niedziela, 19 lutego 2017

czerń i ciemne usta


Post ten jest przedostatnim, w którym prezentuję Wam się z długimi włosami. Kto śledzi mnie na Instagramie, ten wie, że wzięłam udział w bardzo fajnej akcji- "z miłości do włosów". Więcej o samej akcji i przebiegu mojej małej zmiany, jeszcze Wam tu pewnie napiszę. 
A dziś zestaw w czerni od stóp do czubka głowy. Bo, gdy nie mam już żadnego pomysłu, ani ochoty na kreowanie jakiegokolwiek połączenia, to czerń się zawsze sprawdza. 






zdjęcia- Mama

płaszcz- busnel
spodnie- only
buty- biedronka
dodatki- nn

20 komentarzy:

  1. Czerń w Twoim przypadku jest idealna, wyglądasz pięknie w takim stroju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Cieszę się, bo czerń na nowo bardzo polubiłam.

      Usuń
  2. Bardzo pasuje Ci czerń, świetnie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. Lajkowałam ale nie miałam czasu skomentować, to zrobię to tuaj - super akcja, bardzo fajnie, że wzięłaś udział!
    Jeśli i tak nosiłaś się z zamiarem obcięcia włosów, to dobrze, że przeznaczyłaś ja na ten cel!

    Swoją drogą uważam, że krótsze włosy Cię odmłodziły o kilka lat ;)
    Aczkolwiek taką długowłosą bardzo Cię lubiłam ;)

    To czekam teraz na foty w nowych włosach!

    A tu pochwalę buty - świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysły na ścięcie włosów pojawiały się cyklicznie od kilkunastu lat, ale nigdy nie miałam dość odwagi, ani chęci. I zostawałam przy ulubionej sprawdzonej wersji. Tym razem czułam, że po prostu muszę to zrobić ze względu na cel.
      Dzięki Mar!

      Usuń
  4. Mój szczuplaczek w czerni :) Pięknie CI w nowych włosach, nie mogę się doczekać kiedy się spotkamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Paulinko!
      Kawa w sobotę?

      Usuń
  5. Great photos! I love total black!
    Would you like to follow each other? Follow me in blog and in Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  6. Toz to prawdziwy szok ! Czekam na posta !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo żałuję że jak ścinałam swoje włosy po ślubie to nie oddałam ich na jakiś cel... :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ja lubie, jak sie usmiechasz! Piekny masz tenusmiech, szczescie bije od Ciebie ;) Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny total look, bardzo podobasz mi się w takim wydaniu, super !

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam zajawkę na IG i ciekawa jestem szczegółów :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja :) czerń zawsze na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze Ci w czerni i w takim kolorze szminki też. Czekam na post z " nowymi" włosami.

    OdpowiedzUsuń