czwartek, 16 lutego 2017

niepotrzebny zakup

Kupuję mniej ubrań niż kiedyś, to na pewno. Bardziej kuszą mnie teraz działy sportowe niż new collection, wybiorę nowe hantelki z równą zapalczywością, co nową torebkę. A w czasie wolnym wolę poskakać na fitnessie niż biegać po sklepach. 
Ale to nie znaczy, że nie kupuję wcale, że zrobiła się za mnie minimalistka, której zakupy przestały sprawiać przyjemność. Lubię łażenie po sklepach, lubię przymierzanie nowych ubrań, lubię ten moment kiedy sprawdzam, czy nowa rzecz faktycznie pasuje do zestawów, które już ułożyłam sobie w głowie z nią w roli głównej.
Moim najnowszym nabytkiem jest widoczne na zdjęciach ponczo. Zabrzmi to jak wyznanie zakupoholiczki, ale nie miałam ochoty tego dnia wracać z pustymi rękami. Czułam potrzebę, by sobie w ramach poprawy humoru kupić coś, co zmieni mój nastrój. Zakup nie niezbędny, może nawet impulsywny i niepotrzebny. Nie brakowało w mojej szafie poncza (mam już 3), nie byłam wybitnie zmarznięta, by szukać dodatkowego okrycia. Ale po prostu chciałam COŚ kupić:).
Niech rozgrzeszy mnie choć jego piękno:) (bo piękne jest, nie?), fakt, że jest dwustronne (druga strona jest jasna z szarymi wzorami), no i cena- 36 zł za taki ładny ciuch to chyba okazja:). 








zdjęcia- Mama

ponczo- takko
spodnie- h&m
buty- biedronka
pasek- biedronka

39 komentarzy:

  1. Piękne <3 Chętnie bym sobie też poprawiła nim humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne poncho, świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne to poncho i świetnie wygląda przewiązane paskiem. Tak, zdecydowanie musiałaś je kupić:-) i tego się trzymajmy:-). Swoją drogą, nie mam ani jednego i jak patrzę na Twoje, to nabieram na takie ochoty:-). Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz żadnego? To zdecydowanie musisz to zmienić:).
      Dzięki Moniko!

      Usuń
  4. Ponczo zawsze spoko, nigdy ich dość w szafie ;)
    One się przydają, bo są łatwym dodatkiem - w zasadzie można je dobrać do większości stylizacji, do różnych stylów pasują, no i spokojnie da się traktować je nie tylko jako ozdobę albo okrycie wierzchnie, ale i jako otulacz w czasie siedzenia przy komputerze, więc tak naprawdę to jeden z uniwersalniejszych, zawsze modnych ciuchów ;)

    Nie miej wyrzutów sumienia, bo jest naprawdę ładne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Mar.
      Chwilowo to ponczo służy właśnie jako narzuta na krzesło:), także ciuch uniwersalny!

      Usuń
  5. Ja tez tak często mam, że po prostu muszę coś sobie kupić i już :)
    Ponczo niestety w swojej szafie nie posiadam, ale może kiedyś naprawię ten błąd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto nadrobić ten brak w szafie, bo ogólnie poncza się bardzo przydają.

      Usuń
  6. Jest piękne, było niedrogie więc jesteś absolutnie rozgrzeszona :))

    Ja lubię kupować nowe ubrania, ale właśnie nie lubię chodzić po sklepach i mierzyć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam:).
      I czuję się rozgrzeszona:).

      Usuń
  7. Heh....w końcu nic nie poprawia humoru lepiej niż...ZAKUPY! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, jesteś rozgrzeszona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewunia, ponczo piękne! :) i cenę miał świetną! jakbyś go nie kupiła to byłby błąd, o, wielki błąd ;D ale, że jesteś dziewczyną sukcesu to błędów nie robisz! :)Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tego się będę trzymać! Dziękuję Magdaleno:).

      Usuń
  10. Takich pieknych rzeczy w szafie, zwlaszcza gdy rzecz ta jest ponczem - nigdy za wiele!!! I w dodatku gdy tak cudnie w nim wygladasz:) Ja Cie rozgrzeszam, idz i nos z radoscia;);)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję tylko, że szafa ma ograniczoną pojemność:).
      Dzięki Aniu!

      Usuń
  11. A ja Ci powiem, że dobrze zrobiłaś że go kupiłaś!Bo wygląda świetnie :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie tez zdecydowanie bardziej kuszą teraz sportowe ubrania :D:) ale Ty wygladasz tutaj mega! pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga. A tak z ciekawości, gdzie kupujesz sportowe ciuchy?

      Usuń
  13. Też kupuję zdecydowanie mniej i zakupy są bardziej przemyślane i rozsądne, ale...czasem....pojawia się OCHOTA i wtedy spełniam swoją zachciankę, która zdecydowanie poprawia mi humor ;-) Myślę, że raz na jakiś czas to jest zdrowy odruch - sprawić sobie spontanicznie przyjemność /nawet jeśli jest 100 powodów, które tego nie uzasadniają/ ;-) Ponczo uniwersalne w kolorach i piękne we wzorach - też bym kupiła :-))) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to była zdecydowanie OCHOTA:). Fajnie to ujęłaś:).
      Dzięki Olu!

      Usuń
  14. Bardzo ładne, cena zachęcająca więc nie dziwi mnie, że się skusiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne jest! i za taką cenę?? Zobaczę w takko u nas :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ponczo jest świetne! ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super to ponczo! Świetnie w nim wyglądasz :)

    majkapicheta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczne jest to ponczo :)

    OdpowiedzUsuń