wtorek, 19 lipca 2016

weselnie

W weekend mieliśmy okazję uczestniczyć w weselu naszych bliskich znajomych i razem z nimi świętować ten ważny dla nich dzień. Panna Młoda wyglądała pięknie, a wesele było dopracowane pod każdym względem- od zabawnego księdza po zabawę na parkiecie. 
Nie wzięłam niestety ze sobą aparatu i jedyne zdjęcia mojej sukienki, jakie mogę Wam pokazać, to te robione telefonem, do tego wykonane już przy lekkiej szarówce. Nie wiem jednak kiedy znów będę miała okazję ją założyć, więc pokazuję te, co mam.
Postawiłam na maksi w afrykański wzór. Zdaję sobie sprawę, że nie jest oczywisty wybór, ale miałam ochotę na małą odmianę w stosunku do wszystkich koktajlowych sukienek, które królują przy okazji takich uroczystości. Tym bardziej, że właśnie prostą, pomarańczową, ołówkową sukienkę miałam przygotowaną na drugi dzień zabawy. Drugi dzień wesela już w ogóle nie sprzyjał robieniu zdjęć, więc takowe się nie uchowały:). 


sukienka- ebutik
buty- new look
bransoleta- katherine

32 komentarze:

  1. WIdziałąm na żywo - cudnie na Tobie Ewciu lezy ta sukienka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Słońce, mam wrażenie, że na żywo wygląda lepiej:).

      Usuń
  2. Widać ładnie sukienkę, pięknie Ci w niej Ewo...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka, szkoda, że nie dałaś większego zdjęcia, bo chciałabym dokładniej zobaczyć wzór na sukience. Żyrafa? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Lidko, żyrafa:). Niestety nie mam zdjęcia w większym rozmiarze.

      Usuń
  4. myślałam że to same olbrzymie kwiaty, a po chwili dostrzegłam i żyrafę na sukience ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupując też nie zauważyłam jej od razu:).

      Usuń
  5. Niezwykle efektowna ta sukienka, ciekawią mnie sandałki 😊 Prezentowałaś się przepięknie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Magdo! Sandałki kupione w sh, ale nówki sztuki z metką), postaram się dodać jakiś post z nimi.

      Usuń
  6. Jestem zwolenniczką nietuzinkowych rozwiązań, bardzo mi się podoba ta sukienka. Tylko nie wiem dlaczego jak u mnie przychodzi co do czego to nie mam odwagi ubrać nic innego jak koktailowa sukienkę. Podziwiam Cię za to wyczucie stylu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam wątpliwości, bo czasem bezpieczne rozwiązania są najlepsze. Ale zaryzykowałam i czułam się bardzo dobrze:). Dzięki!

      Usuń
  7. Piękna sukienka, taka nietuzinkowa :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka wygląda bardzo ciekawie :) Chętnie zobaczyłabym ją dokładniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu ona jest na tyle "inna", że może być też chyba po prostu letnią sukienką, więc może jeszcze ją tu pokażę.

      Usuń
  9. Super! Założę się że przyciągałaś nie mniej zachwyconych spojrzeń niż panna młoda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu! Panna Młoda olśniewała, w końcu to był Jej dzień:) i jej rola:).

      Usuń
  10. Ewa, wyglądałaś super!
    Wreszcie coś innego od rozkloszowanych sukienek mini!

    Ja jestem bardzo anty na typową modę weselną, także mnie się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te rozkloszowane "pastelki" to już bokiem wychodzą:). Ale wiesz, że chyba tylko jedna dziewczyna taką miała? To ogromna zmiana, bo w zeszłym roku na weselu 3/4 panien (w różnym wieku) prezentowało takie okazy.

      Usuń
  11. Ale pięknie! Egzotycznie i oryginalnie! Na pewno zrobiłaś wrażenie na gościach - prawie takie, jak Panna Młoda ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu. Miałam wątpliwości co do tej sukienki, ale cieszę się, że się odważyłam :).

      Usuń
  12. O, coś z motywem żyrafy powinnam i ja mieć, bo mnie tak przezywł taki jeden głupek w podstawówce :D
    Świetny wybór! Trzeba łamać ogólnie przyjęte zasady ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam lepsza żyrafa od innych (szczególnie tych z trzody chlewnej). Żyrafę trzeba przecie traktować jako komplement:), piękna, długonoga o smukłej szyi:). Same plusy!

      Usuń
    2. No, wtedy trudno mi to było tak traktowac, ale fakt, potem byłam dumna z bycia żyrafą. Teraz żyrafa tyje i martwi się, żeby się w słonia nie zmieniła :))

      Usuń
  13. Piękna i oryginalna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń