sobota, 9 kwietnia 2016

tygodniowy przegląd 12/2016



Poniedziałek
jedwabna koszula- sh, 12 zł
marynarka- h&m, 60 zł
spodnie- stradivarius, 36 zł
zegarek- timex, prezent


Wtorek
bluzka- sh, 12 zł
marynarka- h&m, 60 zł
spodnie- stradivarius, 36 zł
zegarek- timex, prezent


Środa
koszula- sh, 15 zł
marynarka- h&m, 60 zł
spodnie- stradivarius, 36 zł
zegarek- timex, prezent
pasek- biedronka


Czwartek 
bluzka- sh, 12 zł
marynarka- sh, 1 zł
spodnie- acne, sh, 15 zł
buty- new balance, sh, 30 zł
torebka- paul boutique, 20 zł


Piątek
bluzka- mohito, 35 zł
sweter- h&m, sh, 15 zł
spodnie- h&m, sh, 12 zł

31 komentarzy:

  1. Bardzo interesujący tydzień, wiosennie jest! Tej marynarki to Ci zazdroszczę, świetna! I New Balance też! I koszule!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakiś czas temu widziałam w moim sh tę marynarkę w rozmiarze 34, ale nawet do Ciebie nie dzwoniłam, bo myślałam, że Ci nie po drodze z pomarańczem:).
      Dzięki Słońce!

      Usuń
  2. Kolorowy był ten Twój tydzień, taki wiosenny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest marynarka do pozazdroszczenia!
    SUPER

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ją w sumie od dawna, ale ostatnio wróciła do łask.

      Usuń
  4. Energetycznie i monotonnie , pomarańczowa marynarka zdominowała tydzień :)
    Soczyście wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszłam przez 3 dni na łatwiznę, zmieniając tylko bluzkę.

      Usuń
  5. Podoba mi się Twoja marynarka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle stylowo :) fajnie ogladac Cie w takich zestawach! Ten rpzedostatni na sportowo rowniez rpzypadl mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga! Ten czwartek może najmniej spójny, ale go lubię:).

      Usuń
  7. Czwartek - bo podążamy w stronę grunge! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ta krata i luz mogą nasuwać grungowe skojarzenia:).

      Usuń
  8. Ja Cię... uduszę ;) new balans z sh? Gdzie tak jest? Aaaaa... Marynarka extra, za to koszule z poniedziałku i środy najlepsze jak dla mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pocieszenie dodam, że mają niespieralną plamę, niedużą, ale jednak:).

      Usuń
  9. No kochana, ta marynarka jest boska !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Marynarka super, świetny kolor i wszystko mi się podoba...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. z takimi zestawami wtopić się w tłum niepodobna, jesteś bardzo wyrazista :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna ta brzoskwiniowa marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. chciałabym taką marynarkę jak Ty masz, tylko granatową, super stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna ta marynarka. Zdecydowanie zasłużyła na 3 dni :)

    OdpowiedzUsuń