czwartek, 27 października 2016

ornament

Dziś połączenie barokowych ornamentów i wojskowego stylu. Dwurzędowe guziki niezmiennie kojarzą mi się z modą z militarnymi akcentami. Podobnie mam ze wszelkimi ornamentami i barokowym stylem.
Zaskoczyło mnie jednak, że oba nurty można połączyć w jednej sztuce odzieży, a do tego, że będzie się to razem tak dobrze komponować. A mowa o mojej marynarce. Żakiet ten jest na pierwszy rzut oka bardzo prosty- "błotny", dość niejaki kolor, klasyczna forma, wełniany materiał. A mimo to jest wyjątkowy właśnie za sprawą guzików i zdobnego ornamentu na łokciach. Nie chciałam jednak przesadzić  i cała reszta ubioru jest typowo bazowa. No dobra...prawie cała reszta, bo torebka nawiązuje zdobieniami do marynarki.
Sama w sobie zresztą stanowi małe dzieło sztuki. Nigdy nie spotkałam podobnego "okazu" i, choć preferuję większe egzemplarze, to ta musiała powędrować ze mną do kasy.









zdjęcia- Paula

marynarka- new look (sh)
golf- days like this (sh)
spodnie- f&f
torebka- sh
buty- spm (zalando)
zegarek- timex


38 komentarzy:

  1. tylko torebka jakoś do mnie nie przemawia... reszta super!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ale dla mnie torebka jest dopełnieniem tego zestawu:).

      Usuń
  2. Ten żakiet jest świetny!
    Dawno nie widziałam tak ładnego, oryginalnego żakietu!
    I tak stylowego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mar.
      A żakiet do tego jest wełniany i pięknie wykonany:).

      Usuń
  3. Ha, jaki oryginał ten żakiet ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie całość super, i golf, i szerokie spodnie, i kolorystyka, a żakiet i torebka wymiatają! I pierwszy raz zazdroszczę zdobyczy z sh, podziwiam
    ale też zazdroszczę, pierwszy raz :)
    Pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu! Dobrze wiesz, że lumpeksy to kopalnia takich zdobyczy:).

      Usuń
  5. Fantastyczna ta marynarka. Masz rację niespotykane połączenie i bardzo zaskakujący ( świetny) efekt:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko. Bez ornamentu nadal by mi się podobał, ale byłby już bardziej "przewidywalny".

      Usuń
  6. Marynarka jest super. Spodnie - wow! Bardzo mi się podobasz...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość bardzo mi się podoba, ale chyba najbardziej marynarka i torebka, rewelacyjne. Nie zdziwiło mnie, kiedy zauważyłam że zakupiłaś je w sh, takie perełki najczęściej można dostać właśnie w sh, za to je tak lubię:-). Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko - dzięki!
      Dla mnie te dwa elementy grają tu główną rolę, więc cieszę się, że CVi się podobają:).

      Usuń
  8. Wygladasz naprawde bardzo dobrze! Kwitnąco ;-) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubie cie na zdjeciach robionych przez Paule
    ta jesien za toba zachwyca
    chcialabym miec tak idealne jesienne fotki
    moglyby byc i w twoich ciuszkach bo dzisiejsze urokliwe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Paula ma naprawdę dobre oko i wprawną rękę- bardzo lubię jej kadry.

      Usuń
  10. Wyglądasz świetnie przy jesiennej kompozycji, Twój ubiór robi wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jesień to zresztą moją ulubiona pora roku.

      Usuń
  11. Odlot zupełny! Piękna marynarka!!! LOVE <3 Jakbyś się kiedyś pozbywała, to stoję po nią w kolejce :D
    Masz na sobie moje trzy ulubione kolory, czuję się zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę pamiętać, o ile kiedykolwiek mi się znudzi:).
      Dzięki Sivka!

      Usuń
  12. Ewo, Ty wiesz jak ja kocham ornamenty ... Wprost nie mogę oderwać oczu od tych esów floresów zdobiących Twoją marynarkę i torebkę <3 Perły z sh, istne PERŁY ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo dziękuję! Ornamenty potrafią wzbogacić nawet najprostszy ciuch:).

      Usuń
  13. Piękna jest ta marynarka. Jeszcze takiej nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak po królewsku z tymi ornamentami, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdyby mi się taka marynarka trafiła, to z miejsca biorę, jest świetna! Styl militarny zawsze do mnie przemawia, tylko żeby było tak w sam raz, jak u Ciebie. Te wyszywanki, to bardziej mi się kojarzą z tymi na mundurach galowych niż z barokiem, ale tak czy siak jest super!!! Torebka fantastyczna, miodzio!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw i idealnie dobrane kolory, to są w tym roku (skoro jesteśmy w temacie militariów :) "dowodzące" kolory tej jesieni i zimy dla mnie. Marynarka kapitalna, uwielbiam new look bo naprawdę ma kapitalne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń