wtorek, 26 kwietnia 2016

paski inaczej

Uwielbiam paski, a wiosną to już w ogóle mój ulubiony deseń. Bluzek w drobne paseczki mam chyba z pięć i nie raz już pojawiały się na blogu. Tym razem paski w trochę innej odsłonie. 
Poniższe spodnie od razu trafiły na listę "top ubrań" w mojej szafie- pasują mi do "górnej" połowy szafy, bo dają się zestawiać i z oczywistymi: czernią i bielą, ale i z bordo, rudościami, beżami. Znacie moje zamiłowanie do uniwersalnych ciuchów, więc same rozumiecie:). A do tego cena poniżej 30 zł! Ogólnie uwielbiam f&f, dlatego, gdy mam wybrać na zakupy do hipermarketu to bardzo chętnie wybieram tesco. Wprawdzie ceny regularne nawet tam są dla mnie mocno średnie, ale za to promocje robią wyśmienite.
Chodziłam w nich przez parę dni i za każdym razem zestawiałam inaczej. Jeden z tych zestawów załapał się na poniższe zdjęcia. Top i marynarkę mam w szafie od lat i już nie raz tu, na blogu, się pojawiły, więc jeszcze dwa słowa o dodatkach. Zdaję sobie sprawę, że dzisiejsze buty to wybór dość kontrowersyjny. Sama nie byłam przekonana, ale kosztowały niewiele, a jak na tak wysoki obcas są bardzo wygodne. Mimo to leżały w szafie nienoszone. Nie były też wcale oczywistym wyborem do tego zestawu, bardziej elegancko wyglądałyby klasyczne szpilki, wygodniej byłoby w balerinach lub mokasynach, ale i ze wszystkich wymienionych to właśnie one wyglądały najciekawiej. 
Torebka, jak na mnie, wyjątkowo mała. I szczerze przyznaję- za mała- jestem zwolenniczką  dużych portfeli, więc mój wielkogabarytowy egzemplarz po prostu się w niej nie mieści i pieniądze wrzucam luzem- mało praktyczne rozwiązanie. Ale choć mała, to bardzo mi się podoba, więc od czasu do czasu przymykam oko na tę niedogodność.










zdjęcia- Paula

spodnie- f&f
bluzka- h&m
marynarka- hurtownia awanti
buty- dinsko
torba- l.credi
zegarek- adriatica

54 komentarze:

  1. Wow!Ale super portki!!Powiem szczerze ze te buty to genialny wybor. Zestawienie kolorystyczne robi wrazenie. Calosc naprawde super!!!Co do cen w tesco masz 100%racji. Poczatkowe ceny nie sa za fajne ale czesto na promocjach mozna juz cos upolowac:) Zwykle lowie buty;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Buty same w sobie mają, hmmm ograniczony urok, ale tu też mi się podobają:).

      Usuń
  2. Super wyglądasz.
    Dla mnie to jeden z najlepszych Twoich zestawów.
    Sama chętnie bym się tak ubrała, a spodnie są świetne
    pozdrawiam Marcelka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu. Cieszę się, że Ci się podoba.

      Usuń
  3. Nie przepadam za takimi spodniami (w ogóle mam jakieś dziwactwo na punkcie spodni:p), ale w tym zestawieniu bardzo fajnie wyglądają. Mają świetne kolory i rzeczywiście są super uniwersalne. Jednak najbardziej podoba mi się Twoja marynarka, kolor boski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam gacie:). I chyba w tym kroju czuje się najlepiej:), ale Ty wyglądasz zabójczo w spódnicach ołówkowych, także rozumiem:).

      Usuń
  4. Bardzo fajne te spodnie i faktycznie będą pasować do wielu rzeczy, nie tylko do czerni :) Torebeczka też bardzo mi się podoba, ja właśnie lubię mniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się czuję przy małych torebkach jeszcze większa, co przy moich gabarytach mało wskazane:).

      Usuń
  5. Świetne są te spodnie, a cały zestaw bardzo ciekawy. Mam wrażenie, że takie pionowe pasy na spodniach fajnie wydłużają nogi. I fajnie przełamałaś pionowe pasy poziomymi na butach:-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba ten kontrast, jaki tworzą spodnie z butami. Dziękuję.

      Usuń
  6. Te spodnie (albo i nie one dokładnie, a jakiś model z identycznym albo bardzo podobnym wzorem) były hitem na Fw - trzy laski w nich wyczaiłam ;P
    Także tego, Ewo - wysoko w trendach jesteś ;P

    Bardzo mi się podobają!
    I Ty w nich!

    Małe torebki mają tę właśnie wade, że nie wszystko do nich upchasz, ale sama powiedz - czy to nie jest tak, że wymuszają na nas noszenie ze sobą tylko tego, co nam realnie potrzebne ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mar tylko ja tak średnio lubię być w trendach:), ale dzięki!
      I mimo tych trendów mi się nadal podobają:).
      Z torebkami może i racja, ale jak nie mogę zabrać ze sobą portfela to już nie mam wszystkiego, co mi potrzebne. I ja z tych, co w dużej torbie odnajdują poczucie bezpieczeństwa- wiesz komplet nici, przekąska, kosmetyki, miniśrubokręcik:). Jak bez tego funkcjonować:D?

      Usuń
  7. Jeny Ewcia...no bosko...ale lacha...albo schudłaś, albo te paski robią "robotę" :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu! I trochę mnie mniej i te paski:).

      Usuń
  8. Te spodnie są super i mają w sobie coś z buntowniczego punk rocka! Wrrraa! :D. Ostatnio ciągle biegam z małą torebką, aż mi wstyd, chyba muszę kupić drugą na zmianę, bo w szafie kilka w różnych rozmiarach, a ja do znudzenia z jedną i tą samą ;)

    Calosc kolorowa,ale w moich ulubionych przygaszonych odcieniach :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Chyba właśnie dlatego tak mi się podobają:).

      Usuń
  9. Spodnie przywołują mi na myśl łowickie motywy, pamiętam, że miałaś taki fajny bialy t-shirt z kwiatowym wzorem i tak mi się od razu razem wyobraziło. Super wyglądasz, chociaż przyznam, że dla mnie pasy w takim kolorze byłyby nie lada wyzwaniem, a jak czytam z jaką łatwością zestawy tworzysz to tylko pogratulować mogę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu teraz w głowę zachodzę o jakim t-shircie mówisz:). Jeju, chyba mam za dużo ubrań:).
      Dzięki!

      Usuń
  10. Ewcia podobasz mi się bardzo w tym wydaniu, tak świeżo i delikatnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie,niebanalnie i bardzo zgrabnie wyglądasz! Taka wersja pasków bardzo mi się podoba! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Całą "robotę" robią tu jednak te spodnie:).

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Justyna, dzięki! A spodnie jeszcze są w tesco, więc warto się wybrać:).

      Usuń
  13. ŁAAAŁ ! Zatkało kakao ... Ewo, powiem Ci, że w moich oczach to Twoja najlepsza modowa propozycja ! Spodnie niby proste, są dzięki tym wielobarwnym paskom niezwykle ciekawe, rzekłabym nawet - ekstrawaganckie. Do tego mają genialny fason ! Góra idealnie dobrana, a z butami - istna bajka ! I'm in love <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo! Dzięki wielkie! Cieszę się bardzo, że CI się podoba:).
      A spodnie faktycznie mam świetny fason, bardzo dobrze się w niech czuję:).

      Usuń
  14. pozwól że Ci ukradnę jedną fotkę, zrobię posta z moimi ulubionymi stylizacjami z kwietnia, muszę wyróżnić Twój dzisiejszy look, bo jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pewnie:). I dziękuję, bardzo mi miło:).

      Usuń
  15. Na Tobie wyglądają te spodnie super, bardzo mi się podoba choć fanką takich pasiastrych spodni nie jestem, wszystko zależy kto zakłada i jak!
    Marynarka świetnie dopasowana do całości, jest super Ewo...pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu mnie właśnie ich nietuzinkowość przyciągnęła:). Dziękuję! Pozdrawiam.

      Usuń
  16. Wow, Ewo! Zestaw z najwyższej "półki" stylizacyjnej :-) Pięknie skomponowane kolory, do tego bardzo zgrabnie w tym wyglądasz :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A kolory to jeden z elementów, które urzekły mnie w tych spodniach:). Pozdrawiam!

      Usuń
  17. Wow, świetnie wyszedł Ci ten look.
    Spodnie, ramoneska to istne cudo w tej stylizacji kochana.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelka, w dodatku wydluzaja nogi :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest ich niewątpliwa zaleta:). Dzięki!

      Usuń
  19. Fajnie wygląda całość, spodnie niebanalne, łądnie w nich wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba zaczepiłam okiem o te spodnie w F&F. Awangardowe! Ja się bałam je kupić, ale jak już wcześniej pisałam - Twoja klasyczna uroda we wszystkim wygląda szlachetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się przez chwilę też wahałam, bo nie wiedziałam, czy odważę się założyć je do pracy, ale jak już założyłam, to przechodziłam kilka dni i nie żałuję zakupu:).
      Dzięki!!!

      Usuń
  21. To prawda z tymi ciuchami z F&F. sama tam często zaglądam i śledzę na stronie. Mam stamtąd kilka rzeczy i 100 % satysfakcji :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, te spodnie to prawdziwa perełka :O

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj w Klubie, paski uwielbiam miłością ogromną. Z racji "zboczenia" tylko czarno-białe.
    Twoja propozycja jest świetna. Super wyeksponowałaś kolory pasków. Znowu swietna ramoneska!
    Pozdrawiam Ewciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te czarno-białe i ja lubię, ale te mnie urzekły:). Dzięki Soniu.

      Usuń
  24. Łał, Ewo cudnie się prezentujesz!
    A zdjęcia - ujęcia - rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu! Zdjęcia to zasługa Pauli, też mi się podobają:).

      Usuń
  25. Świetne, odważne spodnie. Bardzo podobają mi się w połączeniu z tą marynarką. Ona sama zresztą też bo ma świetny krój i kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marynarkę mam już kilka lat i bardzo ją lubię. Czasem takie nieprzemyślane zakupy okazują się strzałem w 10:).

      Usuń