wtorek, 5 kwietnia 2016

kwiaty

Kolejna próba pogodzenia się z motywem kwiatowym. Z jednej strony- nic na siłę, ale jakoś, mimo oporów, to mnie do tych kwiatów ciągnie, więc nie rezygnuję z prób okiełznania roślinnych akcentów na odzieży. Ponoć w sezonie wiosna/lato 2016 to własnie kwiaty będą hitem. I to nie jakaś drobna, delikatna łączka, a wyraźne i dominujące nadruki, warto spojrzeć chociażby na projekty Dolce&Gabbana- piękne!
Motyw kwiatowy zresztą powraca właściwie co roku, kiedy tylko pojawiają się ciut wyższe temperatury, ale trudno się dziwić- czy jakikolwiek print mocniej kojarzy się z wiosną?








zdjęcia- Paula

płaszcz- sh
spodnie- stradivarius
botki- deichmann
torba- nn

51 komentarzy:

  1. tak trochę japońsko wygląda mi ten płaszczyk :)
    przyznam szczerze, że kwiaty uważam za nadruk trudny - i to bardzo.
    nie każdy kwiatowy wzór mi się podoba (czasami są wyjątki - patrz bluzka z mojego nowego posta :D), ale ten jest ładny :)

    trudny ten płaszcz w noszeniu, bo i wzór wyraźny i długość problematyczna i to pikowanie - ale fajnie go obroniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię, gdy kwiaty są infantylne, a poza tym to się do nich przekonuję.
      Dzięki!

      Usuń
    2. a mi się kojarzysz z cyganką z teledysku Kayah "Kicy bidy i bokha" i bardzo mi się podoba jak to zestawiłaś wszystko :)

      Usuń
  2. Szczerze to chyba po raz pierwszy jestem kompletnie na nie . Nie podoba mi sie . Przypomina szlafrok z czasów PRL .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bo to jest szlafrok/podomka i to pewnie z czasów okołopeereelowskich i chyba dlatego mi się podoba:)- jest nietuzinkowy, a do takich rzeczy mam ogromną słabość:).

      Usuń
  3. Ja uwielbiam kwiaty na ubraniach, zwłaszcza na sukienkach i bluzkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu i mam wrażenie, ze Tobie kwiaty bardzo pasują. Jak i wszystkie takie kobiece wzory.

      Usuń
  4. jest wiosna, to i kwiaty muszą być :)
    ja bym skróciła ten płaszczyk, chociaż do kolan,
    nie lubię takiej długości 0 sama właśnie zamówiłam taka kamizelkę i będę zaraz ją skracać
    \pozdrawiam
    MARCELKA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę nad tym, choć ja akurat lubię tę długość, choć jest dość trudna. Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Moja mama miała kiedyś taki szlafrok ;-) Tylko tak piękna osoba jak Ty obroni taki dyskusyjny płaszczyk :-) Twoja wyrazista,"rasowa" uroda sprawia, że z podziwem patrzę na zdjęcia, ja wyglądałabym w tym faktycznie jak w podomce :-) I - chociaż nie jestem fanką kwiatów - zachwycają mnie te cudne kolory. Brawa za odwagę i nietuzinkowość w doborze ubrań, kiedyś już o tym pisałam - widać, że się dobrze w tym czujesz i dlatego to świetnie wygląda :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi moja mama powiedziała, że nie odważyłaby się wyjść w takim stroju, wiec miałam chwilę zawahania, ale mi się naprawdę w tej formie podoba:). Zastanawiam się tylko nad zmianą guzików- takie ciężkie, metalowe, chyba zniwelowałyby w jakimś stopniu efekt podomki.
      A tak w ogóle- podomka, fajna rzecz:), chyba już nikt w nich nie chodzi, trzeba by zapytać młodzież, czy w ogóle wiedzą, co to:).

      Usuń
    2. O, tak - pewnie nie znają tego słowa :-) Efektu podomki nie ma w niczym, co zakładasz, to wiadomo!

      Usuń
  6. Znasz moje zdanie - jest oryginalnie i pięknie! Ani nic skracać ani kombinować - jest zabójczo!!!! Jestem 100% na tak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko dzięki! Twoje zdanie bardzo się dla mnie liczy, także podniosłaś mnie na duchu:).

      Usuń
  7. Jeju jaka cudowna kurtka! :O ;)

    Zapraszam do mnie kochana! http://onlymymotivation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem Ci, że pierwsze wrażenie pozytywne, na równi z "Ooo, szlafrok mojej mam" ;) :) Ja tam uważam, że fajnie mieć odwagę i fantazję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D, to się nazywa mieszane uczucia:).
      Dzięki!

      Usuń
  9. obłęd. Płaszcz jest nieziemski! Całość idealna i te kolory!
    Brawo Ewcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Sylwia! Bardzo się cieszę, że Ci się podoba:).

      Usuń
  10. świetnie wyglądasz:) ciekawy masz ten płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na Tobie wygląda cudnie...
    Faktycznie pamiętam kiedyś podobne szlafroki - podomki. :)
    A kwiaty wiosna i latem czemu nie? :)
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! W życiu bym nie pomyślała, że taki płaszcz może tak fantastycznie wyglądać! Wydaje mi się, że broni go print i Twoja uroda;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam mieszane uczucia. Nadruk podoba mi się (jak zawsze kwiaty) ale po pierwszym zdjęciu wnioskowałam, że będzie to sukienka i bardzo się rozczarowałam. Podomka do mnie nie przemawia, chociaż jak wcześniej dziewczyny pisały, Twoja klasyczna uroda wszystko zaprezentuje z gracją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym kupiła taką sukienkę, ale w sh jeszcze nie znalazłam:).

      Usuń
  14. Pięknie wyglądasz ;) Bardzo lubię kwiatowe wzory na ciuszkach, ponieważ nadają stylizacją wiosennego powiewu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś wym jest, że jak wiosna to i kwiaty:). Dzięki!

      Usuń
  15. Ale się zgrałyśmy tematycznie:-))). Piękny masz ten płaszczyk! Ten kwiatowy print jest tak żywy, intensywny, świetnie pasuje do Twojej urody. No i zdecydowanie płaszcz jest oryginalny. A projekty Dolce&Gabbana...co jakiś czas wchodzę na ich stronę by nacieszyć oko:-), buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Genialne umysły myślą podobnie ;), ha!
      Dzięki!

      Usuń
  16. Ostatnio uważnie obserwuję ulice i jestem zdegustowana, bo jest nudnie, bez polotu dlatego Twoją stylizację kupuję w całości. Jest pomysł , jest oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, jakiś czas temu cieszyłam się wprawdzie, że młode dziewczyny częsciej sięgają po klasykę, pewnie nie będą ze śmiechem oglądać zdjęć sprzed lat, myśląc- co ja miałam w głowie, że się tak ubrałam. Ale teraz myślę, że bardzo smutna ta nasza ulica, mało koloru, same bezpieczne kroje. Czasem warto zaszaleć!

      Usuń
  17. Swietny płaszcz ! Chodź w nim częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się podoba. Choć na pewno trochę kontrowersyjnie. Motyw typowy dla Dolce Gabbana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć na co dzień lubię klasykę i spokój, to czasem warto się wyróżnić:).

      Usuń
  19. o rany, ale mega płaszcz! jestem zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. płaszcz jest bardzo oryginalny.
    Podoba mi się bardzo.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. nie całkiem mój styl, ale ciekawy zestaw, przypomina mi Japoński ubiór :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to mój też nie, ale lubię sobie czasem coś w stroju odmienić:).

      Usuń
  22. bardzo ciekawy ten płaszczyk, fajne ma kolory i ten wzór kwiatowy jest rzeczywiście oryginalny i bardzo pasuje do ciebie :) super!

    OdpowiedzUsuń
  23. I bardzo dobrze- przełamuj ubraniowe zasady, wkładaj to, co tobie się podoba, ufaj swojej intuicji i ciesz się z tego wszystkiego:)
    Płaszcz obłędny, aż zazdroszczę:)
    Tej wiosny, mam nadzieję, więcej kwiatów zakwitnie na ulicach, niż tylko te w klombach.
    Tak trzymaj!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny, i kwiaty i pikowanie - podoba mi się całość :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczna stylizacja - wszystko idealnie do siebie pasuje a Ty wyglądasz przepięknie!
    Masz niesamowite wyczucie stylu ;)

    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń