czwartek, 8 września 2016

Mazury, miks z telefonu

I na koniec mazurskiego cyklu- miks zdjęć.

Na początek jeszcze trochę "modowo": urodzinowa tunika.

 A to nasz wieczorny kumpel. Mieliśmy wprawdzie kota obronnego, ale ten Rudy był wyjątkowo uparty.

Widok z łódki na jezioro


 Nasz pomost

Mój mały żeglarz 

Pyszny kociołek rybaka

Urodzinowa "zimna płyta"


 Na urodzinach nie tylko jedliśmy:)

Widok z naszego tarasu

I z pomostu, w moich zacnych kaloszkach

Moje maluchy

Odpoczynek na dzikiej plaży

Kolejni dzicy goście


A i grzybobranie było

I jeszcze jeden widok z tarasu 

 i z łódki

na łodzi

Widok na Mikołajki z HG
 

Wyżerka!

Widok z Gołębiewskiego

 I znów z tarasu:), a przy okazji moja miejscówka do ćwiczeń


Zupa rakowa

Mikołajki

 My

I skoro rozpoczęłam ten miks od stroju, to i zakończę: mój ubiór na drogę powrotną



14 komentarzy:

  1. Piękne widoki! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne zdjęcia;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna ta tunika! a kalosze śmieszkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym się kiedyś wybrać na Mazury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że wspaniale spędziliście czas - aż radość patrzeć :-) Pozdrawiam i buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. marze aby kiedyś odwiedzić tą piękną krainę jezior ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Przede wszystkim wspaniałe widoki. Widać, że wypoczynek sie udał . Piękne chwile.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie zdjęcia :) Zwykłe, naturalne, po prostu codzienne

    OdpowiedzUsuń
  9. Mazury, ah, piekne widoki!: )

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz pięknie, świetnie zdjęcia i wspaniała pogoda :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Wam tam bylo fajnie, marzą mi się kiedyś takie wakacje na Mazurach. I tam i w Bieszczadach nigdy nie byłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny urlop ! Niekomercyjnie ! Rodzinnie !

    OdpowiedzUsuń
  13. Przypomniały mi się czasy kiedy urlop spędzałam pod żaglami...

    OdpowiedzUsuń