wtorek, 23 sierpnia 2016

sukienka

Publikuję tego posta patrząc na jezioro Tałty, na pływające po nim żaglówki, napawając się tym pięknym widokiem i relaksując się na słońcu. Chwilo trwaj!
Zdjęć z tego urokliwego zakątka możecie się spodziewać po powrocie. A póki co imprezowy zestaw.

Co zrobić by koktajlowa sukienka nie była nudna? Postawić na kolor i dodatki! 
Intensywny pomarańcz sukienki i kobalt butów tworzą dość ryzykowne połączenie, ale na pewno nie nudne. A jak już szaleć to szaleć, stąd mała kopertówka z zabawnymi naszywkami. 







zdjęcia- M.

sukienka- reserved
buty- zara
torebka- stradivarius
zegarek- timex

54 komentarze:

  1. Śliczna sukienka i dodatki, pięknie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu, niesamowicie ładna ta Twoja sukienka!
    Pięknie Ci w czerwieni - jak każdej brunetce :)

    P.S. miałam wczoraj trudny dzień w pracy i mało czasu, nadrabiam dziś - wszystkiego pięknego z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mar. Z tym że sukienka nue jest czerwona, a intensywnie pomarańczowa:).
      I dziękuję za życzenia.

      Usuń
  3. Piękne kolory. B.ładnie wyglądasz. To już chyba ostatnie dni lata do wykorzystania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A lato ciągle trwa:), w każdym razie na urlopie pogoda nam wybitnie dopisuje.

      Usuń
  4. Pięknie Ci w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz w tej sukience i te niebieskie buty to strzał w 10 !!!
    Mój blog kasiakoniakowska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Też podoba mi się ten kontrast jaki dają:).

      Usuń
  6. ślicznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniała torba i wielkie STO LAT dla wczorajszej solenizantki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz:-), a buty dobrane do tej sukienki są świetne. Identyczne tylko czarne, dostałam w prezencie ostatnio od siostry. Jestem w nich zakochana. A co do sukienki to jak patrzę na Twoją, to już chyba wiem co zrobić ze swoim metrem czerwonego materiału:-). Kochana, przesyłam spóźnione życzenia:-), wszystkiego naj naj naj, dużo zdrowia, uśmiechu i wszelkiego spełnienia. I udanego wypoczynku:-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarne w podobnym stylu też mam:), ale te mnie zachwyciły, a jeszcze jak wyhaczyłam na wyprzedaży swój rozmiar, to nie mogłam się oprzeć:).
      Pochwal się koniecznie, jak już uszyjesz tę sukienkę:).
      Dziękuję za życzenia.

      Usuń
  9. Świetne zamieszanie kolorowe, super spasowane :) A kolor sukienki idealny dla Ciebie, pięknie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że udało mi się zachować spójność, mimo zamiszania kolorystycznego.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Piękna sukienka a kobaltowe sandałki marzenie!
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna ta sukienka, pięknie w niej wyglądasz :) Buty również obłędne! A torebka w "komiksowe" wzory to chyba hit tego sezonu ( tak słyszałam ) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć ogólnie wszelkie naszywki (i na kurtkach, torbach, spodniach) to hit.
      Dziękuję Gosiu!

      Usuń
  12. Jaki wzięłaś rozmiar tej sukieneczki?

    OdpowiedzUsuń
  13. Nooo no no, jaka śliczna! Pięknie w tej sukience :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W sumie takie zestawy lubie najbardziej- sukienka, buty i torebka
    kolorki robia tu robote
    mierzylam te butki , niezdecydowalam sie, teraz moge pozalowac
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu. Buty podobały mi się już wcześniej, ale w cz-wie największy rozmiar dostępny to było 41, a zarowe 41 jest na mnie zdecydowanie za małe.
      Ale udało mi się je kupić "przy okazji" konferencji we Wrocławiu:). Tam był pełna rozmiarówka.

      Usuń
  15. Ten kolor sukienki jest stworzony dla ciebie kochana.
    Ślicznie się w niej prezentujesz :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie Ci w tej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  17. Połączenie kolorów jak dla mnie super udane. Lubie takie mocne kontrasty.

    OdpowiedzUsuń
  18. Energetycznie i pozytywnie :-) PS. Wszystkiego NAJCUDOWNIEJSZEGO!!!!! Buziaki!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie na profil, żeby zapoznać się z artykułem o 25 najmodniejszych kobietach w polskim internecie.
    A może Ty też się tam znalazłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jej!!! Jest bombowo, jest kolor, śliczna kobieta, uśmiech i dodatek w postaci odjechanej kopertówki!! Mam taką torebkę tylko przez ramię, ale Twoja bardziej imprezowa:) Miodzio <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! I jak kupowałam tę torebkę to właśnie z Tobą mi się skojarzyła:).

      Usuń
  21. Wygladasz rewelacjynie - piekne polaczenie kolorow, jest elegancko ale nie nudno!!!! Super! Pozdrawiam Ewuniu z zycze milych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Powiem tylko tyle - jestem zachwycona...pozdrawiam Ewo...

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki kolorowy, energetyczny zestaw, super!
    Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  24. kochana pięknie ci w takich żywych kolorach! Super

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne, graficzne ujęcie kolorów. Co prawda, ja raczej nie nosze sukienek z odkrytymi ramionami, ale Ty wyglądasz w tej sukience uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  26. Koralowa sukienka zestawiona z intensywnie niebieskimi butami wygląda SUPER! I jeszcze ta torebka w naszywki - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kolorek sukienki jest po prostu obłędny :)

    OdpowiedzUsuń