sobota, 20 sierpnia 2016

jeans

Ostatnio sporo było mnie tu w wizytowym wydaniu, mam też w zanadrzu kolejny imprezowy zestaw, pora więc by pojawił się na blogu również codzienny, letni zwyklak. Jestem na urlopie, więc porzuciłam garsonki, cygaretki i inne bardziej formalne kroje na rzecz letniego luzu.
Większość czasu i tak spędzam w domu i ogrodzie, więc strojenie się mi nie w głowie. 
Mocno oldshoolowy zestaw, a to za sprawą sukienki. Jeans ogólnie kojarzy mi się z czasami podstawówki/liceum. Choć teoretycznie nigdy nie wychodzi z mody, to zmieniają się fasony i kroje. A moja sukienka jest żywcem wyjęta z lat 90. Ale to właśnie dlatego tak mi się podoba.
Torebka-koszyk jest idealna do wakacyjnych zestawów. Kupiłam go bodajże dwa (a może już 3?) lata temu już na końcówce wyprzedaży. kapelusz to jeszcze starszy zakup, do tego upolowany w dziale męskim. 








zdjęcia- Paula

sukienka- sh
buty- h&m
torba- top secret
kapelusz- h&m

21 komentarzy:

  1. Świetna sukienka, uwielbiam jeans i szmizjerki, i tą długość, super dodatki :)
    Pozdrawiam serdecznie, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:). Myślę, że ta sukienka ma w sobie coś ponadczasowego.

      Usuń
  2. Spójne to wszystko, letnie i bardzo, bardzo twarzowe!
    Koszyk przezacny!

    Szkoda, że lato powoli się kończy i będzie coraz mniej okazji do noszenia takich pięknych rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mar dla mnie lato właśnie się zaczyna:), bo wyjazd przed nami:).

      Usuń
  3. Bardzo podobasz mi się w takim wydaniu, torba wpadła mi w oko...miłego weekendu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. Pozdrawiam ciepło:).

      Usuń
  4. You Look Amazing:) Lovely:)Kisses
    New post:https://openklosetfashion.blogspot.pt/2016/08/paez-2016-summer-collection.html#more

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham jeans, świetnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam Zocha :)
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie w jeansie wyglądasz!!! pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zestaw ten ma w sobie to 'coś' ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz
    sukienka idealna dla Ciebie, a torebka śliczna - wakacyjna
    całość bardzo mi się podoba
    pozdrawiam MARCELKA

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe wydanie, ja uwielbiam jeans, w każdej postaci, a już w tak oryginalnej i niecodziennej odsłonie to smakowity kąsek. Takie współczesne lata osiemdziesiąte, podoba mi się bardzo. Krój sukienki znakomity i pasuje Ci, oj pasuje genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładną masz tę sukienkę. Fajnie dobrsłaś dodatki, ta torba idealnie tutaj pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie jest...w sukience się zakochałam :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka rewelacja. Kojarzy mi się z moją młodością :-) Koszyk naprawdę świetnie współgra z całością.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sukienka a koszyk rewelacja! Nie wyobrażam sobie lepszej torebki niż ten koszyk właśnie. Bardzo urlopowa, letnia stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podoba, trochę za skromnie ale jest w tym coś, dodałabym tylko pasek z jasne skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia w klimacie retro ;)

    OdpowiedzUsuń