piątek, 10 lutego 2017

Czerwień z Zaful

Niedawno zaczęłam moją pierwszą współpracę z chińską firmą Zaful.com. Do tej pory broniłam się przed zamówieniami z tego typu stron, ale ostatecznie przekonały mnie pozytywne opinie koleżanek po fachu, które Zaful zachwalały, jako najlepszego chińskiego sprzedawcę z aktualnie dostępnych na rynku. I nie zawiodłam się. Rzeczy, które otrzymałam (w tym dzisiejsza sukienka) są dobrej jakości. Są dobrze odszyte i niedrogie, a rozmiarówka dobrze opisana. Sklep ma ogromną ofertę, długo nie mogłam się zdecydować, jakie ubrania wybrać. Najbardziej kusiła mnie oferta strojów kąpielowych, ale choć na przesyłkę czekałam dość długo, to do letniej garderoby jeszcze długa droga:). Ogromny wybór sukienek, okryć wierzchnich, bluzek i akcesoriów przyprawił mnie o lekki zawrót głowy. Ostatecznie zwyciężyła praktyczność i wybrałam sukienkę, którą będę mogła nosić na co dzień. Jest idealna do pracy, bo, mimo intensywnego koloru, ma odpowiednią długość i dość formalny krój. 
Wybaczcie zdjęcia w domu, ale chciałam pokazać Wam sukienkę w pełnej okazałości, a aura na zewnątrz jeszcze długo nie będzie zachęcać do ściągnięcia okrycia wierzchniego.








zdjęcia- M.

sukienka- zaful.com
buty- anna field

46 komentarzy:

  1. Ty chudzino!
    Pozdrawiam,
    Aśka
    PS Sukienka świetna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do chudziny to mi trochę brakuję.
      Dzięki!

      Usuń
  2. Ależ absolutnie nie gniewamy się za zdjęcia w domu, przynajmniej wiemy, że masz kotełka! Pokaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam:), to Lola, pokażę ją kiedyś w całej okazałości:).

      Usuń
  3. No rewelacyjnie Ci w czerwieni! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona Twoją sukienką i tym,jak pięknie w niej wyglądasz. Podoba mi się w niej wszystko: kolor, krój, to wiązanie, kołnierz, długość. Super:-). Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko:), z Twoich ust- fanki i wykonawczyni pięknych sukienek to duży komplement. Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Uwielbiam Cię w czerwieni! jak zawsze klasa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest śliczna, a w dodatku Tobie w czerwieni jest tak ładnie, że nie dziwię się, że się na nią skusiłaś!

    Swoją drogą - ja nigdy nie umiałam niczego wybrać w tych sklepach.
    Kilka razy Zaful do mnie pisał, ale łapałam się na tym, że podoba mi się tam głównie to, co już mam.
    A potem zniechęcało mnie do tego to, że każą mi robić zdjęcia jak akurat nie będę mogła i koniec końców nic z tego nie wyszło ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień lubię bardzo, także ubrania w tym kolorze zawsze mnie kuszą:).
      Mnie też trochę przytłoczył wybór, choć sklep ma przejrzystą ofertę, to jednak baaardzo dużo tam rzeczy i ciężko się zdecydować.

      Usuń
  7. Z chęcią bym tę sukienkę założyła :) Choć akurat Zaful się do mnie odezwał, odpisałam i cisza. Więc mam raczej negatywne do nich nastawienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niefajne zagranie, ale mają tam tylu konsultantów, że to po prostu "czynnik ludzki" pewnie zawinił.

      Usuń
  8. Sukienka jest na prawdę ładna, krój jest świetny i ten kolor, rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna Ewa w ślicznej sukience !
    Doskonały krój ! Mocny kolor ! Wydobywa wszystkie twoje atuty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba.

      Usuń
  10. wyglądasz zjawiskowo, do twarzy Ci w czerwieni. Super :)
    Lubie sklep Zaful .Można znaleźć tam fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. A w sklepie wybór jest naprawdę ogromy,

      Usuń
  11. Piękna sukienka <3 Uwielbiam czerwień. Ja niestety nie mam dobrych doświadczeń z chińskimi sklepami choć z Zaful nic nie mam. Fajnie, że jesteś zadowolona.

    pozdrawiam serdecznie Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaful to pierwszy sklep chiński, na który się zdecydowałam. U innych odrzucały mnie przymusowe posty typu wishlisty czy obowiązkowe banery.

      Usuń
  12. Cudowna sukienka. Czerwień jest nieprzemijająca .

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz śliczne włosy, piękna sukienka, wyglądasz Ewo zachwycająco...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. Ale włosy już jutro nie będą moją własnością, w każdym razie ich znaczna część. Biorę udział w akcji #zMIŁOŚCIdoWŁOSÓW

      Usuń
  14. Piękna jest ta sukienka. Mam słabość do czerwonych. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kobieco!!! Baaaardzo kobieco... Sukienka pieknie podkresla Twoje ksztalty. Swietny wybor Ewuniu!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie, stylowo i z klasą - jak zawsze! A krój sukienki świetny. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu cieszę się z Twoich odwiedzin na blogu:). Dziękuję! Buziaki!

      Usuń
  17. Te ubrania są całkiem atrakcyjne nie tylko cenowo. Coraz bardziej mnie kuszą. Zastanawia mnie tylko jak materiał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od przedmiotu. To akurat poliester, więc mogłoby być lepiej. Choć z drugiej strony np wiskozy nie cierpię, a bawełna przy tym kroju by się chyba nie sprawdziła.

      Usuń
  18. Bardzo kobieco, bardzo elegancko - po prostu pięknie. Zaful jest faktycznie fajnym sklepem, dla mnie dodatkową zaletą jest też to, że ma bardzo czytelną i elegancką stronę - ubrania przegląda się z przyjemnością i nie czuję się przytłoczona. Jakością ostatnio zamówionego tam płaszcza jestem zachwycona, torebki też mają bardzo dobre, ładne i solidnie wykonane. No i zgadzam się sukienka ma piękny prosty i elegancki krój, do pracy w sam raz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie mimo wszystko odrobinę przytłacza ilość rzeczy, ale to samo odczucie mam przy zalando. Po prostu jak mam tak duży wybór to się gubię. Ale strona sama w sobie bardzo przejrzysta i wszystko dobrze opisane.
      Dziękuję!

      Usuń
  19. Sukienka, jak sukienka:). Czy ja na zdjęciach widzę "kawałek" kota???? :)))

    OdpowiedzUsuń