sobota, 28 stycznia 2017

pół żartem pół serio i czapka Elsy

Wbrew pozorom nie zawsze jestem taka poważna i "elegancka", jakby to nie raz wynikało ze zdjęć. Przecież ciuchy, to tylko ciuchy! Nie ma co się zawsze spinać i traktować modę zero-jedynkowo, to nie nauka ścisła, by nie móc pozwolić sobie na odstępstwa od reguł.  Że niby baba w moim wieku nie może nosić śmiesznej czapy? A czemu nie!
Ostatnio Mar pisała na blogu o swojej czapie z pomponami, która wywołuje uśmiech na twarzach przechodniów. Taką magiczną czapę mam i ja! Wzbudza uśmiech (choć może i śmiech i politowania, ale kto by się przejmował). Najbardziej uwielbiana jest przez moją córę, której to te plecione warkocze kojarzą się z ulubioną bajkową postacią, mianowicie w Elsą z Krainy Lodu. Co mnie moje dziecię widzi w tej czapie, ma uśmiech od ucha do ucha i twierdzi, że mama ma włosy Elsy:).
A do tego jest w pięknym słonecznomusztardowym kolorze. Musztardę lubię łączyć z ciemnymi kolorami, a że czerni było u mnie ostatnio pod dostatkiem, to dziś lekka zmiana i bazę stanowi granat. 
Granatowy płaszczyk ze zdjęć to oczywiście łup ciucholandowy (kolejny zakup za 1zł). Mówiłam Wam już zresztą, że mam słabość do okryć wierzchnich, szczególnie gdy znajduję je w tak niskiej cenie. Dół zestawu to również nowość na blogu. Granatowe spodnie, które są kombinacją sportowego fasonu i lejącego, eleganckiego materiału, to wyprzedażowy zakup z h&m. Zdecydowanie lepiej będą się prezentować do odkrytych butów- czółenek lub sandałów, ale nie mogłam się doczekać, by je Wam pokazać, więc zestawiłam je z szarymi kozakami. Powróciła też do moich łask przepastna kraciasta torba o kroju worka, która pomieści dosłownie wszystko! Noszę ją właściwie tylko zimą, bo gruba flanela, z jakiej jest wykonana, właśnie z mroźną aura mi się kojarzy. 











zdjęcia- Mama

spodnie- h&m
sweter- cubus
buty- ryłko
torba- reserved
czapka- nn
komin- reserved
płaszcz- sh

39 komentarzy:

  1. Byłaś może dzisiaj w kauflandzie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Spodnie w tym fasonie z kozakami wyglądają fajnie, mieszanina stylów ale nie ma przesady w kolorach i jest ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się zachować balans:). Dzięki!

      Usuń
  3. Nie no - Twoja czapa bije moją na głowę :D
    To jest zdecydowanie najfajniejsza zimowa czapa jaką widziałam :D

    Swoją drogą - takie sygnowane logiem Krainy Lodu, licencjonowane Disneyowskie i z warkoczami naprawdę jak warkocze Elsy też widziałam: w C&A, w grudniu :)
    Tylko na dorosłą głowę chyba by nie weszły ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czułam, że Ci się moja czapa spodoba:). Śmiechowa jest, nie:)?

      Usuń
  4. Wyglądasz tak uroczo w tej czapie :) No jak mała dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto się poczuć jak dziecko:).

      Usuń
  5. Ta czapeczka jest genialna ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. idealny odcień żółtego

    twarzowy ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółć jest trudnym kolorem, ale jednym z moich ulubionych.

      Usuń
  7. fantastycznie wyglądasz a czapa genialna;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha wyglądasz rewelacyjnie w tej czapce, świetna jest !

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak uroczo! :) Czapa jest taka fajna! :D Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna czapka i ma obłędny kolor. :) Jest to odważny dodatek, ale do odważnych świat należy. ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odważny, ale i humorystyczny:). Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Fajna ta czapa! :) Gdybym Cię spotkała na ulicy to na pewno zwróciłabym na nią uwagę i bym się uśmiechnęła, ale na pewno bym się z niej nie śmiała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. REWELACJA ! Uwielbiam czapki a jeszcze takie fikuśne, to już w ogóle :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja i ta czapka..cudowna <3

    http://andziaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory komponują się przepięknie! A czapa rewelacja, mam wrażenie,że to Twoja uroda dodaje jej uroku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, na pewno będziemy zaglądać częściej! ?? Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty jesteś młodą dziewczyną nie musisz się jeszcze przejmować tym czy Ci pasuje, bo pasuje i świetnie w niej wygladasz. No i kolor taki dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czapka jest świetna, pasuje Ci jak najbardziej, nie zawsze musi być na poważnie, może też być z żartem, brawo Ewa...bardzo mi się podoba całość, jest super...

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie taką zabawę modą oraz przełamywanie stereotypów lubię :)))))

    OdpowiedzUsuń