wtorek, 3 maja 2016

grease

Jak tylko miałam w głowie ułożony ten zestaw, to od razu skojarzył mi się z filmem Grease. Nie wiem, czy to kwestia odkrytych ramion, skóry, czy po prostu zupełnie luźna myśl. I choć jakąś ogromną fanką Travolty nie jestem, to ten film uwielbiam! 
Niezależnie od skojarzeń i jakiś 20-30 kg na karku więcej od ówczesnej Oliwii Newton-John to w tym zestawieniu świetnie się czuję. Jest trochę zadziornie, ale nadal klasycznie, więc zestaw w pełni oddaje mój temperament. 
Bluzka to jeden z najnowszych nabytków, wstąpiłam do Kika, by obejrzeć szpargały, wyszłam z trzema bluzkami (a to i tak po znacznej redukcji, bo w przymierzalni wylądowałam z dziesięcioma). Nie spodziewam się, ze w sklepie typu "mydło-powidło" znajdę tyle fajnych ubrań. Pewnie jeszcze tam wrócę.
Resztę zestawu w różnych wariacjach mogłyście już oglądać na blogu, no może poza chustką- ją podkradłam synkowi. 







zdjęcia- Paula

kurtka- cubus (sh)
spodnie- flippa k (sh)
bluzka- kik
buty- vagabond
torba- batycki
zegarek- timex
chustka- nn
okulary- adidas
kluczyk- jubiton



59 komentarzy:

  1. Świetny zestaw. Paski uwielbiam. A apaszka idealnie dopełnia całość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidio. Paski, szczególnie wiosną, to mój ulubiony deseń.

      Usuń
  2. Świetny zestaw, ta bluzka jest przepiękna
    muszę się wybrać do kika ;)
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marysiu. A w Kiku naprawdę mają teraz fajna ofertę:).

      Usuń
  3. Jej!! Wyglądasz super!!! Faktycznie zachowałaś klimat filmu albo może raczej do niego nawiązałaś:) Tak czy inaczej jest świetnie chyba też poszukam takiej bluzeczki. A Pepco to zawsze dla mnie była kopalnia takich właśnie cudeniek:)Oni czasem mają ciuchy z Primarka. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Bluzka jest akurat z Kika, ale masz rację w Pepco też można coś dorwać:). I mam te dwa sklepy obok siebie, więc i mi się czasem mylą:).

      Usuń
  4. Pięknaś MOja KOchana, ten zestaw bardzo mi się podoba. Aż myślę, czy by do KIK nie skoczyć, XS została :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Słońce. Z bluzki jestem zadowolona, a i cena super, więc warto:).

      Usuń
  5. Hej super stylizacja, bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne. Super jest ten pomysł na tą bandamkę wiązaną na szyji. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chustka miała stanowić taką kropkę nad i, więc cieszę się, że spełniła swoje zadanie:). Dzięki!

      Usuń
  6. fakt kojarzy sie

    bluzka ma piekny dekolt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten dekolt mnie właśnie skusił:).

      Usuń
  7. Świetnie, ta bandana na szyi wygląda świetnie!Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Mimo nawiązania do retro, bardzo nowocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że dostrzegasz ten efekt:). Dzięki!

      Usuń
  9. Rewelacja stylizacja, trochę retro, trochę rockowo.
    Bardzo fajnie wyglądasz w tym zestawie.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyglądasz, sama bym chętnie założyła każdą z tych rzeczy :) najbardziej w oko wpadły mi buty, zastanawialam się ostatnio czy warto zainwestować w buty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są porządne, dobrze wykonane, nic się nie rozłazi i nie rozkleja:).
      Dzięki!

      Usuń
  11. Świetnie wyglądasz :) Fajnie prezentuje się połączenie ramoneski z bluzką w paski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Takie połączenie to dla mnie już "mundurek" tak często go noszę.

      Usuń
  12. Świetnie! Od razu kojarzy się z filmem, który należy do moich ulubionych i to właśnie ze względu na stroje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też za to lubię ten film i za ogólny klimat:). Dzięki!

      Usuń
  13. Ewuniu, ślicznie wyglądasz! kojarzy się czy nie, zestaw super! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o, jak mi się te moje paskowo - apaszkowe zestawy podobają!

    Tobie także w nim suuuuper!

    OdpowiedzUsuń
  15. super koszulka, ostatnio nosze tylko takie sciete na ramionach- białą, czarną lub szarą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadają kobiecości i delikatności, więc i ja ostatnio chodziłabym tylko w tym fasonie:). Dzięki!

      Usuń
  16. No rzeczywiście, jak z gangu młodego Travolty :)))).

    Paski z ramoneską i czerwoną szminką to klasyka buntu, podobnie jak czerwona 'harringtonka' Jamesa Deana.


    OOO jaaakie masz zajeeeee... buty :)!!! Co Vagabond, to jednak Vagabond :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pati. Klasyka buntu brzmi prawie jak oksymoron:), ale masz rację:).
      A buty na żywo są jeszcze fajniejsze, ale po drodze się przykurzyły i na zdjęciach nie mają uroku.

      Usuń
  17. Faktycznie jak Grease :) Super wyszło
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. I to jest zestaw z tych niezawodnych właśnie, zawsze dobry. A Kika znam i mam parę fajnych ciuchów stamtąd, były też u mnie na blogu. Naprawdę fajny sklep.
    Świetnie wyglądasz, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja prędzej coś w pepco nieraz upolowałam niż w kiku, a tu takie zaskoczenie:).
      Dzięki!

      Usuń
  19. Bandanka w roli gawroszki dodaje kropki nad I. Paski kojarzą mi się z latem, wakacjami, morzem..,hmm rozmarzyłam się patrząc na Ciebie. Podoba mi się jak wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mi też paski kojarzą się z latem i ciepłą pogodą:).

      Usuń
  20. Zestaw jest świetny, super wyglądasz a zdjęcia zachwycają, brawo dla fotografa...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. Zdjęcia są zasługą Pauli, także poza bycia świetną blogerką jest też super fotografem:).

      Usuń
  21. Maski należą do moich ulubionych motywów niezależnie od trendów.
    Ja też ostatnio zaglądnęłam do Kika. Nic wprawdzie nie kupiłam ale pozytywnie byłam zaskoczona asortymentem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam zaskoczona, naprawdę fajne ciuchy, lepsze niż w niejednej sieciówce.

      Usuń
  22. Świetnie wyglądasz. Ta czerwień na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale fajnie Ci to wyszło! Niby klimat retro, ale bardzo na czasie - paski i skóra...cóż chcieć więcej....a apaszka to już majstersztyk oddający klimat zestawu :-) Wyglądasz dziewczęco i stylowo - super! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu dziękuję! Cieszę się, ze Ci się podoba, bo dla mnie to jedno z lepszych połączeń:).

      Usuń
  24. Mnie się kojarzy bardziej "parysko". Od ubiegłego roku sama mam słabość do takich pasków na bluzkach, "gawroszek" i własnie czarnych spodni i butów. Noszę to bardzo często. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w tym trochę "paris chic", ale nie chciałam tytułować na wyrost:), bo chyba brak mi takiej "francuskiej iskry":). Dzięki!

      Usuń
  25. Super zestaw ,bardzo bluzka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się połączenie pasków z bandaną :) podkradaj cześciej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę to chusta jest moja sprzed wielu, wielu lat, ale chwilowo nosi ją synek:).

      Usuń
  27. pięknie wyglądasz:) bardzo podoba mi się tak zawiązana apaszka, pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz perfekcyjnie. Dziś nie potrafię oderwać od Ciebie wzroku i po wędrówce po blogach jesteś moim faworytem! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dzięki! Nawet nie wiesz, jak mi miło:).

      Usuń
  29. Ewuś zachwycasz. A zdjęcia super, perfekcyjne, no ale modelka też nad wyraz śliczna!
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń