czwartek, 20 października 2016

buuuty

Był taki moment w moim życiu, gdy posiadałam właściwie jedne buty. Może było ich więcej, ale to w tych jednych chodziłam non-stop i w moim mniemaniu pasowały mi do wszystkiego. Glany, bo o nich mowa, towarzyszyły mi na koncertach, wyprawach, ale i na co dzień. I choć mam nadal moje kochane glany, to ich stopień zużycia czyni je bardziej obiektem muzealnym niż artykułem użytkowym. Ale nadal mam sentyment do ciężkich buciorów. Te wprawdzie kiedyś nie wpisałyby się w kanon akceptowalnego przeze mnie obuwia (ten zamek- co za łatwizna! I jaka ujma na honorze dla prawdziwego glanonoszowca), ale teraz zachwycają mnie i kolorem i formą. I, choć pewnie dla wielu z Was będą nie do przyjęcia, to dla mnie ten zestaw zyskał dzięki nim. Czarne botki na słupku? A pewnie, często i mój to wybór, ale czasem mam ochotę podkreślić własny indywidualizm. 
Nawiązaniem do mojego dawnego stylu są również wybitnie długie rękawy, zresztą jest to równocześnie jeden z "hot" trendów tego sezonu. Dla mnie nurt wybitnie trafiony!








zdjęcia- Paula

Spodnie- stradivarius
kurtka- cubus (sh)
buty- nn
chusta- sh
torba- Björn Borg 
sweter- orsay

44 komentarze:

  1. Pięknie, nonszalancko i buntowniczo wyglądałaś!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. buty!!!są boskie! buty i te długie rękawy - hity sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta kurtka ze skaju wygląda słabo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brak umiejętności podpisania się imieniem i nazwiskiem pod swoją opinią także :>

      Usuń
    2. Anonimie trochę nietrafiony komentarz, bo kurtka jest z prawdziwej skóry.

      Usuń
  4. Buty rewelacyjne. Też chcę takie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają jeden minus, który odkryłam po kilku godzinach- bardzo farbują. Jak ktoś zna pomysł na farbujące buty, będę wdzięczna.

      Usuń
  5. Wcale nie. Jest fajna, zwłaszcza z tymi rękawami. Też takie noszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, to było do Anonimowego. O kurtce;)

      Usuń
    2. Uwielbiam tę kurtkę, a Anonimowi chyba coś na wzrok padło, bo kurtka jest akurat bardzo porządnie wykonana i ze skóry.

      Usuń
  6. Na wielu blogach co jakiś czas przewija się refleksja odnośnie tego, że lata minęły - mniej ich, więcej... a my jakoś tam co i rusz wracamy do tego, co nosiłyśmy kiedyś.
    To w sumie dobry dowód na to, że styl ewoluuje, ale pewne sympatie i antypatie pozostają w nas na zawsze ;P
    Gust jest jednak niezmienny w swoich posadach - idzie się czasem na mniejsze lub większe ustępstwa, ale to co lubimy dobrze się jednak zakorzenia ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo styl nie zmienia się z dnia na dzień. Czasem wprawdzie ze śmiechem patrzę na swoje stare zdjęcia, ale cieszę się, że miałam tak wyrazisty okres w swoim życiu, bo faktycznie zdeterminował mój gust na długie lata.

      Usuń
  7. Stylish and comfortable fall outfit!
    I really like your blog!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne te buty, naprawdę! :) A całość prezentuje się super, trochę buntowniczo, trochę kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu, właśnie taki efekt chciałam uzyskać:).

      Usuń
  9. Kurteczka bardzo mi się podoba, super Ci w niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Glanów nigdy nie nosiłam, natomiast prezentowane przez Ciebie teraz buty są kapitalne: i zadziorne i jednocześnie kobiece, są po prostu piękne! Całość świetnie skomponowana. Wspaniały look.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdaleno. Te, choć wyższe, są jednak zdecydowanie łagodniejsze od glanów:).

      Usuń
  11. Jestem starą glaniarą i do tej pory uważam te buty za najlepsze. Martensy przy nich to kapcie. Pozostało mi upodobanie do grubej ciężkiej podeszwy, aczkolwiek ostatnio rezygnuję ze sznurowanań...bo jakoś tak trafiam na faje modele właśnie bez nich :) Moda na sznurowane botki, tak jak na ramoneski od lat mnie denerwuję, bo sięgają po nie wszyscy, masówka, nie to co kiedyś, kiedy naprawdę się człowiek wyróżniał tak łażąc. Ale cóż, takie czasy. Moda może minie, a styl pozostanie ;)

    Długaśne rękawy - na zimniejsze dni akurat, zamiast rękawiczek. :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony- dokładnie tak, jak piszesz, ale z drugiej, jakoś i tak nadal łatwo zobaczyć, kto tak naprawdę w tym "siedzi", a kto jest ubrany wyłącznie ze względu na panującą modę.

      Usuń
  12. Uwielbiam takie BUUUUTY! Są sliczne i pieknie podkrelsaja noge ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś takie buty, kochałam w nich chodzić <3 ale trochę mnie męczyło ich zakładanie bo nie miały zamka. Super wyglądasz! A tej kurteczki szkoda oj szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te na ogół i tak okazuje się, że muszę sznurować, bo się sznurówki zsuwają.

      Usuń
  14. Fajny look z charakterem. Buty mają moc :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podobasz mi się w takim wydaniu
    i widać, że świetnie się w nim czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty super, miałam takie tylko na innym obcasie, wyglądasz świetnie Ewo...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  17. Te buty to strzał w dziesiątkę, są super!!! Długaśne rękawy też mi się podobają, jestem za:))

    OdpowiedzUsuń