wtorek, 16 sierpnia 2016

weselnie znów

Nie jestem fanką stylizacji weselnych, tym bardziej tych własnych. Bardzo ciężko wyglądać  szykownie i "na miejscu" i równocześnie zachować swój styl i nie czuć się przebraną. Do tej pory na blogu prezentowałam Wam cztery zestawy weselne: 1, 2, 3, 4. I ciągle szukam złotego środka między weselną przaśnością, a własnym wyczuciem smaku. 
Sukienkę, którą mam na sobie kupiłam przypadkiem, tydzień przed weselem. Zupełnie nie planując, że będzie stanowiła weselna kreację. Kosztowała niewiele, a wydawała mi się bardzo uniwersalna. I, choć na ten dzień miałam przygotowaną zupełnie inną kieckę, to w tej poczułam się na tyle dobrze, że zastąpiła tę przewidzianą wcześniej. Miałam dylemat odnośnie dodatków, ostatecznie postawiłam na sprawdzony zestaw z zeszłorocznego wesela (tu), czyli brzoskwiniową kopertówkę i sandałki w tym samym kolorze. Do tego bladobrzoskwiniowy żakiet, gdyż pogoda jak na sierpień okazała się mało łaskawa. 










zdjęcia- Kasia T.

sukienka- only (outlet)
marynarka- cubus
kopertówka- pracownia twórcza BAGO
buty- bon prix
naszyjnik- promod
zegarek- casio

37 komentarzy:

  1. przepiękna stylizacja! uwielbiam takie zestawienie kolorów <3

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka urocza, dodatki świetnie dobrane
    a Ty zachwycasz - ja jak zawsze u ciebie jestem fanką takich zestawów - wyglądasz pięknie !!!
    Pozdrawiam MARCELKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu. Ja się wolę wprawdzie w codziennych ubiorach, niż taka wystrojona, ale cieszę się, że Ci się podoba.

      Usuń
  3. stylizacja świetna, jednak sama chyba bym nie postawiła na czerń na weselu ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale sukienka nie jest czarna, to granat.

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba takie zestawienie. Na wesele to super propozycja, ale także na różne inne okazje. Sukienka nie jest typowo weselna,więc jest szansa,że się nie powtórzy! Ślicznie wyglądasz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego się na nią zdecydowałam, jest dosc uniwersalna. Dziękuję. Pozdrawiam ciepło:).

      Usuń
  5. Ewcia świetnie Ci w pastelach. podobasz mi się w takiej odsłonie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na total pastelowy look bym się nie zdecydowała, ale w formie dodatków akceptuję:). Dzięki!

      Usuń
  6. No i wyglądałaś ślicznie - a to naprawdę trudna sprawa, jeśli o weselny look chodzi ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. przeglądając wszystkie Twoje weselne prezentacje stwierdzam, że włsnie ta dzisiejsza jest najbardziej wdzięczna i wysmakowana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna ta sukienka i fajnie, że dobrałaś do niej jasny żakiet. Świetna stylizacja - naprawdę, chyba podoba mi się najbardziej ze wszystkich Twoich weselnych :) Świetnie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu. Z doborem żakietu do sukienki zawsze mam problem.

      Usuń
  9. Jak to mówią każdy ma swój styl :-) Oglądałam wczoraj właśnie zdjęcia ze ślubu i przyjęcia weselnego córki koleżanki. Przeważały tam proste sukienki bez zbytniego przepychu i szaleństwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście odstępuje się coraz częściej z tych wystawno-kiczowato-swiecacych kreacji:).

      Usuń
  10. Granat i popielaty róż świetnie ze sobą współgrają.
    Pięknie w tym zestawie wyglądasz :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Ci w tym zestawie. Podoba mi się połączenie granatu z brzoskwiniowymi elementami. Świetne sandałki, już od dawna planuję zakup takich:-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym sezonie pożegnałam podobne, ale beżowe i bardzo mi ich w szafie brakuje.

      Usuń
  12. No to w tym zestawie chyba uzyskałaś tą równowagę - bo wyglądasz znakomicie. Dla mnie wesela to trudny temat,więc tym bardziej jestem zachwycona. A buty...ach!zazdroszczę, są świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdaleno. Komplementy od Ciebie bardzo mnie cieszą.

      Usuń
  13. Piękne zestawienie, granat i różne odcienie brzoskwini pięknie się ze sobą komponują, wyglądasz ślicznie i z klasą :)
    Pozdrawiam serdecznie, Lumpola
    lumpola-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wahałam się czy nie wybrać beżowych dodatków, bo i beż z granatem bardzo lubię:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  14. Bardzo dobry wybór, wbrew pozorom ciemne sukienki też się na wesele nadają dzięki jasnym dodatkom,a sa uniwesalne, bo wykorzystasz też na inne sposoby taką sukienkę. Podoba mi się dobór dodatków.Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu. Też uważam, że ciemne barwy to dobry wybór:).

      Usuń
  15. ciemna sukienka na wesele - trudny temat ale! w połączeniu z marynarką jasną wypadło genialnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że granat jest jednak dobrym kompromisem między czernią a pastelami:). Dzięki!

      Usuń
  16. weselnie nieweselnie, ale pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przejrzałam wszystkie Twoje stylizacje weselne i muszę przyznać, że za każdym razem wyglądałaś świetnie - idealnie do sytuacji, a bez tej całej "weselnej przaśności".
    Poszłabym na jakieś weselicho😉

    OdpowiedzUsuń
  18. Obejrzałam każdą stylizację weselną, sukienki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dodatki "robią" całość. Pięknie wyglądają twoje nogi w tych butach.

    OdpowiedzUsuń