wtorek, 6 września 2016

Mazury zestaw 4

I ostatni z mazurskich zestawów. I do tego najbardziej wakacyjny. Rzadko kupuję ubrania na jedną okazję, jak wesele czy jakieś wyjście. Ale ta sukienka stanowi wyjątek, kupiłam ją z myślą tylko i wyłącznie o wakacjach,  o takich właśnie typowo letnich zestawach. Do zarzucenia szybko na kostium kąpielowy, do japonek. Stanowi taki błyskawiczny awaryjny strój, gdy leżąc na plaży musisz skoczyć z dzieckiem do toi-toia czy na zakup lodów. Dla mnie ta sukienka jest synonimem wakacyjnej beztroski, szczególnie tej ubraniowej :). Paski i intensywny odcień pomarańczu- kwintesencja letniego ubrania :). 
A przy okazji moja kolejna plażowa torba. Tym razem tegoroczny zakup. Podobała mi się od początku, ale jej cena, jak na plażówkę, jakoś mnie nie przekonywała (60zł), ale 20 zł wydałam już bez mrugnięcia okiem. Jest świetna! Bardzo pojemna, na zamek (a to rzadkość wśród plażowych torebek), wykończona jak koszyk, a do tego w ciekawy wzór. Wprawdzie do tego zestawu pasuje jakby mniej niż zamierzałam, ale w końcu, jak to na wakacjach, kto by się tam przejmował. 



zdjęcia- M.

sukienka- h&m (sh)
torba- sinsay
buty- crocs (biedra)
okulary- adidas (tkmaxx)



25 komentarzy:

  1. Urocza sukienka, bardzo podoba mi się torebka, powinnam sobie właśnie taką sprawić,a w warkoczach wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Torebka jest naprawdę super.

      Usuń
  2. Fajny wakacyjny look,świetna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba i sukienka bardzo ładne, ale z Twoimi warkoczami nie wygrają - warkocze wygrywają wszystko :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. ah paski paseczki <3 jak miło wyglądasz, tak wakacyjnie że aż zaczynam tęsknić za wycieczkami...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna sukienka i faktycznie taka letnia i wakacyjna :) Torba też mi się podoba, widać, że pojemna a do tego ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony jej "wakacyjność" ma swój urok, ale czyni ją mało uniwersalną.

      Usuń
  6. Znowu mnie zachwycasz swoją naturalnością. Super, super :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ci ładnie w tych warkoczykach, ślicznie! Sukienka i torebka też super, letnio, wakacyjnie, tak jak trzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lekki, wakacyjny zestaw i widać, że Ty również "wakacyjna" - zrelaksowana i zadowolona :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię takie letnie sukienki w paski :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń