wtorek, 7 czerwca 2016

piżama

Piżamowy trend rozgościł się w modzie na dobre. Pierwszy raz pojawił się już parę lat temu bardziej jako ciekawostka i pomysł dla odważnych. W międzyczasie ewoluował i przybierał różne formy- od bardziej casualowych (dla tych co jednak odwagi mają ciut mniej) po fasony stricte bieliźniane. 
Moja dzisiejsza propozycja to bardziej wariacja na ten temat, zupełnie luźne nawiązanie. Ani koszula ani spodnie nie są w pełni wpasowane w ten trend, ale połączone razem już nabierają takiego charakteru.
Piękny nadruk na koszuli ożywia całość, a detale - jak chwosty przy spodniach, uzupełniają całość.







zdjęcia- Paula

koszula- nn (sh)
spodnie= h&m (sh)
torebka YSL ??? (sh)
katana- nn (sh)
buty- elilu
wisiorek- jubiton
zegarek- timex

53 komentarze:

  1. Piękna!!!!! Genialnie wyglądałaś!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny zestaw
    uwielbiam ♡♥♡♥♡♥
    Świetnie zinterpretowalas ten trend
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę te spodnie!!! Genialnie wyglądają ze szpilami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One podobały mi się jeszcze w h&m, ale wtedy umiałam się im oprzeć, ale w sh za parę złotych już mnie przekonały w 100%:).
      Dzięki Mario!

      Usuń
  4. Piękne spodnie! Super zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z jednym zastrzezeniem-do takich spodni trzeba miec nienaganna figure
    inaczej pupa zwisa nieapetycznie
    zdradz swoj sekret ile mniej cie i jak to zrobilas
    bo wygladasz cudownie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu one są zdradliwe, bo niby wszystko kryją, ale jest sporo prawdy w tym co piszesz- podkreślają wszystkie niedoskonałości.
      Co do wagi, to jak spadło 7 kg jakiś czas temu tak waga stoi, a nawet chyba 1 kg do przodu. Ale ćwiczę nadal 4-5 razy w tygodniu, oprócz siłowego dorzuciłam trochę kardio i mimo zastoju wagi moje ciało się zmienia. W sumie jest ok 2 rozmiary mniej, z 42/44 zeszło na 38/40. Nie czułam się źle w tamtej wadze, ale teraz czuję się zdrowsza:).
      Dzięki!

      Usuń
    2. Efekty zachwycające ! Praca popłaca ;) wygldasz cudownie !

      Usuń
  6. Ja taką piżamowość bardzo lubię!

    Dawaj koszulę, Ewa! (jakby Ci się kiedyś znudziła, rzecz jasna!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mar Słońce, Ty się w tej koszuli Szczuplaczku utopisz:).
      Dzięki!

      Usuń
  7. wow Ewcia z tymi szpilkami jest MEGAAAA

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko idealnie ze sobą połączone,świetny look!!
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie stylizacje! Idealne na ciepłe, letnie dni :) Dodaję do obserwowanych! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim "piżamowym" zestawie to na wybieg albo ulice wielkiego miasta, zadawać szyku. Superr!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) do wybiegu daleko, do paryża też:), więc będę zadawać szyku w mojej mieścinie:), ha!
      Dzięki!

      Usuń
  11. Mi tam się w ogóle nie kojarzy z piżamą :) Spodnie są suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu! Ja jednak mam zdecydowanie piżamowe skojarzenia, jak patrzę na ten zestaw.

      Usuń
  12. Bardzo ładny zestaw, pięknie wyglądasz, spodnie mają świetny kolor. Całość na duży plus...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie kolor tych spodni mnie przyciągnął. Piękne, głębokie wino.
      Pozdrawiam Basiu.

      Usuń
  13. Idealnie zgrałaś koszulę ze spodniami i butami! Dla mnie urokiem tego zestawu jest wysmakowana nonszalancja - w "lejących się" tkaninach i soczystych kolorach. Nie na "kant" a jednak elegancko! Ślicznie wyglądasz :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu. Gdyby jeszcze ta nonszalancja była jedwabna:). A tak, w poliestrze, brakuje jednak klasy:).
      Dzięki!

      Usuń
  14. Ewo, zdjęcia jak z żurnala ... Coś pięknego !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo dziękuję bardzo. Zdjęcia to zasługa Pauli, no i tło mi się tym razem też bardzo podoba:).

      Usuń
  15. kolor spodni jest cudowny.
    bardzo dobrze Ci w czerwieniach.


    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, kolor tych spodni jest przedni:).

      Usuń
  16. Ewa, piękny,energetyczny look!! Ta czerwień, ee tam, gdzie tam piżama, to jest folk folk folk!!!

    Za każdym razem, gdy zakładam spodnie typu 'pumpy' Fotograf ma focha, ze w piżamie po mieście paraduję. Eee tam ,kto by się tym przejmował :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli widzisz jednak piżama:), dla postronnych "fotografów" to jednak ten krój spodni daje jednotorowe skojarzenia.
      Dzięki!

      Usuń
  17. Ostatnie zdjęcia cudowne, wyglądasz jak z okładki pisma o modzie. Chociaż sama nie potrafię przełamać się do tego stylu to przyznam, że wyglądasz genialnie. Efekt "leistości" i delikatności tkanin podkreśla Twoja uroda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu skoro to nie Twoja bajka, to tym bardziej dziękuję!

      Usuń
  18. Taki piżamowy look bardzo mi się podoba! Koszula piękna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowicie podobają mi się tego typu spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto mieć jedne takie w szafie, zdecydowanie są nietuzinkowe.

      Usuń
  20. Takie rzeczy tylko dla szczupłych:)
    Fajnie jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ledwo co "wyszłam" z nadwagi, więc jakoś specjalnie szczupła nie jestem, a dobrze się czuję w takim kroju, więc może jednak nie tylko dla nich:).
      Dzięki!

      Usuń
  21. Te spodnie w połączeniu ze szpilkami wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń