wtorek, 17 maja 2016

żółć

Nagromadziło mi się ostatnio sporo zaległości. Próbując odhaczyć sprawy priorytetowe, odpuściłam te teoretycznie mniejsze i mniej ważne. Jednak, co się odwlecze, to nie uciecze. Zarówno w pracy, jak i w domu.
W tym roku, ze względu na brak czasu, odpuściłam generalne, przedświąteczne porządki. I mści się to na mnie w najmniej oczekiwanych momentach. Jednak takie odgruzowywanie i szorowanie na błysk całego domu od czasu do czasu jest niezbędne. Robię to teraz partiami. Zalały mnie też papiery, zaległe wizyty u lekarza itp. Powoli staram się nadrabiać, krok po kroku i mam nadzieję, że za jakiś czas napiszę, że udało mi się opanować ten chaos.

Co do zestawu, to debiutują dziś dwie nowości. Płaszcz, który zamówiła sobie moja mama, ale podarowała go mi (dzięki Mamuś!). I torebka, ekhm, pamiątka z wyjazdu do Słowenii. Zamiast durnostojek i kurzołapów, przywiozłam słoiki pełne lokalnych przysmaków, dużo zdjęć, zabawki dla dzieci i torebkę z sieciówki- pełna spójność:). Niech moim usprawiedliwieniem będzie, że w Częstochowie nie ma Pimke, a torebka była przeceniona o połowę.




 




zdjęcia- M.

płaszcz- bon prix
spodnie- zara 
bluzka- only
buty- vagabond
torba- pimke


44 komentarze:

  1. Kochana, z tymi porzadkami niestety znam to dobrze..
    świetnie wyglądasz
    płaszczyk super, sama chętnie bym się tak ubrała ;)
    Pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Płaszcz jest teraz w promocji za niecałe 50 zł, więc warto:).

      Usuń
  2. Pięknie Ci w tym płaszczu - dobrze ze Mam się nim podzieliła:).

    Durnostojki i kurzołapy - pierwszy raz słyszę to określenie, ale trzeba przyznać że dobre, dobre!! Oddaje cała istotę lokalnych 'różności' świata, z których najbardziej kładą mnie miasta w śniegowej kuli :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest trochę szlafrokowy i mama miałaby chyba opory przed noszeniem, a ja się zachwycam:).

      Prawda? Idealne określenie tych wszystkich cudnych pamiątek:). Jak sobie pomyślę ile tego w czasach podstawówki naprzywoziłam...!

      Usuń
  3. Niestety w domu ciągle jest coś do roboty. Czasem sobie odpuszczam i nagle gromadzi się tyle rzeczy do zrobienia, że trudno zacząć... Także wolę działać systematycznie, by nie dopuścić do nawału pracy, ale niestety i to się zdarza.

    Pięknie Wyglądasz w takim intensywnym żółtym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sobie odpuszczę raz czy dwa, to da się nadgonić, ale jak odpuszcza się permanentnie przez długi czas- oj bieda!
      Dzięki!

      Usuń
  4. Śliczny ten płaszczyk i torebka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eh, jakbym o sobie czytała... dom ogarniam powoli, ale rzetelnie, bo chcemy odmalować mieszkanie i przy okazji chcę się definitywnie pożegnać z tym wszystkim, co nawet nie pamiętam, że mam :-) Zestaw energetyczny przez cudny płaszcz, podoba mi się też prosta fryzura i spokojne tło do tych wspaniałości w postaci płaszcza i torebki. A z "pamiątkami" mam tak samo :-) przysmaki regionalne, zdjęcia, no i...buty lub torebki - zwłaszcza jakieś "konkretne" (jakościowo zwłaszcza, by długo służyły) bo to podwójna przyjemność - buty i torebki wiadomo - same w sobie mają działanie "terapeutyczne", poza tym przy każdym zakładaniu przemknie wspomnienie o miłym pobycie... Buziaki! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My nawet malowanie robimy na raty:). Mąż mnie zaskoczył i pod moją nieobecność wymalował salon- zrobiłam wielkie WOW po powrocie.
      Co do fryzury to złapałam się na tym, że praktycznie nie pokazuję się na blogu w związanych włosach, że odruchowo je rozpuszczam, a tak naprawdę dość często mam właśnie klasycznego kucyka lub warkocz.
      Dzięki OLU!

      Usuń
  6. Ta torebka to bardzo fajny dodatek!
    Nie potrzebujesz już niczego innego, żeby zestaw do której ją założysz nabrał charakteru :)

    No, chyba że płaszcz założysz kontrastujący - taki jak ten ;P

    Też przywożę właśnie taki pamiątki zwykle ;)
    O wiele bardziej praktyczne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie, mimo już lekkiego (no dobra sporego) przesytu frędzli, nie mogłam się jej oprzeć:).

      Usuń
  7. Płaszczyk pięknie się prezentuje na tle czarnej bazy. Torebka bardzo w moim stylu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Grażynko. Myślę, że ogólnie do jednolitej bazy (granat, chaber, biel) będzie się fajnie prezentował:).

      Usuń
  8. Ewciu, mistrzowski zestaw, zachwycam się! A torebka podkręciła całość, zazdraszczam i przypominam sobie, że podobna była w Tesco - teraz żałuję, że nie kupiłam. Może jeszcze będą :) Naparstek przywiozłaś ze Słowenii? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Słońce!
      Pamiętam tę torebkę z tesco, też mnie kusiła:).

      Usuń
  9. ja także wolę z podróży przywozić rzeczy bardziej użytkowe i tak ostatnio przywoziłam ręczniki, serwety, przyprawy etc ;)
    zestaw bardzo wiosenny i ożywczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedzenie mnie zawsze skusi, czy to przetwory czy właśnie przyprawy:).

      Usuń
  10. Cudownie Ci pasuje żółty ;) genialnie wygladasz ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Choć wolę inny odcień żółci, ten ma coś z limonki, a wolę słoneczny lub kanarkowy.

      Usuń
  11. Ten płaszcz wykonał bardzo dobrą robotę w tym zestawie.
    Nadał mu wyrazu i stylu.
    bardzo ładnie Ci w tej propozycji kochana.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nie da się ukryć- gra tu główną rolę.

      Usuń
  12. :):) niezła pamiątka :):) ale jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurcze, torebka bombowa, całość bardzo mi się podoba, żółty trudnym kolorem jest, ale tu w połączeniu z czernią wygląda świetnie - elegancko i szlachetnie! Pasuje do Ciebie pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Choć nie mam w szafie za dużo kolorowych rzeczy, to w sumie żółtych parę się znajdzie:).

      Usuń
  14. Pięknie Ci w tym żółtym płaszczu, rewelacyjnie kontrastuje z czernią. A kucyk (oprócz rozpuszczonych włosów), bardzo Ci pasuje, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny zestaw! Płaszcz skradł moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewo, za ten trencz oddałabym jedną z moich ulubionych par butów, a nie ukrywam, że buty są moją największą miłością ... Wspaniały kolor i fason. Jest Ci przeładnie w tej barwie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdi!
      Jakbyś była zainteresowana to nadal są w bonprixie i to nadal w promocji:).

      Usuń
  17. Jaka Ty jesteś piękna w tym żółtym płaszczu. Super Ewo, super...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam kiedyś stałą klientką Bon Prix-u, chyba muszę wrócić,bo mają fajne rzeczy. Płaszcz rewelacyjny i fajnie w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu zagladam na stronę bp, lubię od nich buty i kostiumy kąpielowe.
      Dzięki!

      Usuń
  19. Ale slicznie!!! Wszytko idealne: czarna baza, kolor plaszcza, fryzura i makijaz - cudo!!! Zestaw fantastycznie podkreslil Twoja urode.

    OdpowiedzUsuń
  20. Torba mistrz tyle mogę powiedzieć. Gdzie taką dorwałaś?

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba ta stylizacja :)

    https://agiistyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń