sobota, 21 maja 2016

tygodniowy przegląd 18/2016



Poniedziałek
spodnie- f&f
buty- vagabond
marynarka- h&m (sh)
bluzka- only (sh)
wisiorek- jubiton



Wtorek
bluzka- pepco
spodnie- esmara (lidl)
buty- vagabond
marynarka- h&m (sh)


Środa
koszula- nn (sh)
spodnie- lee (sh)
buty- ecco (sh)
chustka- nn
okulary- adidas (tkmaxx)


Czwartek
koszula- sh
spodnie- h&m (sh)
buty- ecco (sh)
zegarek- timex
pasek- sh


Piątek
sukienka- new look
koszula- sh
buty- deichmann
zegarek- timex
okulary- adidas (tkmaxx)

22 komentarze:

  1. Wtorkowy zestaw podoba mi sie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A koszulka omal nie wylądowała w pck:), mama chciała się pozbyć.

      Usuń
  2. Piątkowy zestaw jest wow! Mnie najbardziej przydał do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! W końcu jakaś sukienka:).

      Usuń
  3. Piątek w całości biorę a z wtorku i czwartku piękne bluzki, dawaj ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Czwartkowy set świetny! ;)
    U mnie nowy post! Zapraszam http://onlymymotivation.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, jednej nie umiem wybrac, wszystkie świetne ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się wtorek ale najbardziej jednak piątek, super wyglądasz Ewo...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję bardzo:). Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Zakochałam się w piątku :-) PS. Koszule są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem ktory zestaw wybrac - wszystkie sa super!!!!! Chyba jednak z lekkim wskazaniem na piatek<3 Buziaki. ANka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, choć gdybym miała typować Twój wybór to wydawałoby mi się, że wybierzesz poniedziałek:). Muszę chyba częściej stawiać na sukienki:).

      Usuń
  9. I am in love with the dress too, I really like those and your outfit looks great!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piątek - rewelacja i moim zdaniem wygrywa:-). Ewo, i jeszcze mnie zainspirowałaś:-), bo efekt Twojej pięknej sukienki można również osiągnąć łącząc ołówkową spódnicę z bluzką podobną do Twojej góry sukienki. Mam już kilka wizji w głowie, dzięki:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy byli przekonani, że mam bluzkę i spodnicę. Dziękuję bardzo!

      Usuń