czwartek, 29 września 2016

szafir

Nie tak dawno pisałam Wam o sukience idealnej (o tu). A co powiecie na jej bliźniczkę? Bardzo podobny krój, jednak tym razem jest w mocnym kolorze i z dłuższym rękawkiem. Pisałam Wam w komentarzach, że ze sklepu tania-sukienka.pl kusi mnie jeszcze kilka innych wariantów tej prostej sukienki. Tym bardziej, że mamy dowolność wyboru długości zarówno samej sukienki, jak i rękawów. I nie mogłam się oprzeć! Do mojej szafy trafiła zarówno szafirowa (z dzisiejszych zdjęć), jak i czerwona (ta), którą też mam zamiar Wam zaprezentować w najbliższym czasie. Wszystkie sukienki łączy klasyczny fason ołówka, uniwersalność i kobiecość. 
Dłuższy rękaw (tej dzisiejszej sukienki) sprawdzi się tam, gdzie dress-code jest bardziej wymagający i niezakryte ramiona nie są mile widziane. Dodatkowo to idealny fason na jesienne dni.








zdjęcia- Paula

buty- kiomi (zalando)
torba- h&m
płaszcz- only

49 komentarzy:

  1. Przepiekny kolor sukienki! Pasuje Ci! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. A kolor jest faktycznie cudny, bardzo energetyczny.

      Usuń
  2. Jest prześliczna, Ewciu!
    I w ogóle - jak Ty młodo wyglądasz w niebieskościach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Mar. Ale ta młodość i uroda to raczej zasługa obróbki zdjęć:). Zmarszczki takie jakieś wyprasowane:).

      Usuń
  3. fantastycznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny kroj i kolor dla ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, wyglądasz obłędnie. Ty wiesz, że ja uwielbiam takie kobiece zestawy:-). A sukienka - baaardzo w moim guście:-). Czekam z niecierpliwością na post z czerwoną:-). I gratuluję Ci tak trafionych sukienkowych zakupów. Zgrałyśmy się tematycznie, u mnie też ostatnio wpis z szafirem w tle:-), buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Z czerwienią to chyba poczekam na jakąś okazję, bo kolor zobowiązuje:). Buziaki!

      Usuń
  6. Ewunia pięknie Ci w tym kolorze! Klasa sama w sobie

    OdpowiedzUsuń
  7. KOchanie, pięknie wyglądałaś, zresztą wiesz bo CI mówiłam na żywo - częściej szafir poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Kochanie! Szafirowe (i czerwone) ubrania są na mojej top liście:).

      Usuń
  8. Bardzo mi się podoba :) Mocny kolor wynagradza prosty krój :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O królowo ! Wygldasz obłędnie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz! B.ładna ta sukienka i w moim jesiennym ulubionym kolorku, klasyczne dodatki świetnie dopełniają całość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się zrobi chlodniej to będę ją nosić do czerni;). Dzięki!

      Usuń
  11. o jak pięknie i mój ulubiony kolor, zachwycam się. buty <3
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka i świetnie w niej wyglądasz, ten kolor zdecydowanie Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obłędnie wyglądasz! Energetycznie, z klasą... Patrzę i myślę, jak takie "nieprzestylizowanie" robi efekt "wow" - no nie ma się do czego przyczepić (a się doszukuję słabszych punktów, żeby nie było, że Ci słodzę z zasady i "po znajomości") :-) PS. Zdjęcia jak z magazynu o modzie! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu dziękuję! Ta sukienka może być super bazą do bardziej "zbudowanych" zestawów, ale i solo jest efektowna:), więc nie chciałam jej właśnie przestylizować. Buziaki!

      Usuń
  14. Ta sukienka to dowód na to, że proste fasony są najdoskonalsze ! Oglądnęłabym się za Tobą na ulicy, ojjj oglądnęłabym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Magdi:). Kolor zdecydowanie zwraca uwagę.

      Usuń
  15. Śliczna sukienka, kolor ma piękny. Bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki fason jest dla Ciebie po prostu idealny, a kolor cudowny :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze się czuję w tym fasonie, także cieszę się, że Ci się podoba.

      Usuń
  17. Piekna sukienka.Slicznie Ci w tym kolorze.Pamietam jak nasza babcia mowila o nim "chabrowy"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia ja do tej pory tak nazywam kolor zbliżony do tego, ale wpadający w fiolet:). Dzięki kuzynko!

      Usuń
  18. Wyglądasz przepięknie! Ten kolor do Ciebie pasuje....

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor sukienki piękny, ślicznie w niej wyglądasz. Dodatki też robią swoje. Ewo, zachwycasz. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. Póki było ciepło, to stawiałam właśnie na jasne dodatki:).

      Usuń
  20. Cudnie Ci w takim kolorze! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem czy już pisałam, że takie proste sukienki są najlepsze, najpiękniejsze, a jak jeszcze w tak cudnym kolorze, to już w ogóle szok!
    Mam w swojej szafie podobna i będę musiała chyba ją w końcu pokazać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz w tej sukience, cudnie Ci w tym kolorze :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń