niedziela, 17 kwietnia 2016

tygodniowy przegląd 13/2016

Z jedniodniowym opóźnieniem przedstawiam Wam kolejny tygodniowy przegląd. Ci z Was, którzy obserwują mnie na fb, wiedzą, że opóźnienie to jest w pełni uzasadnione:). Ale pochwalę się i tu- od czwartku jestem dumną posiadaczką stopnia DR INŻ. Cieszę się bardzo! Kosztowało mnie to dużo samozaparcia. Ale zawsze warto spełniać marzenia:). W każdym razie moja ostatnia nieobecność tu i u Was była chyba w pełni uzasadniona:).




Poniedziałek
bluzka- nn (szafa.pl)
marynarka- bershka
zegarek- geneva
spodnie- h&m


Wtorek
spodnie- levis (sh)
koszula- zara (sh)
trampki- converse (sh)
zegarek- timex


Środa
bluzka- only (sh)
spodnie- f&f
marynarka- nn (sh)
zegarek- timex


Czwartek
spodnie- acne
koszula- gap (sh)
marynarka- mango (sh)
buty- anna field (zalando)


Piątek
sukienka- targ
buty- deichamann
płaszcz- h&m (sh)


38 komentarzy:

  1. Swietne stylizacje, szczegolnie piatkowa. Gratuluje samozaparcia bo wiem ile pracy i samozaparcia kosztuje tytul dra!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i miłych słów pod kątem stylizacji i słów uznania odnośnie pracy. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Podoba mi się czwartek i Twoja klasyka, sobota świetna, pięknie Ci w sukience i płaszczu.
    Już gratulowałam ale jeszczew raz - gratuluje...pozdrawiam,buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale sukienka świetna, pokaż ją jeszcze! Moja Piękna KOchana Pani Doktor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce dziękuję! Co do sukienki- Ty o beżu w superlatywach:)?

      Usuń
    2. Zmieniam się albo starzeję :)

      Usuń
  4. Gratuluję !!! czwartek piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piątkowa stylizacja najbardziej przypadła mi do gustu:)
    Gratuluję z całego serca tytułu i życzę kolejnych sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piątek i czwartek-rewelacja!
    I jeszcze raz gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewo, jeszcze raz gratulacje:-), jest co świętować:-). A co do zestawów to moje ulubione to czwartek - uwielbiam taką klasykę i piątek - moja ulubiona część garderoby - sukienka:-), swoją drogą bardzo ciekawa i mam nadzieję, że jeszcze ją tu kiedyś pokażesz, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kosztowało mnie to naprawdę dużo stresu i pracy, ale jest!
      A co do sukienki to mam obiekcję, właśnie po piątku chciałam się jej pozbyć, bo, choć sama w sobie jest fajna, to wyglądam w niej bardzo blado.

      Usuń
  8. Gratuluję tytułu kochana! :*
    Śliczna każda

    OdpowiedzUsuń
  9. Wtorkowa stylizacja piekna *_* uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też coraz bardziej cenię taki luz:).

      Usuń
  10. oczywiście, że usprawiedliwia..Moje gratulacje Ewcia.
    Ja bym ci szarą marynarkę podkradła, ostatnio takiej szukam , w szarościach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu.
      Co do marynarki to jest bardzo porządna, wełniana- oczywiście z lumpeksu:).

      Usuń
  11. Pani Doktor, gratulacje z serducha!! No to tłumaczy dlaczego czwartkowy zestaw taki klasyczny biało-czarny i elegancki :) !!! Życzę dalszych sukcesów :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Pati! Dokładnie, zestaw z czwartku to ten "obronny":).

      Usuń
  12. Poniedziałek i środa moim zdaniem najlepsze zestawy.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że i do Ciebie by mi pasowały:). Dzięki!

      Usuń
  13. Świetne stylizacje, szczególe te ostatnie, bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze raz - wieeelkie gratulacje i chylę czoła, że potrafisz to wszystko tak pięknie pogodzić - rodzinę-dom, pracę-naukę, no i bloga :-) Dla mnie w tym przeglądzie numerem 1 jest czwartek - ma charakter ;-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu! U mnie nauka nierozerwalnie wiąże się z pracą:). Dzięki!!!

      Usuń
  15. Oooo gratuluję zamozaparcia w takim razie :D

    Propozycja 4 najbardziej trafila w moj gust- szyk i klasa sama w sbie, jednak fajnie to pokazalaś w taki nonszalancki, niezobowiązujący i luźny sposob- z calą pewnością nie jest sztywno i nudno :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dario! Zawsze mogę liczyć na dobre słowo od Ciebie:). Cieszę się, że nie wyszło sztampowo:).

      Usuń
  16. Pierwsza propozycja przypadła mi do gustu najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń