wtorek, 14 czerwca 2016

beże

Pisałam Wam kiedyś, że mam w szafie wielkie pudło ubrań pamiątkowych. Brzmi dość absurdalnie. Większość ubrań, które tam wylądowały faktycznie niesie ze sobą spory ładunek emocjonalny i wiążą się z nimi jakieś miłe wspomnienia. Ale trafiają tam też ciuchy, które na danym etapie życia zrobiły się na mnie za małe/za duże, a które żal mi sprzedać za grosze, czy wrzucić do pck. Już wolę, by latami czekały, aż moja figura do nich dojrzeje, bądź, by były skrzynią "skarbów" dla mojej córki, kiedy to będzie już nastolatką.  
Jednym z tych ubrań jest bluzka z dzisiejszego posta. Niezwykły krój, stuprocentowy jedwab ... i rozmiar 38. Już chyba w momencie zakupu była na mnie za mała, ale za to jaka piękna! Po roku bezowocnego wiszenia w szafie, trafiła do pudła, z nadzieją na lepsze czasy. Przypomniałam sobie o niej ( i o kilku innych ciuchach) teraz i powoli próbuję się w nie wciskać. 
Bluzka nasuwa skojarzenia boho, zestawiłam ją więc z nową kamizelką w tym samym stylu. Całość utrzymałam w bardzo stonowanej i delikatnej kolorystyce.







zdjęcia- Paula

bluzka- mango (sh)
kamizelka- f&f
spodnie- f&f
torebka- h&m
buty- f&f
bransoletki- stradivarius
zegarek- timex

46 komentarzy:

  1. Żałuję, że nie zorganizowałam sobie takiego pamiątkowego pudła ciuchów. Oj, byłyby tam okazy :)
    Piękne beże, wszystko! Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tym, jaką radość przynosiły mi ciuchy zachowane z lat młodości przez mamę, wiedziałam, że sama też najlepsze okazy będę trzymać:).
      Dzięki!

      Usuń
  2. Też mam parę takich ubrań, do których jeszcze "nie dorosłam",i czasem zaglądam tam i wyjmuję jakąś perełkę:)
    Twoja bluzeczka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja chyba bardziej wyrosłam niż nie dorosłam:).

      Usuń
  3. Fajny pomysł z tym pudłem z ciuchami :) Faktycznie, rzeczy, które są teraz za małe, mogą okazać się dobre za jakiś czas, no bo w sumie chyba każda z nas ma okresy kiedy chudnie oraz kiedy tyje :)
    Bluzeczka świetna i rozmiar 38? Wow :) Ewcia, kiedy nam opowiesz trochę o swojej przemianie? Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są osoby, które latami mają ten sam rozmiar, ale szczególnie w okresie ciąż, karmienia i dochodzenia do figury sprzed ciąży miałam ogromne wahania wagi.
      Małgosiu co do przemiany to chyba nie jest aż tak spektakularna, by poświęcać jej posta, ale myślę nad tym:). Może w październiku, gdy minie równo rok moich "zmagań"?

      Usuń
  4. Boska Ty !

    Lubie takie odslony ciebie, lekko boho lekko retro, bardzo kobiece
    wygladasz urzekajaco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu!
      Ja też lubię, choć coraz mniej lubię się z beżami, trochę niewyraźna się czułam:).

      Usuń
  5. Jejku, ale pięknie, delikatny i niewymuszony zestaw. Kamizelka podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A kamizelka kupiona zupełnie przy okazji, ale za 15 zł nie mogłam jej odpuścić:).

      Usuń
  6. Na "za małą" zdecydowanie mi nie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona ma luźny fason, ale szczególnie w biuście i ramionach potrafi się wrzynać- zresztą stąd kamizelka:).

      Usuń
  7. Zacna ta kamizelka, tylko chyba problematyczna dla kogoś, kto wszystko drze i zaciąga - znaczy się dla takiego Marczaka na przykład ;P
    Rzeczywiście, to jest zestaw w klimatach boho, ale już spodnie i buty trochę te klimaty przełamują - dla mnie więcej jest tu po prostu kobiecej elegancji :)

    Co nie zmienia faktu, że wyglądasz bardzo dobrze i "rasowo"!

    P.S. To ja już wiem, dlaczego ja ciągle nie mogę wywalić z szafy jakichś moich staroci - we wszystkie ciągle wchodzę ;P Nie mam więc żadnej motywacji do tego, aby je nawet do jakiegoś pudła przełożyć ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mar ja też nie należę, do tych "bezproblemowych", zawsze się ufajdam, coś zaciągnę- taka natura, gracji to u mnie nie wiele.
      A kamizelka, o dziwo, w stanie nienaruszonym:).
      Dzięki!
      Gdybym wchodziła w moje ciuchy z liceum to musiałabym sypialnie na garderobę przerobić:).

      Usuń
  8. Ewa, pięknie :)), w moich kolorach !!

    Ojj tak, chomikować to ja ubrania potrafię... Na lepsze czasy, a może kiedyś wróci do mody, a bo żal się pozbyć :). Nie mam córki, ale może kiedyś ktos doceni tę skrzynię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Wprawdzie zrobiłam duży postęp w ujarzmieniu mojego chomikowania, ale nadal ciężko mi się pozbywać rzeczy.

      Usuń
  9. Ślicznie wyglądasz! :* cudowne kolory! :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, kolorystyka jest idealna ;)
    Butki wpadły mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! A buty są genialne, bardzo wygodne, jak na taki wysoki obcas.

      Usuń
  11. Pięknie to wszystko się komponuje! I bransoletki jak pasują :-) Moje "pudło" rzeczy na później już przegląda córa... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym pudle to mam też rzeczy, która zachowała z młodości moja mama, także ubrania potrafią przetrwać i inspirować pokolenia:).
      Dzięki Olu!

      Usuń
  12. Pięknie wyglądałaś Słońce Ty moje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw, bardzo ładna kolorystyka, Tobie pasuje idealnie.
    Cudna ta bluzka, dobrze, że się doczekała.
    Serdecznoie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz cudownie, lubię Twoje zestawy w klimacie boho. Oprócz bluzeczki urzekły mnie też spodnie, świetny krój i rewelacyjne wiązanie. Całość tworzy naprawdę ciekawy zestaw. I muszę przyznać, że mnie ponownie zainspirowałaś, idę szukać jakiegoś kartonu na ubrania. Mam sporo takich, których nie noszę, a podobnie jak Tobie szkoda mi ich wydać itp. Zrobię dokładnie jak Ty:-), czyli schowam i poczekam, może kiedyś będą miały drugie życie. Jeśli nie u mnie, to może Córcia skorzysta:-). Przekonałam się na sobie, że takie drastyczne pozbywanie się ubrań nie zawsze jest dobre. Obecnie, bardzo na czasie jest pozbywanie się wszystkiego czego się nie używa/nie nosi itp. w duchu wszechobecnego minimalizmu:-). Ja mam dość sentymentalny stosunek do ubrań i pozbywanie się ich przychodzi mi z trudem. Pozdrawiam Cię słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Wiesz takie słowa najbardziej mnie cieszą. Bardzo mi miło, że Ci się podoba, a jeszcze bardziej, że mogłam Cię zainspirować.
      Buziaki!

      Usuń
  15. Piękny klimat zdjęć. Rzuciły mi się w oczy spodnie o ciekawym kroju i równie ciekawa torebka. Całość jest dobrze przemyślana i idealnie dobrana. Aż nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję! Torebki takie mam dwie, tą i czarną:). Uwielbiam ten krój.

      Usuń
  16. W moim ulubionym stylu, cudnie wyglądasz! Frędzle zawsze i wszędzie, a twoje są naprawdę świetne,do tego śliczna bluzeczka, torebka i buty . Bardzo udana całość! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta kamizelka ma ogromny urok, ale zestawiona z niektórymi rzeczami wygląda zupełnie firankowato. Dzięki!

      Usuń
  17. Jestem pod wrażeniem outfitu w tym stylu, bo uważam, że świetnie to ze sobą współgra i bardzo Tobie pasuje. Sama nie ubieram sie w takim stylu, ale jesteś inspiracją i może kiedyś też spróbuję ;)
    i tak na marginesie… z racji tego, że prowadzisz bloga modowego to bardzo gorąco proszę Ciebie o przysługę! Proszę, wypełnij ankietkę (badam blogerów), bo jest mi to potrzebne na studia do zaliczenia przedmiotu. https://docs.google.com/forms/d/1GVAkEM4P9tJdragEXWegmcZx-i2coztl1SjvksBHhfU/viewform?c=0&w=1
    z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:). A do ankiety zaraz zajrzę.

      Usuń
  18. Mi podobają się spodnie. Fajny fason. No i oczywiście piękne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo je polubiłam, mają korzystny dla mojej sylwetki krój. Dzięki Grażynko!

      Usuń
  19. Idealnie wyglądasz w stylizacji boho, zawsze się zachwycam ! Model spodni mnie powalił, cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie to jest zestaw idealny, wszystko tak pięknie przemyślane i dobrane kolorystycznie, no i jak do Ciebie rewelacyjnie pasuje. Zresztą nie tylko do Ciebie. Zdjęcia wyśmienite, ale ten zestaw to na każdym tle by świtenie się prezentował, bo jest cudowny. Ja w pudłach mam segregację tematyczną czyli wszystko na narty, czapki zimowe, szale, sukienki wieczorowe i tak jak u Ciebie - pamiątkowe, zazwyczaj są do ubrania, które tak przypominają mi jakiś fajny okres w życiu, że nie pozbędę się ich chyba nigdy, ale do noszenia to średnio, całe szczęście, że jest ich chyba z 10 sztuk. Trochę rzeczy fajnych jakościowo, ale nie noszonych też mam, ale czy do nich wrócę trudno powiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mam takiego pudła jak Ty, ale mam takie rzeczy, które wiszą w szafie od dwudziestu lat. Może kiedyś się przydadzą?
    Twój zestaw super, trochę boho, ale takie eleganckie bardziej. I fajne buty, mam podobne tylko czarne, też z f&f. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń