niedziela, 19 czerwca 2016

bohemian style

O przyjaźni.
Jestem dość otwartą osobą, zawieranie nowych znajomości nie przychodzi mi z jakimiś wielkimi oporami, ale i tak słowa przyjaciel używam dość oszczędnie. Mam grupę bliskich osób, którymi otaczam się od lat, które kocham jak rodzinę i nie jest mi łatwo zaangażować się w "nową" przyjaźń. 
Nie spodziewałam się więc, ze to blogowanie przyczyni się do tego, że grono się powiększy. Nasza przyjaźń z Paulą dojrzewała latami, bo okazuje się, że znamy się już 4 lata, a nawet dłużej doliczając jeszcze czas przed pierwszym spotkaniem w realu. Od sympatii, przez koleżeństwo, aż do przyjaźni. Dziękuję Ci, że jesteś Słońce!

Dzisiaj będzie więc trochę nietypowo, bo w duecie. Zdjęci utrzymane w klimacie boho i beztroskich letnich chwil. Chyba nie muszę wspominać, że bawiłyśmy się wybornie w czasie sesji!












zdjęcia- Kasia Ch.

sukienka- sh
kamizelka- f&f
buty- centro
naszyjnik- diva

62 komentarze:

  1. Rewelacyjne zdjęcie! Pełne energii, optymizmu, radości. Brawo Wy!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Justynko! Cieszę się, że zdjęcia oddały ten klimat:).

      Usuń
  2. Fantastyczne zdjęcia! Ogromnie mi się podoba klimat na nich, jak i stylizacje. A Wy wyglądacie rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lidko:). Zależało nam na oddaniu beztroski wspólnych chwil:).

      Usuń
  3. Piękne dziewczyny, cudowne zdjęcia! :) Fajnie, że tak się zaprzyjaźniłyście, zazdroszczę :) Życzę Wam jeszcze wielu wielu lat tak wspaniałej przyjaźni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, myślę, że jak przyjaźń jest prawdziwa, to już na zawsze:).
      Dziękujemy!

      Usuń
  4. Zgadzam się, przyjaźń dla mnie jest czymś wyjątkowym i nie lubię nadużywania tego terminu. Przyjaciel to ktoś wyjątkowy. Na miano przyjaciela trzeba sobie zasłuzyć. Widać, że bawiłyście się świetnie. Paulę znam osobiście, po pierwszym spotkaniu czułam, jakbyśmy znały się od lat. Często wspomina o Tobie, więc marzy mi się poznanie Ciebie osobiście.
    Pozdrawiam Was dziewczyny gorąco !!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość często właśnie słowo przyjaciel jest mocno nadużywane, na równi z kolegą, znajomym, a przecież jest ogromna różnica.
      Mam nadzieję Soniu, że w końcu nadarzy się okazja do spotkania, tym bardziej, że przecież nie mieszkamy na dwóch końcach Polski:).

      Usuń
  5. jak można całować psa. fuj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, bo to o tym jest ten post.
      PS. Chyba wszystkie "psiary" jednak zrozumieją.

      Usuń
    2. haha ktoś już nie wiedział co napisać złego, bo do niczego nie mógł się przyczepić to sobie wmyślił :D traktujcie to dziewczyny jako komplement :)
      Piękne zdjęcia, takie cudowne i lekkie :) Super wyszło!
      A dla pieska buziak w nosek ode mnie też <3

      Usuń
    3. A dlaczego by nie? Co zlego jest w calowaniu psa?

      Usuń
    4. Biorąc pod uwagę, że psy są lepsze, bardziej wierne i oddane od większości ludzi - tak, można całować psa :)

      Usuń
  6. Cudowna sesja, cieszę się że mogłam być z wami kochane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Siostra to był super weekend!

      Usuń
    2. Kasiu, koniecznie szybka powtórka!!! :)

      Usuń
  7. Również używam słowa przyjaciel dość oszczędnie i wychodzę z założenia, że muszę zjeść z kimś przysłowiową beczkę soli zanim obdarzę go bezgranicznym zaufaniem, ale jestem jak najbardziej otwarta na podobne znajomości. To naprawdę wspaniałe jak bardzo internet ułatwia nam poznawanie fascynujących osobowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć w dzisiejszych czasach bardziej trafne od "prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie" jest"prawdziwych przyjaciół poznaje się w szczęściu". Wiele osób nawet poda Ci pomocną dłoń, ale kiedy np osiągniesz sukces, okazują się strasznymi zazdrośnikami. Więc prawdziwy przyjaciel to faktycznie musi być na dobre i na złe.

      Usuń
  8. Uwielbiam ten styl, w którym zresztą świetnie wyglądacie, dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuś, to ja Tobie dziękuję, że jesteś. Z taką mną ciężko wytrzymać, jesteś jedną z niewielu osób bardzo ważnych i staram się powściągać swój charakter, ale mimo wszystko... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś zbyt krytyczna wobec siebie. Przy mnie możesz być sobą:), o to chodzi by się akceptować:).

      Usuń
  10. Cudny klimat zdjęć, prawdziwe przyjaciółki, to niesamowite i jakie piękne...serdecznie Was pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są po prostu boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądacie pięknie, a zdjęcia są baaardzo klimatyczne. Gratuluję przyjaźni bo to prawdziwy skarb:-). Moją uwagę zwróciły Wasze naszyjniki, rewelacja, lubię takie konkretne, widoczne. Pozdrawiam Was ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Zdjęcia oddały klimat tego popołudnia:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. lubię takie maksi sukienki w klimacie boho, obie wyglądacie pięknie. Twoja kamizelka wpadła mi w oko. A z przyjaźnią jest jak z miłością, jak nie zaiskrzy to się nie uda. Czasami zna się kogoś i nic a innym razem wystarczy jedna rozmowa. Tak zaczęła się moja przyjaźń i trwa już 15 lat, rzadko sie widzimy w realu bo dzieli nas 400 km ale wisimy na telefonie co tydzień i ciągle mamy o czym gadać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie chyba niekoniecznie jest tak z tym iskrzeniem, nie zawsze trafiam z "pierwszym wrażeniem", więc staram się nie ufać mojemu pierwszemu odczuciu, bo bywa mylne.

      Usuń
  14. super naszyjniki <3

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe zdjęcia dziewczyny. kobiecość aż bije po oczach :)))
    tak trzymać kochane !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewa! Obraz znaczy więcej niż 100 słów! Widać że rozumiecie się bez słów :). Ta sesja jest bardzo piękna - jak i Wy :) !

    Poznawanie fajnych i wartościowych ludzi to najlepsza wartość dodana blogowania! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycjo mam nadzieję, że i nam się uda kiedyś poznać. Dziękujemy za te miłe słowa!

      Usuń
  17. Jakie śliczne zdjęcia,cudowna sukienka!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteście takie naturalne i piękne :-) Podoba mi się ogromnie ta sesja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko to bardzo miłe czytać takie komentarze. Dziękuję.

      Usuń
  19. Świetna ta Wasza wspólna sesja! Obie wyglądacie pięknie! xo

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe zdjęcia, śliczne zdjęcia. Takie przyjaźnie są cudowne,życzę Wam dziewczyny spełniania marzeń :-*

    OdpowiedzUsuń
  21. hej dziewczyny, sesja super! fajnie macie tam w Częstochowie: Ty, Paulinka, Sylwia ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdaleno zapraszamy do nas w odwiedziny:)!

      Usuń
  22. Bardzo fajna i radosna sesja, pełna dobrej energii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tą dobrą energię widać na zdjęciach:).

      Usuń
  23. Piękna przyjażń, co widać na zdjęciach! :) Sukienki i naszyjniki macie fanatastyczne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne, klimatyczne zdjęcia! I piękne Wy :-) I psina świetna ;-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. pieknie dziewczyny! czyli jednak blogowanie zbliza ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Również jestem niezwykle oszczędna w uzywaniu słowa przyjaciel. Kiedyś wydawało mi się, że prawdziwe przyjaźnie zawiązują się tylko w dzieciństwie, gdy nie ogranicza nas kto co ma i kim jest. Życie zweryfikowało moją opinię co mnie zresztą bardzo cieszy. Cudne te Wasze wspólne zdjęcia pełne pozytywnej energii. Aż miło patrzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula jest dla mnie właśnie przykładem, że i w wieku późniejszym możemy się jeszcze zaprzyjaźnić z kimś nowym:).
      Dzięki!

      Usuń
  27. Gwiazdy <3<3
    I szczęściary :) :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Och, jakie piękne zdjęcia, jakie piękne wy, jaka piękna przyjaźń:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super sesja!
    Ja słowa "przyjaciel" też nie używam zbyt często, odkąd przekonałam się, że te tak zwane przyjaźnie licealne nie sprawdzają się w dorosłym życiu. Ale mam jedną blogową przyjaciółkę już od 8 lat. I wiele znajomości zapoczątkowanych na blogu. Kiedyś nie przypuszczałabym, że tak można zawierać trwałe relacje z ludźmi "w realu".

    OdpowiedzUsuń