sobota, 3 września 2016

Mazury zestawy 2 i 3

Kolejne dwa zestawy z mazurskich wakacji. Publikuję je równocześnie, bo mają wiele wspólnego. Oba łączą jedne spodnie- czerwone kuloty oraz motyw pasków na bluzce. 

PS. Post publikuję w czasie robienia przetworów. I szukam inspiracji pomidorowo-paprykowych:). A i dynię mam, i cukinię. 
A zrobiłam już przecier, sos do pizzy, sos paprykowy, ajvar, adżika, kechup, sos do spagetti, sos warzywny. 
A nadal mam 5 kg pomidorów :). Także.... jak ktoś, coś, to poproszę.




zdjęcia- M.

spodnie- f&f
top- h&m
buty- converse




zdjęcia- Ola

spodnie- f&f
bluzka- sh
buty- biedronka
torebka- nn

31 komentarzy:

  1. Ja kładę całe pomidory ( małe lub podłużne ) do słoików wraz z natką pietruszki, selera, pora, krążkiem cebuli, zalewam wodą z solą i pasteryzuje. Zimą pomidory przecieram i wraz z zalewą wrzucam do garnka i mam pyszną pomidorową😃.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ze skórką? Mam "limę" to chyba się nada do takiego słoikowania. Może spróbuję:).

      Usuń
    2. Nada się jak najbardziej. Ja zawsze limę wkładam właśnie😃

      Usuń
    3. Aaaa skórkę później po przetarciu wyrzucam

      Usuń
  2. nawet fajne te culotes ;-)

    pozdrawiam
    Stylpasja

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagotuj zupy-kremu ;P
    Ciężko, by się zepsuła, będziecie to jedli przez cały tydzień - pododajesz różnych nasion, ziół itp i codziennie będziecie mieli ją w innym wydaniu :D

    Wybieram zestaw numer dwa, bo bardziej kolorowy :D

    Co się ze mną dzieje - Mar i umiłowanie do kolorów? Aaaaa... ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupę krem też już zrobiłam,a ostra mi wyszła piekielnie:).

      I z tymi kolorami mam ostatnio tak samo! Aż się nadziwić nie mogę:). Dzięki Mar!

      Usuń
  4. Przepiękna ta stylizacja mocno kolorowa, fantastycznie wszystko ze sobą gra :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tym bardziej, że nie mam doświadczenia z zabawą kolorami.

      Usuń
  5. Tośmy się rozminęły na tych Mazurach :)

    Coraz bardziej mi się te kuloty (:D) podobają! Jak spotkam szare, to se kupię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! A jakby było fajnie, jakbysmy na siebie wpadły:).
      A luloty fajne są. Wlasnie sobie kupilam drugie w lidlu za całe4 zł.

      Usuń
  6. Mega fajnie kolorkami polaczylas ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu jak wiesz w kwestii przetworów nie pomogę, no bo wiadomo, taka perfekcyjna ze mnie pani domu :) A co do zestawów, podobają mi się oba! nad Conversami właśnie intensywnie myślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś perfekcyjna w prawie każdym aspekcie:). Conversy mają w sobie "historię", ale nie ma co ukrywać- to zwykłe trampki są.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Emilio to, że Tobie się nie podobają, nie oznacza, że nie mogą podobać się mi.

      Usuń
  9. obie stylizacje sa super;) podobają mi się bardzo twoje spodnie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie swietne w kolorze który lubię. W zestawie z tą kolorową bluzką tworzą idealny zestaw. Co do przetworów to ja w tym roku dałam sie ponieść burakowym nurtem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor też lubię, taki odcień między czerwienią a oranżem.
      Buraczki najlepsze robi moja teściowa, więc nie będę z nią konkurować:).

      Usuń
  11. Prawdziwie wakacyjne zestawy. Niby proste a zwracają uwagę.To zapewne za sprawą fantastycznych kolorów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, czy wraz z przyjściem jesiennej aury minie mi chęć na te intensywne barwy:). Dzięki Grażynko!

      Usuń
  12. te spodnie są czadowe! a kolorystycznie typowe lato - i dobrze!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne wakacyjne klimaty. Świetne spodnie, szczegolni epodoba mi się zestaw z kolorową koszulką - super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ale Cię dawno u mnie nie było:), dziękuję za odwiedziny:).

      Usuń
  14. u nas pomidory znikają od razu to i te 5kg nie byłoby problemem :D Spaghetti <3
    kocham kuloty, super zestawy choć mi bardziej podoba się drugi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laurko dziękuję:).
      A te 5 kg to już było po pozostawieniu 2 kg do zjedzenia a przerobieniu 6:)

      Usuń
  15. Powiem ci , ze jak żadne , nawet moje własne kuloty mi sie tak nie podobają , jak twoje - czerwone ! Super letnio , super hot !

    OdpowiedzUsuń