sobota, 10 września 2016

sukienka na każdą okazję

Melduję: Poszukiwania idealnej sukienki zakończone sukcesem!. A wszystko to za sprawą pewnej współpracy. A konkretnie współpracy ze stroną tania-sukienka.pl
Prostej sukienki, odpowiedniej długości, w jednolitym kolorze i ołówkowym fasonie, szukałam od bardzo dawna. Sieciówki już dawno mnie w tym aspekcie zawiodły, szukałam w miejscowych butikach i oczywiście w ciucholandzie, ale nie było nic, co by mnie w pełni zadowalało. Do dziś!
Sukienka, którą otrzymałam, ma wszystkie poszukiwane przez mnie cechy. Myślicie sobie, że chwalę ją tylko ze względu na współpracę? Nic bardziej mylnego! Jestem tak zadowolona z tego fasonu, że w najbliższym czasie mam zamiar zamówić sobie przynajmniej jeszcze jedną, ale już w odważniejszym kolorze (ta czerwona jest boska, ale i chaber kusi!). Niby nic- kawałek materiału, o prostym kroju, ale to właśnie te nieskomplikowane fasony są najtrudniejsze do odnalezienia.
Świetną opcją jest możliwość dobrania zarówno długości (na życzenie za drobną opłatą możesz zażyczyć sobie sukienkę dłuższą o 15 cm, lub skrócić do miniówki) czy doszycia rękawów do wybranego fasonu (a w niektórych firmach, zakryte ramiona to jednak wymóg pracodawcy).
Sklep specjalizuje się w szyciu sukienek i co ważne wyrób jest polski a nie szyty w Chinach. Firma prowadzi również sprzedaż przez allegro- tu.

 







zdjęcia- Paula

buty- deezee
torebka- nn
zegarek- timex

47 komentarzy:

  1. Wyglądasz megafajnie, sukienka pewnie nie zwróciłaby mojej uwagi, bo wolę bardziej ekstrawaganckie rzeczy, ale pokazałaś jej potencjał. Pozdrawiam z Sopotu! Aga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko! A co do ekstrawagancji, to myślę, że i w Twojej szafie taka sukienka mogła by zagrzać miejsce- wystarczą jakieś oryginalne dodatki, wielki wisior, czy szal i będzie super baza.

      Usuń
  2. Piękna Piękna Piękna! TY mój Zgrabniaczku - ciut dziś poczuł kompleks gdy Cię zobaczyłam :) A sukienka zacna, też rozważę czerwoną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie, musiałabym mieć kompleksy przy każdym spotkaniu z Tobą! Wiesz o tym:). Ale dziękuję:). Sukienkę widziałaś na żywo, więc wiesz, że fajna:).

      Usuń
  3. Ej, fajna firma :D
    Pierwsze o niej słyszę, a pomysł na biznes bardzo spoko ;P
    Wiele razy łapałam się na tym, że wzięłabym jakąś kieckę, ale długość nie ta, rękaw nie taki - w sensie, że gdyby była PRAWIE taka jak jakaś ;)

    Jednak są jeszcze w ludziach pomysły na kreatywną przedsiębiorczość ;P

    Sukienka bardzo ładna!
    Chociaż nie "ekstrawagancka" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! A wiesz, że poza rozmiarem, pytają Cię o wymiary? żeby na pewno dobrze leżała:). Mnie kusiła jeszcze taka sama, ale z rękawkami. I czerwona, chabrowa i czarna:). Zresztą po tym, ile komplementów dostaję, jak w niej jestem, to powinnam zamówić 7 i tylko w nich chodzić:).

      Usuń
  4. Piękna ta sukieneczka cała stylizacja świetnie się prezentuje <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz jak milion dolarów ;) świetna sukienka! pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja się tu z Tobą w pełni zgadzam, kawałek materiału o prostym kroju. Cały szyk w prostocie, ja zawsze to mówię. KLASA!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewcia! Prostota się broni:).

      Usuń
  7. Prostota zawsze się obroni:-), a ja jestem jej wielką fanką. Pięknie wyglądasz, bardzo kobieco. Zerknęłam na stronę sklepu, fajne projekty. Nie dziwię się że myślisz o zakupie kolejnych sukienek:-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo nieskomplikowany strój, a nie pamiętam kiedy się tak dobrze w czymś czułam. Czerwona z rozcięciem przy dekolocie- piękna, nie?

      Usuń
    2. Piękna:-) i taka sexowna:-). Bardzo lubię ciekawie wykończone dekolty (choć te zwykłe półokrągłe też lubię, to dla mnie klasyk) i ta sukienka zdecydowanie go posiada.

      Usuń
  8. Sukienka jest świetna i można ją "zrobić" na wiele sposobów :) Poza tym... masz taką figurę, że powinnaś chodzić tylko w takich kiecuszkach, które ją podkreślają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Za to uwielbia takie ciuchy! Czarne, czerwone, chabrowe dodatki i od razu inaczej, ale i w różnych stylach można kombinować:).
      Dzięki!

      Usuń
  9. Zobaczyłam to foto na modnejpolce i musiałam zajrzeć. Pięknie, gustownie, z klasą, kobieco, seksownie, no nie ma słów...tak dobrze wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyna, dzięki!
      Bardzo mnie cieszą Twoje miłe słowa:).

      Usuń
  10. Świetna sukienka a Ty wyglądasz w niej zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu, dawno nie czułam się w czymś tak dobrze:).

      Usuń
  11. Przepiękna, klasyczna i urocza w swojej prostocie :) Uwielbiam takie sukienki. Rzeczywiście idealnie sprawdzi się na każdą okazję.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Jak pisałam, niby nic- kawałek materiału, a tak ciężko było znaleźć tę odpowiednią. Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. :) Miała być czerń, ale w te upał marzyło mi się jakieś "lżejsze" połączenie. Dzięki!

      Usuń
  13. W 100 % sie zgadzam i potwierdzam - sukienka idealna ! A jak pieknie w niej wygldasz !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu!
      PS. Gdzie Ty się podziewasz, hę?

      Usuń
  14. Racja, sukienka jest idealna, świetnie w niej wyglądasz. Idealnie dobrałaś dodatki. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam Ewo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A sukienkę szczerze polecam:).

      Usuń
  15. Super stylizacja i fajny blog :-)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://www.mecooks.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie można nic innego napisać w komentarzach na tym blogu...wyglądasz przepięknie! Niesamowity urok prostoty i piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, jak Ty coś napiszesz, to się od razu czerwienię po czubki uszu:). Dzięki!

      Usuń
  17. Klasycznie i elegancko - bardzo Ci pasuje taki look :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kobiety !!! A Wy macie koronki w swoich szafach ?! :)
    Dominują one w znanych markach takich jak Dolce&Gabbana i Valentino .


    Więcej na ten temat piszę Agata Mickiewicz Artystka i projektantka mody, zamieszkująca w ostatnich latach na przemian
    Polskę, Amsterdam i Paryż.

    OdpowiedzUsuń
  19. Great outfit! It looks perfect on you and the bag is awesome. I'll be here often for sure!
    I also want to invite you to my blog http://black-pearls.blogspot.com/
    I will be grateful for observation. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie, że dobrałaś beżowe dodatki. Nie mogę wyjść z zachwytu nad całością. No i bardzo cenię takie formy, które proponują jedną sukienkę/spódnicę w różnych długościach gdyż w sieciówkach nagminnie spotykam się z tym, że sukienka mi się bardzo podoba ale jest za krótka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu. Beżowe dodatki wyglądają tak najsubtelniej, z czernią będzie klasycznie, z czerwienią z pazurem, ale beż wydał mi się najbardziej odpowiedni.

      Usuń
  21. Uwielbiam szare sukienki, zdecydowanie mają coś w sobie. Piekne dodatki
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  22. masz racje Eva, taka sukienke mozna nosic o kazdej porze roku, polaczyc z fajnymi dodatkami i swetrem i niedlugo wskoczysz w nia znowu ale w wersji jesiennejj :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz! Sukienka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń