sobota, 4 czerwca 2016

tygodniowy przegląd 20/2016


 Poniedziałek

spodnie- f&f
buty- f&f
koszula- gap (sh)
okulary- biedronka
zegarek- adriatica



Wtorek

spodnie- sh
bluzka- sh
top- sh
okulary- biedronka
buty- nn
zegarek- adriatica


Środa

spodnie- sh
marynarka- sh
top- takko
okulary- biedronka
buty- nn
pasek- sh


Czwartek

spodnie- f&f
buty- f&f
bluzka- mango (sh)
marynarka- sh
okulary- biedronka
zegarek- timex
bransolety- stradivarius


Piątek

spódnica- f&f
buty- deichmann
top- kik
marynarka- pepco
zegarek- timex

24 komentarze:

  1. te beżowe spodnie są wręcz idealne. Dawno kupione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś miesiąc, może dwa temu- także jest szansa, że są jeszcze w sklepie.
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  2. Safari czwartek wymiata <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ale wygniotłam się okrutnie- jedwabna bluzka i domieszkowany lnem żakiet + 10 godzin poza domem.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Wiesz, że je lubię, także tym bardziej dzięki.

      Usuń
  4. Poniedziałek ze względu na te super spodnie :) i piątek - w ołówkowej spódnicy wyglądasz mega hot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd się przyznać, ale tę spódnicę mam już chyba 3 lata i pierwszy raz na sobie. Jak kupowałam była na styk, a później już długo się w nią nie mieściłam.
      Dzięki!

      Usuń
  5. Pierwszy zestaw wymiata!
    Co powiesz na wspólną obserwację? Odpowiedź u mnie na blogu :)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu na bloga chętnie zajrzę i jak mi się spodoba to będę częściej. I taką samą zasadą lubię jak kierują się inni- podoba Ci się u mnie- zaobserwuj.

      Usuń
  6. Ewunia, wspaniały tydzień! :)każdy dzień mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piątek taki formalny, ale ja jestem fanką takich klimatów ;)
    poza tym cały tydzień bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam w sumie założyć inny żakiet, żeby trochę zmienić ten formalny charakter, ale miałam do tego jasną torbę i wprowadzenie dodatkowego koloru jakoś mi zaburzało odbiór. Dzięki!

      Usuń
  8. sroda - piątek ♥♥
    ale przyznam Ci Ewo, że zainspirowałaś mnie ostatnio tymi postami. Co prawda do pracy chodze glównie w dresie to zaczęłam fotografować sie w inne dni. Postanowilam się tak poobserwować i zrobić odpowiedni porządek w mojej szafie. I pod tym kątem kupować ubrania ;) tak wlaśnie udało mi się juz zrobić porządek dodatkami - naszyjniki, buty ;) teraz czas na ciuchy ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu strasznie się cieszę, że posłużyłam w jakimś stopniu za inspirację:).
      Lubię takie generalne porządki w szafie, ale już wiem, że radykalizm w tej kwestii nie jest dla mnie- zbyt wiele razy "tęskniłam" za jakimś ciuchem, którego wprawdzie przez 3 lata nie nosiłam, a nagle naszła mnie na to ochota, a tu lipa już dawno w pojemniku pck.

      Usuń
  9. Wszystko mi się podoba ale mój nr.1 to środa...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny raz cały tydzień jest "mój" :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czwartek i piatek mega

    OdpowiedzUsuń
  12. Tym razem wygrywają: środa - uwielbiam połączenie srebra/szarości i granatu oraz piątek - bardzo kobieco, świetna spódniczka ołówkowa:-), buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny tydzień i mam dylemat - bo wszystkie zestawy są trafione w punkt, w każdym jest coś intrygującego. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  14. czwartek wymiata po prostu na całości! :) Pozdrawiam bardzo!!

    OdpowiedzUsuń