czwartek, 14 lipca 2016

tygodniowy przegląd 25/2016



poniedziałek
bluzka- kik
spodnie- zara
buty- new look
narzutka- stradivarius
zegarek- timex
okulary- biedronka

wtorek
spodnie- levis
top- sh
buty- ecco
marynarka- f&f
pasek, okulary- biedronka
zegarek- timex

środa
bluzka- sh
spodnie- cheap monday
buty- converse
koszula- sh
zegarek- adriatica
okulary- biedronka

czwartek
spodnie- h&m
bluzka- kik
buty- biedronka
marynarka- f&f
okulary- biedronka
zegarek- timex

piątek
spodnie- f&f
bluzka- lidl
marynarka- mango
buty- nn

15 komentarzy:

  1. A wiesz , ze ja zawsze czekam na ciebie w sukienkach ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam postanowienie, by zakładać sukienkę/spódnicę choć raz w tygodnie, ale jak widać jakoś średnio mi z nimi po drodze.

      Usuń
  2. Świetna narzutka z 1.zdjęcia i marynarka w paski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej przyciąga wzrok ta pierwsza, ze względu na spodnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie wygrywa poniedziałek - wyglądasz super
    tak wakacyjnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się poniedziałek ale pewnie dlatego że po prostu uwielbiam jaskrawe kolory i styl boho a narzutka prezentujesię świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybieram czwartek - pewnie dlatego, ze wczoraj podobne ciuchy miałam na sobie, he he :-) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  7. poniedziałek i piątek podoba mi się najbardziej :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo spodobały mi się te żółte spodnie ale ja pewnie wybralabym jakieś "bezpieczniejsze" granatowe ;) Brak mi odwagi :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poniedziałek i czwartek to moi faworyci, żółte spodnie super...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń