środa, 31 sierpnia 2016

Mazury, zestaw 1

Wróciłam z wakacji i aż chciałoby się napisać: szczęśliwa i wypoczęta. Ale choć było naprawdę super, to w ostatni dzień zachorował Wojtek, a teraz po powrocie rozłożyło nas wszystkich. Ciężko mówić więc o wypoczęciu, kiedy teraz na zmianę wycieram nosy dzieciom i sobie, piję mikstury utrzymujące mnie na nogach i próbuję nie zasnąć na siedząco po kolejnej nieprzespanej, "zakasłanej" nocy. 

Na Mazurach było pięknie! Pogoda dopisała nam wybitnie, było ciepło, słonecznie, ale też nie całkiem bezwietrznie, dzięki czemu mogliśmy zasmakować żeglugi. Wyborowe towarzystwo, niesamowite widoki, smaczne jedzenie, czego więcej oczekiwać od wakacji? :)
Pod kątem stylizacyjnym nie wysilałam się zbytnie, podstawowym obuwiem były dla mnie japonki a strojem- kostium kąpielowy. Udało się zrobić w międzyczasie kilka zdjęć, ale, co zobaczycie m.in. poniżej, szału ubraniowego nie ma:). Ale na wakacjach za bardzo stroić się nie lubię, stawiam głównie na wygodę. 





zdjęcia- Ola

kostium- lidl
buty- crocs (biedronka)
torba- nie pamiętam (chyba z gazety)
narzutka- nn
spódnica- sinsay

28 komentarzy:

  1. Tydzien bez wpisu na blogu i zaczelo mi czegos brakowac. Choc rzadko komentuje, czytam regularnie juz od ponad 2 lat. Lubie bardzo!Nigdy nie wiadomo kiedy torebka z gazety bedzie idealnym dopelnieniem. Caluje zasmarkane noski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia! Dzięki wielkie:). A i mi jakoś łyso było, że ponad tydzień nie dodałam wpisu.

      Usuń
  2. Ewciu, zawsze jesteś stylowa! Kurujcie się tam szybko, bo musimy się spotkać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Słońce. I musimy koniecznie, stęskniłam się.

      Usuń
  3. fantastycznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. "Stroić się nie lubisz na wakacjach" ale wyszło mega!
    Wszystko idealnie pasuje, a Tobie pięknie w takim marynarskim stylu :)
    Lubię takie, duże plażowe torebki ( z gazet mam kilka), a narzutka sprawiła, że zestaw jest taki stylowy, wyróżniający się z tłumu :) Pięknie!!1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo.
      Ta torebka służy mi już chyba 5 sezon i bardzo ją lubią, bo choć plażowa, to całkiem nieźle komponuje się z po prostu letnimi, nie koniecznie plażowymi, zestawami.

      Usuń
  5. Świetny, urlopowy zestaw. Zdrowia Wam życzę...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo wakacje są od tego, żeby się zresetować, a nie przejmować się pierdołami ;P
    Także pochwalę Cię - postępowałaś rozsądnie ;P
    Nie ma nic gorszego, niż zamiast opalać się i leżeć od góry brzuchem stresować się ciuchami ;P

    Ale i tak wyglądałaś powyżej normy ogółu wakacjującej populacji, także chyba trochę oszukujesz ;P

    Wracajcie do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byliśmy w sprawdzonym, przyjaznym gronie, więc luźny strój i brak makijażu nikomu nie przeszkadzał:).
      Dzięki Mar!

      Usuń
  7. Piękny zestaw. :) Taki klasyczny, kojarzy mi się trochę z takimi zdjęciami w stylu"wakacje w Saint Tropez":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za to skojarzenie:), bo jednak francuska riwiera to sama klasa:).

      Usuń
  8. Oj, napływałam sie po tych Mazurach, napływałam ;

    OdpowiedzUsuń
  9. ... i mama wiele wspaniałych wspomnień :) a co do stylizacji, to wyglądasz fantastycznie! wszystko świetnie dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W żeglowaniu można się zakochać! Dzięki Magdo!

      Usuń
  10. Bardzo mi się podoba zestaw, nawet jak się nie wysilasz to i tak super wychodzi :) Bardzo podoba mi się ta spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się zupełnie nie wysilam, to siedzę w piżamie:), ale dzięki wielkie Gosiu:).

      Usuń
  11. bardzo fajny zestaw, wszystkie elementy z osobna i całość :)
    Pozdrawiam serdecznie, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Paseczki piękne, a w ogóle to zazdroszczę Ci Mazur!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie byłam na mazurach ale kiedyś się muszę wybrać bo są podobniez piękne, więc zazdroszczę Ci takich wakacji :)
    Jak dla mnie stylizacja idealna na letnie dni, paski zawsze są świetne i wpasowują się wszędzie, super !

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurcze, rewelacja, wszystko dobrane idealnie, wakacyjnie i stylowo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba nam się! Z miłą chęcią dodajemy Twojego bloga do obserwowanych :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie paskowe stylizacje kojarzą mi się z morzem i wakacjami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie paskowe stylizacje kojarzą mi się z morzem i wakacjami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne połączenie pasków :) I ta biała kamizelka bardzo przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń