sobota, 2 kwietnia 2016

tygodniowy przegląd 11/2016



Dzień 1
bluzka- nn, sh, 12 zł
spodnie- stadivarius%, 36 zł
buty- deichmann%, 80 zł
pasek- biedronka, 8 zł
zegarek- timex, prezent


Dzień 2
żakiet- mango, sh, 15 zł
top- nn, sh, 1 zł
spodnie- esmara, lidl, 35 zł
pasek- biedronka, 8 zł
buty- deichmann%, 80 zł



Dzień 3 
lniana koszula- sh, 1 zł
spodnie- stradivarius%, 36 zł
pasek- biedronka, 8 zł
sweter- h&m, sh, 10 zł


Dzień 4
koszula- top shop, sh, 15 zł
spodnie- esmara, lidl, 35 zł
buty- spn, zalando, 100 zł 




Dzień Świąteczny
płaszcz- busnel, sh, 35 zł
marynarka- bershka%, 79 zł
koszula- esprit, sh, 15 zł
spodnie- filippa k, sh, 19 zł
buty- deichmann%, 80 zł
chustka- po babci


26 komentarzy:

  1. Mnie najbardizej spodobał się Dzień 3! ;) piękne spodnie :) no i fotka z maluszkami! pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych spodni jestem bardzo zadowolona:). Dzięki!

      Usuń
  2. Zestaw numer 2 - z marynarką plus punkt za odjechaną koszulkę :)))!

    Zestaw świąteczny bardzo elegancki, nie podlega dyskusji ze ładny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Koszulka może do pracy średnia, ale nie mogłam się powstrzymać.

      Usuń
  3. dzień 2 to mój ulubiony zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się pierwszy zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  5. W każdym wyglądasz jak Ty, ale zestaw z dzwonami najbardziej mi do Ciebie pasuje. No i ten z koszulką jest super ;) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sivka to dla mnie największy komplement, to że widać, że nie jestem przebrana, tylko widać w tych połączeniach mnie:).
      Dzięki!

      Usuń
  6. świetne stylizacje, wszystkie bardzo mi się podobają, jednak najbardziej trafiają w mój gust i styl nr 1 i 2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że Ci się podoba.

      Usuń
  7. Nr 1 no i dzień świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zestaw Nr 1 jest moim zdaniem najlepszy.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasiaki rządzą więc wybieram numer 1 i zestaw świąteczny:-). Ewciu, mam nadzieję, że choroba odpuściła i czujesz się już dobrze, ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się o niebo lepiej, ale nadal jestem zakatarzona. Dziękuję!

      Usuń
  10. Wszystkie z naciskiem na świąteczny. Żałuję, że mi się nie udało uczestniczyć w tym spacerze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja z bluzką w paski jest najfajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw numer 2 jest świetny!! Lubię klasykę przełamaną czymś zwariowanym jak Twój tshirt. Albo ciuchy zwariowane, przełamane czymś eleganckim. Wiesz o co chodzi:) Tak czy inaczej wyglądasz w tym zestawie super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Paseczki wygrywają, poza tym piękny kolor dżinsów i świetnie dobrany pasek :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń