sobota, 14 maja 2016

tygodniowy przegląd 17/2016 i Maribor

Dzisiaj nietypowy przegląd tygodniowy, bo przeplatany zdjęciami ze słoweńskiego Mariboru, gdyż to tam spędziłam ostanie kilka dni. Wyjazd służbowy, ale udało się również co nieco zobaczyć.




Dzień 1
koszula- sh
kurtka- cubus (sh)
spodnie- mango (sh)
chusta- sh
torebka- sh








Dzień 2
spodnie- levis (sh)
buty- new balance
sweter- new look (sh)
kurtka- cubus (sh)
torba- sh
okulary- biedronka






 Dzień 3
spodnie- levis (sh)
buty- new balance
sweter- new look (sh)
płaszcz- h&m (sh)
torba- tamtejszy charity shop
okulary- biedronka
chusta- sh





Dzień 4
spodnie- zara
bluzka- sh
torba- h&m
buty- deichmann
top- sh


21 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia i super widoki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo urokliwe miasto, warto zajrzeć, choćby przelotem, np w drodze na Chorwację.

      Usuń
  2. Przepiękne zdjęcia :-) Wybieram dzień czwarty- idealny, bo ponadczasowy i stylowy :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dwa połączenia nie załapały się na zdjęcia, w tym zupełnie elegancki z białą koszulą. Zupełnie nie miałam głowy do zdjęć. Dzięki Olu. Buziaki!

      Usuń
  3. Świetna okazja na zwiedzenie nowego miasta. Czasem i wyjazdy służbowe mogą być fajne ;)
    Podoba mi się bluzka z czwartego zestawu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładanie! Trzeba czerpać z takich wyjazdów również coś dla siebie:).

      Usuń
  4. Lubię Maribor. To była kiedyś nasza miejscówka w drodze na wakacje w Chorwacji. Jadłaś lody przy moście? Najlepsze i gigantyczne porcje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to nawet napisać, że to świetny przystanek w drodze do Chorwacji:).
      I tak- lody jadłam:).

      Usuń
  5. Przepiękne zdjęcia Maribor, klimatyczne miejsce. Wybieram sportowy styl z pazurem z dnia drugiego :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu. A miasteczko bardzo klimatyczne!

      Usuń
  6. :) udany by to wyjjazd i ciuchowo i okolicznościowo ;)
    Z Mariboru mam szczególne wspomnienia
    Wracaliśmy z Chorwacji z Alicja lat 15 miesięcy i pozytywnym testem ciążowym juz za 2 tygodnie ;) wybraliśmy Maribor na odpoczynek srodpodrozniczy i spędziliśmy pół dnia na placu zabaw jakieś 300 metrów pd cudowności tego miasteczka ;) które zobaczyliśmy robiłam rundkę wokół ;) autem ....
    Ale te dziecięce priorytety - zmęczonego malucha .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym roku, jak jechaliśmy do Chorwacji brałam właśnie pod uwagę postój (nawet i nocny) w Mariborze, ale w końcu dojechaliśmy bez większych przerw.
      Ale racja- priorytety dziecięce znam:).

      Usuń
  7. Pozazdroscic takiej wycieczki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy tydzień, każdy dzień mi się podoba, śliczne zdjęcia...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie mixy zdjęć! Świetny wyjazd kochana

    OdpowiedzUsuń