środa, 22 czerwca 2016

granat

Odkąd przepakowałam się do beżowej torebki zmieniłam nieco kolorystykę noszonej na co dzień garderoby. Do łask wróciły granat i błękit. Dziś jedne z moich 6 (!) par granatowych spodni. Okazuje się, że bardzo się za tym kolorem stęskniłam. Mam w głowie mnóstwo pomysłów na stylizacje z udziałem tej barwy. I mnóstwo ubrań, które świetnie się z niebieskościami i ciemnymi i jasnymi komponują. 
Jak chociażby marynarka z dzisiejszego posta. W jednym z poprzednich wpisów przypominałam o pamiątkowym pudle i za małych ubraniach, jednym z nich jest jest właśnie ten żakiet. Nadal jest mocno na styk, ale z czystym sumieniem mogłam go przywrócić na wieszak:).






zdjęcia- Paula

spodnie- H&M
bluzka- szafa.pl
żakiet- szafa.pl
buty- targ
torba- h&m
apaszka- sh

53 komentarze:

  1. Jakie na styk!
    Zalewasz i kokietujesz!
    Leży bardzo dobrze, moim zdaniem świetnie!

    Żółć i biel jako towarzystwo do granatu to naprawdę świetny wybór, bo jest kontrastowo!

    Bardzo mi się podobasz, chociaż to nie jest ten typ kobiecej mody, który jest moim ulubionym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marczaku kochana jesteś, ale niestety prawda jest taka, że się najnormalniej w świecie nie dopinam:).
      I tym bardziej, skoro to nie Twoja bajka, dziękuję Ci za miłe słowa.

      Usuń
  2. No właśnie. Ty podobnie jak Sonia - zaraz się za patykiem schowasz, taka szczuplutka jesteś :)!

    Wszystko leży idealnie :)! Tak granat jest fajny o każdej porze roku :), a latem do stylizacji marines jak znalazł :)

    Slicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pati, do szczuplutkiej to mnie jeszcze dzieli, oj dzieli:), ale dziękuję:).

      Granat właśnie wiosna/lato cenię najbardziej.

      Usuń
  3. 6 par?? A u mnie w szafie ani jednych granatowych, przydałyby mi się takie jak Twoje.
    Bardzo fajna torebka. Strój dobierany do torebki - nieźle ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie mam za dużo ubrań, ale jak znajduję w sh świetne gacie za 1zł, do tego np z "chłodnej" wełny (czy jak to się tam nazywa), i gatunkowo z wyższej półki, a do tego za 1 zł, to nie mogę się oprzeć:).
      Choć te akurat z sieciówki, z poliestru i za 30 zł:).

      Usuń
  4. Żakiet jest przepiękny !
    Buty tez są cudne,

    Pozdrawiam, BROszka blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje ukochane kolory w jednym zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez uwielbiam granat! jest piękny. Podoba mi się Twoja apaszka, ma piękne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Granat ma w sobie jakąś szlachetność:). Dzięki!

      Usuń
  7. Apaszka zachwycająca, a połączenie żółtego i granatu strasznie mi się podoba, o co siebie nie posądzałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Apaszka jest do tego jedwabna, takie małe cacuszko:).
      A połączenie wyszło przypadkowo- miało być początkowo biało-granatowo, ale biel bluzki gryzła się z kremem żakietu, więc w ostatniej chwili zmieniłam bluzkę:).

      Usuń
  8. Świetnie wyglądasz :)
    Apaszka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  9. stylowo lecz na luzie! bardzo mi sie podoba!


    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak miało właśnie być:).

      Usuń
  10. Wyglądałaś absolutnie przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te spodnie:) Aż 6 par w tym kolorze? Może się podzielisz :)) Też ostatnio ten kolor zwraca moją uwagę, ale jeszcze nie mam takich spodni.
    Zestaw bardzo mi się podoba, idealnie dobrałaś górę. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość to lumpeksu po 1zł:).
      Dziękuję!

      Usuń
  12. Wspaniałe zestawienie. Jest wszystko co lubię i na dodatek piękna chustka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko, cieszę się, że Ci się podoba.

      Usuń
  13. Ja noszę ostatnio dużo granatu bo jest moją alternatywa dla czerni, którą obiecałam ograniczyć ;)
    Bardzo podoba mi się styl twojego żakietu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też staram się stawiać na granat w celu ograniczenia czerni:).

      Usuń
  14. Naprawdę bardzo fajne zestawienie kolorów i faktur.
    podoba mi się połączenie granatu z żółtym.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma się co przejmować niemożnością zapięcia, skoro i tak tego nie zapinasz, bo po co?
    Lubię granat, choć w szkołach to ja się w nim nałaziłam za wszystkie czasy.
    Cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mundurki, a właściwie fartuszki wspominam z rozrzewnieniem:).
      Dziękuję!

      Usuń
  16. Ale ładnie <3 pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie w szafie granatu jak na lekarstwo, ale jak już coś wydłubię, to z białym lubię połączyć, a z żółtym to jeszcze nie łączyłam, więc wszystko przede mną :)
    sympatyczny look.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mam wrażenie, ze Tobie granat bardzo pasuje. Dzięki!

      Usuń
  18. Świetna marynarka! :)
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapięcie nie ma znaczenia ;) ja zawsze noszę kurtki, żakiety itp. niezapięte. Świetnie wyglądasz i to się liczy :):*

    Pozdrawiam,
    Patrycja

    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie kobiety tak powinny nosić, to mężczyźni powinni zapinać marynarki:).

      Usuń
  20. A ja słyszałam od jednej stylistki, że marynarki kupuje się aby dobrze leżały w ramionach i plecach, a nie żeby się dopinać :)
    także u ciebie jest idealnie...
    schudłaś...zazdroszczę...mnie waga znów oszukuje :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no ja też wyznaję tę zasadę, biorąc pod uwagę mój biust często musiałabym wybierać tak 2 rozmiary większe marynarki, by się dopiąć, ale ta jest też maława właśnie w barach i ramionach.
      Dzięki Gosiu.

      Usuń
  21. I kolorystyka idealna dla Ciebie, i fasony idealne dla Ciebie, i wszystko razem idealnie się dopełnia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dobrze dobrane. Zazdroszczę zmysłu!
    pozdrawiam i zapraszam na mojego
    bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. I chętnie zajrzę.

      Usuń
    2. Zajrzałam:). Trochę nie moja tematyka:).

      Usuń
  23. jakbym chciała taką marynarkę !! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie do dostania, wygląda trochę na vintage:).

      Usuń