sobota, 25 czerwca 2016

tygodniowy przegląd 22/23/2016



W zeszłym tygodniu nie zagościł "Tygodniowy przegląd", więc w tym nadrabiam. Zestawy z zeszłego i aktualnego tygodnia.


Tydzień 1

Poniedziałek
(po niedzielnym meczu wygranym przez Polaków:))
spodnie- sh
bluzka- kik
marynarka- sh
buty- converse
okulary- biedronka



Wtorek
dalej na fali biało-czerwonej radości
bluzka- mohito
spodnie- levis
buty- converse
marynarka- szafa.pl
okulary- missoni


Środa
kurtka- sh
spodnie- levis (sh)
bluzka- nn
buty- converse
zegarek- timex
okulary- biedronka



Czwartek
bluzka- chińczyk
spodnie- levis (sh)
zegarek- timex

Tydzień 2

Poniedziałek
koszula- stradivarius
spódnica- f&f
żakiet- sh
buty- targ
zegarek- adriatica


Wtorek
bluzka- kik
spodnie- stradivarius
żakiet- sh
buty- tesco
zegarek- adriatica
okulary- biedronka


Środa
bluzka- staroć sprzed 15 lat (częstochowska seka)
spodnie- stradivarius
kurtka- sh
okulary- biedronka


Czwartek
sukienka- sh
buty- arg
zegarek- timex


Piątek
sukienka- sh
buty- f&f
zegarek- timex
okulary- biedronka



26 komentarzy:

  1. oba poniedziałki i ostatni czwartek
    ❤️ 💙 💜

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha pod wpływem jeszcze emocji piłkarskich powiem ze pierwszy jak do strefy kibica ;)
    Ładne sukienki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był uhonorowaniem wygranego meczu:).

      Usuń
  3. Bardzo mi się podobają wszystkie sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stawiam na sukienki i żakiet w paski. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta granatowa jest moją ulubioną w ostatnim czasie.

      Usuń
  5. Bluzka z chińczyka w stylu Versace plus dwurzędowa sukienka ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ta bluzka poszła ostatnio w zapomnienie, kiedyś nosiłam ją dużo częściej, teraz znów wraca do łask.

      Usuń
  6. Wszystko mi się podoba, ale dwurzędowa sukienka ze złotymi guzikami to jest hit!!!! Zazdrość:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten biały żakiet jest fantastyczny! :) wszystkie stylizacja w zasadzie przypadły mi do gustu :)p ozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poolskaaa, biaaało-czeeerwoni! mnie jakoś tak bierze najbardziej, nie wiedzieć czemu ;) :) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) A dziś znów trzymamy kciuki!!!

      Usuń
  9. Podoba mi się czwartek z pierwszego tygodnia oraz czwartek i piątek z drugiego tygodnia :) Chociaż tak naprawdę każdy Twój zestaw mi się podoba, ale te najbardziej zwróciły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. druga środa i czwartek - mistrz! Podobają mi się te delikatne przeskoki międxzy poniedziałkiem i wtorkiem. Jak latwo można pokazać drugą twarz ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten żakiet można spokojnie nosić i w stylu sportowym i eleganckim, za to go lubię. Dzięki Basiu.

      Usuń
  11. Zauroczyła mnie środa :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko mi się podoba a sukienka z czwartku super...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  13. najlepsza sukienka w marynistycznym stylu :)

    OdpowiedzUsuń