wtorek, 24 maja 2016

black&white

Wiecie od ilu osób usłyszałam wczoraj narzekanie na pogodę? Pierwszy w tym roku naprawdę ciepły dzień, a tu zamiast euforii i zadowolenia, wieczne narzekanie. To nawet ja, która jestem zwolenniczką mocno umiarkowanych temperatur i za ciepłem nie przepadam, to śmiałam się od ucha do ucha, że w końcu nastąpiła tak miła odmiana. Wystawiam twarz do słońca, dogrzewam kości i wytwarzam wit. D.
A tu znowu sami malkontenci. Aż mam czasem wyrzucić z siebie: co z wami ludzie jest nie tak?
Mam wrażenie, że niektórzy po prostu muszą sobie znaleźć powód do marudzenia i nic ich nie zadowoli.
I nie chcę na wyrost twierdzić, że to nasza cecha narodowa, bo to chyba bardziej po prostu ludzka przypadłość niż polska. Także dziś przesyłam Wam dużo uśmiechu i pogody ducha. I ogłaszam tydzień bez narzekania:)! Żadnego marudzenia, biadolenia i niepotrzebnej złości. Co Wy na to?

Pamiętacie moje zachlapane farbą spodnie, z którymi z takim żalem się rozstawałam? Otóż znalazłam im godne zastępstwo. Też z h&m, też z sh i tak samo szerokie. W pierwszym momencie myślałam nawet, że trafiłam na dokładnie ten sam model, ale tamte miały wywijane nogawki- mankiety, te są tego detalu pozbawione, ale i tak cieszę się, że znalazłam model tak zbliżony do tych straconych:). 
Połączenia black&white to klasyka gatunku, i choć aż prosi się tu jakiś czerwony akcent- pasek, usta, torebka, to dziś postawiłam wyłącznie na te dwa kolory.




zdjęcia- Paula

spodnie- h&m (sh)
koszula- h&m (sh)
marynarka- only (sh)
okulary- adidas (tkmaxx)
zegarek- timex
buty- deichmann
torba- batycki

49 komentarzy:

  1. No właśnie ! Z tym narzekaniem !
    Ja po powrocie z Pl za tym ciepłem tęsknie ;)
    B&W lubie niezmiennie
    A portek zazdroszczę ! Extra wygląda zestaw bez marynarki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już myślałam, że napiszesz, że za narzekaniem tęsknisz:).
      Dzięki!

      Usuń
  2. Czerń i biel to dla kolory, które będą zawsze gościć w mojej szafie - klasyka !!!
    ślicznie kochana wyglądasz w tych spodniach.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najmocniejszy kontrast daje najfajniejsze efekty:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. super spodnie, uwielbiam takie nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja takie szerokie spodnie lubię chyba tylko na Tobie, bo nie każdemu jest dobrze w takim fasonie. W takich chwilach żałuję, że nie mam chociaż 5 cm więcej:P. Zestawione w klasyczny sposób jeszcze bardziej przypadły mi do gustu. A co do narzekania, to masz rację, jesteśmy wiecznie niezadowolonym narodem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Choć wydaje mi się, że to kwestia proporcji nie wzrostu, bo znam niskie dziewczyny, które świetnie wyglądają w tym fasonie.

      Usuń
  5. Niesamowicie pasuje Ci taki styl :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dobrze się czuję w takich połączeniach.

      Usuń
  6. Pewnie, że to bardzo polskie, to marudzenie i narzekanie. A już na pogodę nagminnie, jaka by nie była :))
    Szerokie zamiatające ulicę spodnie - super! A że nie ma czerownego akcentu? I bardzo dobrze, bo szczerze mówiąc to najbardziej oklepane towarzystwo dla czerni z bielą ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Pogoda, zdrowie i polityka- tematy narodowe:).
      Spodnie mają cudowną długość do sprzątania chodników- uwielbiam! (spodnie nie chodniki:))

      Usuń
  7. To ja też się dołączę do narzekających. Paskudny gorąc:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to black&white pierwsza klasa. Szkoda byłoby zapocić:)

      Usuń
    2. Wiesz j anie mam nic przeciwko, jeśli ktoś lubi alternatywę (bo sama za upałem nie przepadam), ale jak komuś jest wiecznie źle i żadna opcja go nie zadowala to dostaję białej gorączki.
      Dzięki!

      Usuń
  8. To zdecydowanie polski nawyk takie narzekania...Zawsze znajdzie się powód. Bardzo to denerwujące, zwłaszcza mega pozytywnych ludzi takich jak ja ;)
    Koszulę masz piękną! Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się narzeka, bo ma się powód- to rozumiem, bo każdy potrzebuje czasem się wyżalić, tym bardziej, jak spotka go coś przykrego. Ale mówię stop narzekaniu dla zasady!
      Dzięki!

      Usuń
  9. myślę, że gdyby ten skok temperaturowy ... nie był skokowy, to inaczej ludzie by reagowali, a tak, to każdy "płynie" z gorąca :D.
    Zazdroszczę, że tak ładnie Ci w b%w. Mnie to połączenie "zjada" kontrastem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to faktycznie przyczyna- ta gwałtowność zmiany:).
      I dziękuję! Mnie z kolei zjadają pastele.

      Usuń
  10. Dosyć mocny skok temperatury, może to dlatego. Ja tam sie cieszę bo przy takiej pogodzie mam iście wakacyjny nastrój ;)
    A twój zestaw bardzo mi się podoba. Świetne sa te pionowe paski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jakby urlop był:). Ale długi weekend przed nami, naprawdę można się poczuć wakacyjnie!
      Dzięki!

      Usuń
  11. Czerń i biel - klasyka.
    Uwielbiam sportową elegancję. Spodnie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewo, klasyka stylu!
    Wyglądasz przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bałam się, że to ta "garsonkowa" elegancja, na widok której Cię mdli. Cieszę się tym bardziej, że Ci się podoba:).

      Usuń
  13. KOniec z narzekaniem, jak zacznę marudzić wal mnie w głowę :) Fakt, że ja takie pogody kocham :) Bardzo ładny, klasyczny zestaw ożywiony paskami. I buldożek się załapał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce to jak Ci już mówiłam- ja rozumiem narzekanie, o ile jest ku temu powód, ale marudzenia dla samej "sztuki" nie pojmuję.
      Jest buldozek:).

      Usuń
  14. Super klasyka! To zawsze się broni i wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam połączenie b&w i bardzo podoba mi się to,jak wyglądasz w tych spodniach. Ja w takich nie czuję się dobrze, nawet ostatnio próbowałam im dać szansę, ale nie czuję się w nich dobrze. Ty wyglądasz w nich świetnie. A z tym narzekaniem to zgadzam się z Tobą w 100%. Ja generalnie widzę, że niektórzy po prostu lubią narzekać, więc takim osobom polecałabym dla odmiany popraktykować choć trochę uczucie wdzięczności:-). Pozdrawiam i ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja z kolei bardzo dobrze się czuję w tym kroju. A jeszcze jak długość pozwala na "zamiatanie" ulic, to już pełnia szczęścia:).

      Usuń
  16. Spodnie rewelacja. Piękna klasyka :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Ci w bieli i czerni! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog i super stylizacje i miejsca. Zapraszam również do zajrzenia do mnie :) <3
    BLOG KINGY

    OdpowiedzUsuń
  19. lovely post :) amazing photos!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne połączenie, wszystko mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  21. W paskach i szerokich spodniach wyglądasz zachwycająco...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  22. Doskonale Ci w tych szerokich spodniach. Cała reszta też bardzo udana.
    Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krystyno dziękuję bardzo, taka opinia profesjonalistki bardzo mnie cieszy:).

      Usuń