poniedziałek, 24 października 2016

Tygodniowy przegląd 34/2016



Poniedziałek
golf- sh
spodnie- cheap monday (sh)
buty- c&a (rebellook)
zegarek- timex

Wtorek
spodnie- stradivarius
buty- spm (zalando)
sweter- orsay
bluzka- only (sh)

Środa
spodnie- stradivarius
koszula- tommy hilfiger (sh)
buty- spm (zalando)
sweter z merynosów- sh
zegarek- timex

Czwartek
spodnie- stradivarius
buty- spm (zalando)
bluzka- h&m (sh)
marynarka- szafa.pl
zegarek- timex

Piątek
spodnie- f&f
bluzka- lidl
buty- spm (zalando)
pasek- sh
marynarka- szafa.pl

12 komentarzy:

  1. Czwartek i piątek:-), ta marynarka jest piękna. Takiej brakuje w mojej szafie, więc chyba już wiem co uszyję z mojej białej bawełny:-), buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem fanką tej białej marnarki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny sweterek z drugiego dnia, potrzebuję takiego :) No i ta biała marynarka z piątku ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw numer trzy to mój faworyt, lubię połączenie sweterków i koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biała marynarka jest super...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepieknie wygladasz :) :) wszystkie mi sie podobaja - nie wybralabym jednej stylizacji ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi sie motyw koszuli wystającej spod swetra.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna biała marynarka :) Ostatni zestaw wg mnie najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie te Twoje tygodniowe przeglady - dzis moj faworyt ta piatek! Pozdrawiam Ewuniu:) Anka

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń