czwartek, 10 listopada 2016

beże

Stonowaną kolorystyką ratuję się zawsze wtedy, gdy nie mam pomysłu, co na siebie włożyć. Kiedy decydujemy się na jeden kolor dobrze jest zróżnicować jego odcienie i pobawić się formą i fakturą ubrań. 
Tego dnia postawiłam na barwy od jaśniutkiego beżu (na granicy śmietany) po jasny karmel.
Delikatny splot swetra, gładka faktura skóry i mięsistość szala sprawia, że zestaw nie jest jednowymiarowy. 
Szal ma wyciętą metkę a kupiłam go w sh, nie mam więc pewności co do jego składu, ale podejrzewam domieszkę kaszmiru, bo jest wyjątkowo miękki i przyjemny w noszeniu. Skórzana kurtka to też jeden z ostatnich łupów z ciucholandu.







zdjęcia- Paula

kurtka- sh
spodnie- f&f
torebka- targ
buty- deichmann
sweter- kik
szalik- sh
zegarek- timex

49 komentarzy:

  1. Świetne połączenie kolorów, też lubię się bawić odcieniami jednego koloru w jednej stylizacja :D

    http://kindizajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Takie monokolorystyczne zestawy mają swój urok.

      Usuń
  2. ależ piękna jesienna stylizacja bardzo mi się podoba www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne kolory, a po szalu juz z daleka (i ze zdjec) widac, ze dobrej jakosci. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne kolory, wszystkie ze sobą idealnie się łączą, cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:). Wybierajac stonowane kolory ryzyko niedopasowania jest mniejsze:).

      Usuń
  5. wow wyglądasz fantastycznie w tym zestawie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brakuje Ci jeszcze kaszkietu :D
    Dobrze by tu pasował!
    Wyglądasz jak Angielka na jesiennej ulicy Londynu - takie moje skojarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to nie wpadłam:), a chyba faktycznie dobrze by się komponował:).

      Usuń
  7. Beze sa bardzo przytulne ! Kurka - rewelka !
    Wogole wygldasz w moim typie :):)
    I tak kaszkiet wyglądałby tu swietnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurtka między safari a detektywem:).
      Dzięki Aniu.

      Usuń
  8. Uwielbiamy beże, piękne połączenie odcieni i faktur, zapraszamy do nas po garść inspiracji
    http://blog.novamoda.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz w beżach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygladasz pięknie w bezach. Swiezo i dealikaytnie, a zarazem bardzo kobieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękną sylwetkę tworzą te chłodne beże, i fasonami, i odcieniami, mnie się podoba tak jak jest, z Twoimi pięknymi, długimi, ciemnymi włosami, może dlatego jedynie torebkę widziałabym też jako kontrastującą, ciemną, ta jest dla mnie trochę za ciepła, za bardzo konkuruje z elegancką, wyrafinowaną sylwetką :) Pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra uwaga- może jakiś kolorystyczny kontrapunkt w postaci torebki uzupełnił by ten zestaw.
      Dzięki Olu.

      Usuń
  12. ta stylizacja jest piękna- kojarzy mi się z nowoczesnym ugryzieniem stylizacji z "Pożeganania z Afryką" <3 pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam trochę "safari" skojarzenia:). Dzięki Lauro.

      Usuń
  13. Uwielbiam beże :) Fajnie, że wszystko ma inny odcień, dzięki czemu niby jest beżowo, a jednak nie nudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie połączyłaś różne odcienie beżu, jest super. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten zestaw jest genialny! Gdy nie mamy co na siebie włożyć ?? :) Ee żeby super wyszło - tak jak tutaj - zestaw musi być przemyślany. Nie ma tu żadnej przypadkowości.Podziwiam :) !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Pati! Ale przypadkowo jest bardzo, bo ubierałam się w 3 minuty:).

      Usuń
  16. Bardzo lubię Cię w beżach, pasują Ci. Fajnie, że połączyłaś kilka odcieni za sobą, jest ciekawie. Piękny szal, już ze zdjęć widać że dobry jakościowo. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko. Lubię beże, choć mam wrażenie, że jednak mnie trochę gaszą.

      Usuń
  17. Bardzo mi się podobają Twoje spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewcia...wyglądasz jak milion dolców. te spodnie takie nieoczywiste, ale niesamowicie oryginalne. Kurtka zajebista !!!
    Uwielbiam ten look !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuję! Też lubię te gacie, bo mają nietypowy krój.

      Usuń
  19. Przepięknie wyglądasz, wszystko jest takie "wysmakowane" :-) Powinnaś dostać nagrodę nie tylko za piękny wygląd, ale za uzyskanie takiego efektu niskim kosztem -nie jest sztuką skomponować świetną stylizację za wielkie pieniądze - sztuką jest zrobić efekt "wow" takimi perełkami za przysłowiowe "grosze" :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby rozdawali nagrody za łowy w sh, to chyba faktycznie miałabym szansę na podium:). A tak serio, to już same takie perełki są nagrodą:).
      Dziękuję Olu za tyle ciepłych słów.

      Usuń
  20. Baaardzo lubie taka bezowa monokolorystyke! Zawsze wydaje sie byc ponadczasowa i kobieca. A Tobie jest w tych odcieniach wyjatkowo dobrze. Pieknie wygladasz Ewuniu, pozdrawiam! Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję Ci bardzo. Beże są klasyczne, ale też chyba trochę postarzają, cieszę się, że Wam się podoba mimo tego:).

      Usuń
  21. Jakie Ty fajne i ciekawe zestawy komponujesz. Te dzisiejsze brązy są świetne. Szal i kurtka super! Bardzo Ci ładnie w tych kolorach:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjny zestaw - najlepszy z najlepszych. Wszystko w sobie ma to co powinien mieć - elegancję, szyk, urok, jest atrakcyjny i mega oryginalny. To jest MOC prawdziwa MOC!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo taki komentarz od Ciebie to miód na moje serce. Dziękuję Ci bardzo.

      Usuń
  23. Jakoś przegapiłam tę stylizację. Zdjęcia wyszły super. Ja jakoś nie potrafię się ubrać cała w beże i brązy by mi to wyszło tak fajnie jak tobie :)

    OdpowiedzUsuń