czwartek, 30 czerwca 2016

orient


Ten piękny żakiet kupiłam na wyprzedaży u Marcelki. Miałam obawy, bo wzór jest dość trudny, jednak skład (85% jedwabiu i 15% wełny) przekonał mnie do zakupu. I nie żałuję. Na żywo jest jeszcze piękniejszy. I na pewno nietuzinkowy, a takie ciuchy lubię najbardziej. Nie mam nic przeciwko masowo noszonym sieciówkowym strojom (sama noszę), ale posiadanie takiego unikatu- radość ogromna. Nadruk ma taką feerię barw, że będzie pasował praktycznie do każdej gładkiej bazy. Na początek klasyczna czerń (ale już kombinuję, by tłem dla niego był kobalt lub czerwień- będzie energetycznie!).
Skoro żakiet nietypowy, baza stonowana, to należało pobawić się dodatkami. Postawiłam na detale w retro stylu, torebkę vintage i okulary muchy.

Wybaczcie, że ostatnio piszę wyłącznie o ubraniach, ale życie zamiast lekko przystopować po ostatnich wydarzeniach, jakby jeszcze przyspieszyło. Kiedy już zasiadam do posta, jestem na ogół tak zmęczona, że ciężko mi sklecić kilka sensownych zdań.










zdjęcia- Paula

żakiet- vintage (wyprzedaż u Marcelki)
spodnie- stradivarius
top- biedronka
torba- nn (sh)
buty- f&f
okulary- missoni

51 komentarzy:

  1. Mnie znów wzór porwał,niesamowity! Przy nim wszystko co stonowane i bazowe będzie wyglądać wyjątkowo 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się spodobał, choć jest dość trudny:).

      Usuń
  2. Świetna całość. Dobry zakup.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny żakiet! Pasuje do Ciebie, kolorystyką i deseniem. Piękny, no!
    No i ta torba! Ech :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że spotkał się z taką aprobatą. Dziękuję Sivka!

      Usuń
  4. O TAK? ZAKIET PEREKA? MARCELKA PEWNIE JUZ ZALUJE SPRZEDAZY :)
    W OKO MOJE RZUCA SIE TEZ TORBA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu na Marysię był chyba za duży, stąd ta sprzedaż.
      Dzięki.

      Usuń
  5. Prześliczny ten żakiet i do czerni idealnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest ten żakiet a może i marynarka :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że nie rozróżniam:)? Dzięki!

      Usuń
  7. Żakiet jest genialny!
    Ja, Mar, Ci to mówię!

    Gdybym miała taki w szafie, to też bym nosiła!
    Stonowana reszta i ta piękna torba, to idealna decyzja!
    Bardzo, bardzo fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja Ci Marczaku wierzę:).
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  8. Ta marynarka jest genialna! Tak, to zdecydowanie dobry zakup :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny żakiet <3 w sam raz na lato

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jest lekki, więc faktycznie na lato idealny, ale za to zestaw barw bardziej jesienny:).

      Usuń
  10. Pięknie wyglądałaś, jeden z moich ulubionych zestawów, koniec kropka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widze ze nie tylko ja robię zakupy u Marcelki ;)
    Piękny tez żakiet. Fajnie wygląda na czarnym tle.

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz w nim idealnie !
    pozdrawiam MARCELKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu. I za żakiet i miłe słowa:).

      Usuń
  13. Świetnie wtgladasz! i jeszczze ten żakiet.
    wisienka na torcie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten piękny żakiet wychwyciłam u Ciebie na instagramie i czekałam z zaciekawieniem na post ze stylizacją:-). Ma obłędny wzór i fajnie zgrywa się z całym zestawem. Twój zakup to zdecydowanie perełka. Wyglądasz kwitnąco i bardzo energetycznie:-). Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak, miałyśmy z Paulą wspólne zdjęcie, które wrzuciłam na insta. Ty to masz oko:). Buziaki!

      Usuń
  15. Moje życie też przyśpieszyło i mam wrażenie, że doba się skurczyła jakoś dziwnie.
    Żakiet świetny, fajnie upolować coś unikatowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze 3 tygodnie do urlopu:), może dotrwam:).

      Usuń
  16. Rewelacyjnie wyglądasz!!! ;-) żakiet jest naprawdę cudowny. Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piekny zakup!!! To jeden z takich ciuchow, ktorego sie kocha i oglada po tysiac razy!! I ile daje mozliwosci, swietnie go ogralas, wygladasz jak milion dolcow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I faktycznie ten ciuch daje wiele możliwości, na razie wybrałam najprostszą, bo z czernią:).

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Tylko potrzebowałabyś ze dwa-trzy rozmiary mniejszą:).

      Usuń
  19. Piękny zestaw, torebka od razu rzuca się w oczy. Żakiet - cudo...pozdrawiam Ewo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu! Torebka to też taki mały unikat.

      Usuń
  20. Cudowny żakiet, który na czarnym tle wiele zyskał. Miłej niedzieli.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krystyno. Korci mnie, by zestawić go z gładką bazą, ale w intensywnym kolorze, np pomarańczu lub kobaltu.

      Usuń
  21. Jak to cudnie współgra z czernią!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna marynarka, kiedyś mignęła mi na zdjęci z Pauliną i już wtedy wiedziałam, że to jest konkret. No i jest. Cudowna i masz rację, że takie unikaty są nam potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Wy Dziewczyny macie dobre oko:) i pamięć:). Dzięki Magdaleno!

      Usuń