, tyle że mnie nie jest dobrze w jakichkolwiek niebieskościach przy twarzy.

    boleję nad tym, ale nic z tym nie zrobię.

    Tobie jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie- z innymi barwami niby tak, ale jak się zastanowić to najlepiej jednak z bielą i czernią.
      A ja myślałam, że Ty zimą jesteś i niebieski to Twój kolor:).

      Usuń
  5. Świetna stylizacja, super wyglądasz. Nie mam koszuli jeansowej, mam tylko kurtkę z krótkim rękawem. Muszę poszukać.
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. Kurtki jeansowe- katany mam dwie, ale też nie noszę bardzo często. Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Mam podobnie jak ty. Jeansowej koszuli zimą prawie nie zakładam ale za to ze skórzanymi spodniami się nie rozstaję :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw, koszula jeansowa ze skórzanymi spodniami wygląda cudnie!! Bardzo ładnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Drapieżnie :)
    Ja dżinsowych koszul też raczej zimą unikam, bo nie lubię już na nie niczego zakładać. Bardzo jednak mi się podoba u ciebie, idealnie przełamuje czerń.
    P.S. Podziwiam decyzję o ścięciu włosów i super, że zrobiłaś to w szlachetnym celu.

    OdpowiedzUsuń
  9. O jak ja Cię Ewcia lubię w takich warstwach i czerni z pazurem!

    OdpowiedzUsuń
  10. W skórze i jeansie jest Ci pięknie. Taka koszula to klasyk gatunku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się jeansowe koszule, ale jeszcze jej nie mam w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie

    https://www.instagram.com/eskucinska/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnie zdjęcie - cudowne! Stylizacja świetna, bardzo w moim stylu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń