wtorek, 19 kwietnia 2016

białe buty

Jak w nagłówku- białe buty, temat dość kontrowersyjny, o ile nie są to sportowe adidasy czy trampki. Białe obuwie czasem jednoznacznie kojarzy nam się z kiczem i taniością, ze względu na oczywiste skojarzenie z kozaczkami w tymże kolorze. Dzisiaj próbuję trochę odczarować śnieżnobiałe obuwie za sprawą klasycznych, trochę męskich, oksfordek. Moim zdaniem to właśnie one w tym zestawie stanowią istotne dopełnienie. Ze szpilkami byłoby dość ładnie, ale nudno, a one pozwalają traktować ten zestaw z przymrużeniem oka.
Wybaczcie zdjęcia, było pochmurno i deszczowo. Robione na szybko, bez przygotowań i to w czasie imprezy. Spytacie więc: taki strój na imprezę?

No właśnie tu parę słów wyjaśnienia i chwalenia się moimi przyjaciółmi i mężem. Przygotowali mi imprezę niespodziankę! Trzeba było widzieć moją minę! Wracam w sobotnie popołudnie z pracy, trochę zawiedziona, że w międzyczasie Pauli "coś wypadło" i że nie spotkałyśmy się na zdjęcia i sobotnią kawę, trochę zmęczona, bo jednak parę godzin w pracy robi swoje. Podjeżdżam pod dom a na drzwiach wielki, powitalny transparent! A w domu niespodzianka!!! Przyjęcie na dużą skalę- mąż, przyjaciele, dom na błysk, stół zastawiony dobrem wszelakim. No i jak tu ich nie kochać? :)







zdjęcia- Paula

skórzane oksfordki- sh
spodnie- levis (sh)
bluzka- nn (szafa.pl)
marynarka- new yorker 
torba- batycki 
zegarek- timex

I na koniec MOJA EKIPA :)

60 komentarzy:

  1. Nooo, Ewa! Wielkie zazdro z powodu takich przyjaciół! ;) :)
    A białe buty? Chyba juz nikt nie pamięta, jaką złą sławą się cieszył przysłowiowy biały kozak. Świetne są np białe martensy, kiedyś mi się marzyły. Twoje białe oksfordki są odlotowe!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślę, że "traumy" związanej z białym kozakiem się nie zapomina:).
      Dzięki!

      Usuń
  2. Świetna niespodzianka :-) I kompozycja Twojego stroju również świetna! Coraz więcej "przesądów modowych" odchodzi do lamusa, przełamuje się stereotypy i dobrze! Tutaj białe oksfordki bardzo pasują. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Niestety dziś mi się rozeszły i muszę je zanieść do szewca. A znając mnie to dotrę do niego za pół roku...

      Usuń
  3. Wow super niespodzianka
    A ja białe buty tego typu bardzo lubię
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt- białe buty w formie kozaczków to faszynfromraszyn, a szpilki to ze ślubem się kojarzą. Ale pozostałe formy to jak najbardziej! Ja mam białe martensy, są super!
    Jejciu, ale mi się marzy taka niespodzianka jak twoja- zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych martensów to Ci mocno zazdroszczę:).
      A niespodzianka naprawdę mega:).

      Usuń
  5. Uważam, że wszystko zależy od zestawienia, mam na myśli białe buty. Te Twoje podobają mi się. Zajrzałam dzisiaj do Ciebie przede wszystkim aby Ci pogratulować tytułu. Przy dwójce dzieci, pracy zawodowej i blogowaniu potrafiłas znalazłaś czas na przewód doktorski? wow!!! jest pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Co do doktoratu, to po części jego zrobienie było elementem mojej pracy, także aż tak ambitna, by sama z siebie, nie jestem.

      Usuń
  6. Hej, super stylizacja, podoba mi sie ta marynarka i te białe but.y Pozdrawiam i zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw, w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pogratulować męża i przyjaciół:) Organizowałam w zeszłym roku coś takiego dla męża i powiem Ci, że to była fantastyczna zabawa - ta konspiracja itd :)
    Buty super, chociaż nie do końca w moim stylu, ale muszę pokazać siostrze, ona kocha takie trochę męskie obuwie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Załatwił wszystko od jedzenia, poprzez gości, aż do opieki dla dzieci:).

      Usuń
  9. Bardzo żałuję, że nie mieszkam jednak w tej Częstochowie, bo bym się z ochotą do organizacji tej niespodzianki przyłączyła ;P

    Ewciu, to i ode mnie gratulacje.
    I w ogóle naprawdę cieszę się, że jesteś otaczana takimi fajnymi ludźmi!

    Twoje buty zaś bardziej od oksfordek jazzówki mi przypominają - ale zwał jak zwał.
    są fajne!
    choć wiesz, ja się w sobotę dowiedziałam, że nie mam gustu, więc tego tam - może się mylę ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mar też żałuję! Bardzo chętnie bym Cię na tej imprezie widziała:).
      Określeń jazzówki i oksfordki używam zamiennie:), chyba nie widzę różnicy.

      Usuń
  10. wwygladasz tak promiennie! bardzo mi się podosba i gratki raz jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewa! Raz jeszcze gratulacje, bo jest czego gratulować i co świętować :)! Pogratulować też Rodzinki i Przyjaciół - takie otoczenie to skarb :)

    Biedny biały kozak już chyba nigdy nie zmyje z siebie tej plamy kiczu :D.

    Lubię właśnie takie niezobowiazujace zestawy z marynarką. Ostanio dobieram do nich też białe buty, tyle że 'superstary' i wszystko bangla ze sobą :)




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Patrycjo!
      Wsparcie bliskich mam potężne, to oni są moją siłą:).
      A superstary mi się marzą, ale nie mój zakres cenowy.

      Usuń
  12. Mnie tu wszystko grało idealnie Słońce a buty to wisienka na torcie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, ale rewelacyjna niespodzianka:-). A zestaw bardzo mi się podoba, butki fajne, ciekawe i z pewnością tworzą wisienkę na torcie. Podoba mi się też marynarka, szczególnie to, że kołnierz jest z innego materiału, ale koloru takiego samego jak całość. Fajny pomysł, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były swojego czasu modne takie wstawki z ekoskóry, trochę mi się przejadły, ale tę marynarkę lubię nadal:).
      Dziękuję!

      Usuń
  14. Gratuluję tytułu i gustu w wyborze białych butów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Musialas byc nprawde zaskoczona, ale POZYTYWNIE! :) co do bialych butow - hmm, ja ja akceptuje tylko sportowe ;P pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zestawik ;) O ja jaka fajna niespodzianka! Zazdroszczę ;)
    U mnie nowy post! Zapraszam http://onlymymotivation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A niespodzianka naprawdę super:).

      Usuń
  17. Pogratulować wspaniałej ekipy, najcenniejszy dar to mieć ukochanego i przyjaciół przy sobie, szczególnie w ważnych dla nas momentach :)Mnie się zawsze białe buty podobały, czy to jazzówki czy tramposze, nawet jak mało praktyczne- wystarczy raz przejśc po zakurzonym centrum i buty do prania, to wygladają odlotowo :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie z tą praktycznością słabo. O ile trampki wrzucę do pralki, tak skórę czyści się trudniej.
      Dziękuję Joasiu.

      Usuń
  18. Gratulacje kochana, osobiście uwielbiam białe buty :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna całość, buty super...a przyjaciele spisali się na medal, brawo...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pod wrażeniem, że utrzymali wszystko w tajemnicy:).
      Dziękuję Basiu.

      Usuń
  20. Bardzo fajny zestaw! Buty mam podobne, parę razy założyłam i potraktowałam je... decoupage, zrobiłam w motylki.:)))
    http://kasztanowydomek.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  21. Sportowo, ale elegancko - lubię takie stylizację :). Fajne te białe butki, muszę spróbować czy mi też by takie pasowały :D. Podoba mi się też torebka, kupowałaś przez internet może? Bo ja kupiłam na e-baron taką czarną ze skóry i bardzo dobrze mi się nosi, teraz jeszcze chce kupić sobie popielatą, hmm fajnie by wyglądała to szarek rozkloszowanej spódnicy, Twoich miałych trampek i ramoneski :D Oo mam pomysł na stylizację :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Torebkę dostałam w prezencie, także nie wiem, czy kupiona stacjonarnie czy przez internet.
      Cieszę się, że Cię zainspirowałam:).

      Usuń
  22. Bardzo fajna stylizacja;)
    Świetna niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie but musi być piekny, wygodny, intrygujący, niecodzienny lub zwykły ale klasyczny (nie muszą wszystkie te elementy wystąpić jednocześnie), a kolor? Zupełnie nie ma znaczenia, jak mi się spodobają jakieś białe kozaki to też wyjdę, ważne żeby posiadały w sobie cechy wymienione powyżej. U Ciebie słodkie są te białe oksfordki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chyba lubię wszystkie poza przesłodzonymi:). A szczególnie lubię te w męskim stylu.

      Usuń
  24. ale zgrabnie wygladasz! Buty mi sie bardzo podobaja ;)
    i niespodzianka świetna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Po pierwsze - świetna marynarka.
    Po drugie - uwielbiam takie niespodzianki.
    No i moje wielkie gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń