piątek, 27 maja 2016

boho i odkryte ramiona

Dziś post wyjątkowo w piątek, zamiast soboty. Udało się w tym tygodniu zrobić zdjęcia więcej niż jednego zestawu, więc nie będę ich chomikować na komputerze.
Odkryte ramiona zdominowały ostatnio blogi. I dobrze! Bo to, moim zdaniem, jeden z najbardziej kobiecych i ciekawych trendów tego sezonu. Wyeksponowane obojczyki przykuwają uwagę. 
Trend ten występuję zarówno w obcisłej wersji (pokazywałam Wam się o tu), jak i w wydaniu luźniejszym, trochę w stylu boho. 
Miałam trochę inny pomysł na tę bluzkę, pewnie go Wam jeszcze pokażę- ze spódnicą, cały jasny. Ale nieprzewidziane okoliczności pokrzyżowały mi plany, więc zestaw uzupełniony jednak spodniami. 
Teoretycznie jest trochę szkolnie,  ale  nie zawsze biała bluzka i spodnie na kant muszą wyglądać sztywno. Rozszerzany krój spodni, hiszpański dekolt bluzki, razem to sprawia, że połączenie nadaje się bardziej na koncert lub randkę niż na akademię.










zdjęcia- Paula
obróbka- ja

bluzka- sh
spodnie- h&m (sh)
torba- pimke

47 komentarzy:

  1. Wow pięknie wyglądasz! Pozdrawiam, Anka.

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczy zetaw. Mi też trend odsłoniętych ramion się podoba, chociaż po tym jak zrobiłam (falbanę do bluzki) sama (właśnie wrzuciłam na blog), to jednak stwierdzam, że ja się do hippie-romantyczności nie nadaję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam hippie w każdej postaci, ale dopiero ostatnio się uczę, że ten styl można również dozować, bez konieczności total looku.
      Dzięki!

      Usuń
  3. Co tu dużo mówić - w spodnicy czy spodniach, jest pięknie :)! Fantastyczne foty!

    OdpowiedzUsuń
  4. ta sesja jest bardzo klimatyczna. Urocze są te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że mój pierwotny zamysł na tę bluzkę to mocno mi się z Tobą kojarzy? Ołówkowa spódnica, romantyczna bluzka:).

      Usuń
  5. Boska sesja
    Piękna stylizacja
    Zachwyt

    OdpowiedzUsuń
  6. CUdowna jest ta bluzka i ubolewam, że nie udało mi się na zdjęciach oddać jej uroku. wYglądałaś kobieco i przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Slonce zdjęcia wyszły fajne:), nawet bardzo:).

      Usuń
  7. Super zestaw. A te 2 ostatnie zdjęcia masz takie piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidio. Te zdjęcia też mi się podobają, są takie trochę eteryczne:).

      Usuń
  8. Bluzka jest urocza, idealnie komponuje się z Twoją urodą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba to, że dobrałaś do tej bluzki luźne spodnie!
    całość jest dzięki temu spójna klimatycznie :)
    świetnie wyglądasz, sama bym się tak ubrała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz,że faktycznie widzę Cię w takim połączeniu:)? Oczywiście 3 rozmiary mniejszym:).
      Dzięki Mar!

      Usuń
  10. Pięknie wyglądasz, a zdjęcia są klimatyczne, nie mogę oderwać oczu, zachwycona jestem:-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że Ci się podobają.

      Usuń
  11. uwielbiam takie bluzeczki:) cały zestaw przypadł mi do gustu:) ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie kochana, ten strój jest boski.
    Wszystko idealnie dobrane !!!


    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne masz te spodnie! :) podoba mi się ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne klimatyczne zdjęcia. Tez myślałam nad taka bluzka ale boje się ze będę się ciągle poprawiać.
    A z biala wąską spódnicą wygladalaby świetnie, jak sukienka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo zupełnie nie mam z tym problemu. Z tym, że ja mam bardzo szerokie ramiona, wiec te dekolty z automatu lepiej się trzymają:).

      Usuń
  15. Ewunia, wyglądasz znakomicie! Ty i to tło - bajkowa sceneria! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdaleno dziękuję Ci bardzo! To kwieciste drzewo i nas uwiodło:).

      Usuń
  16. Przepiękna bluzka, uwielbiam właśnie takie :) Wyglądasz tak dziewczęco i promiennie, a zdjęcia wśród kwiatów dodatkowo to podkreślają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że udało nam się znaleźć takie tło, bo, jak zauważyłaś, fajnie podkręciło zestaw.

      Usuń
  17. Śliczne zdjęcia, piękna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się tego rodzaju bluzki a zdjęcia zrobione w przepięknej scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia i pięknie wyglądasz :-) Nie wspomnę o tym, że takie cudo znów złowiłaś w sh...eh, pozazdrościć :-) Poza tym mam wrażenie, że takie odsłonięte ramiona służą chyba każdej kobiecie = subtelne kuszenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak! Właśnie też za to lubię te bluzki:).
      Dziękuję Olu:).

      Usuń
  20. Och, jak ładnie! Sh rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  21. O jak super, tak delikatnie i minimalistycznie. Świetna bluzka i spodnie. Po prostu rewelacja.

    OdpowiedzUsuń