sobota, 19 marca 2016

tygodniowy przegląd 9/2016


Poniedziałek
jeansy - h&m % 35 zł
marynarka- stradivarius % 70 zł
bluzka- only (sh) 12 zł
zegarek- timex, prezent


Wtorek
bluzka- only (sh)- 12 zł
koszula- sh- 18 zł
spodnie- stradivarius %- 36 zł
zegarek- timex, prezent

 Środa
golf z merynosów- sh, 15 zł
jeansy- levis (sh), 15 zł
buty- zpn (zalando) %, 100 zł
zegarek- timex, prezent


Czwartek
koszula- biedronka, 29 zł
spodnie- h&m (sh), 15 zł
marynarka- mango (sh), 15 zł


Piątek
spodnie- levis (sh), 29 zł
tshirt- h&m %, 10 zł
marynarka- mango (sh), 15 zł
pasek- biedronka%, 8 zł

22 komentarze:

  1. Bardzo fajna bluzeczka z wtorku a stylizacja z środy świetnie podkreśla Twoją figurę :) Swoją drogą, Ewa, kiedy Ty tak schudłaś? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu. Co do wagi, to od paru miesięcy, po tym jak schudłam 7 kg, to już nie drgnęła. Za to nadal ćwiczę i czuje się coraz lepiej w swojej skórze.

      Usuń
  2. Poniedziałkowa marynarka <3 ona jest jeszcze dostępna czy to jakaś starsza kolekcja ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starsza kolekcja, sprzed roku.
      Dzięki!

      Usuń
  3. Podoba mi się klasyczny zestaw z czwartku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw z egzaminu:). (Zdanego egzaminu:))

      Usuń
  4. Wtorek. Bluzka mnie urzekła :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie najlepszy wtorek, ale poniedziałek też mi przypadł do gustu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw z poniedziałku bardzo mi się widzi, tak samo jak czwartek. Widzę, że mistrzyni perełek za grosze :) Myślę, że może Ci się u mnie spodobać, zwłaszcza DIY :) http://fashavable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem poniedziałek czwartek i piątek. Wszystkie na równi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wtorkowa koszula boska! Pięknie wyglądasz Chudzinko moja :-) /"moja" bo jesteś dla mnie motywacją :-)/ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu dziękuję! Możemy się motywować nawzajem:), bo w drugiej połowie kwietnia, jak tylko się uporam z zawodowym "maratonem", zaczynam akcję ZDROWIE. Zbilansowana dieta, aktywność na świeżym powietrzu itd:), wchodzisz w to:)?

      Usuń
  9. Dzwony są idealne dla Ciebie ;) sama lubię takie spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy dzień jest świetny. Codzienna elegancja :), i zgadzam się z przedmówczyniami - figura że hoho - modelowa :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. A jak się nosi ten zegarek? Też mam taki, to już mój drugi z podświetlaną tarczą. Jako mama 2 maluchów, które uparcie budzą się od czasu do czasu w nocy, bardzo go sobie chwalę! Człowiek nieprzytomny oczy otwiera, żeby ululać dzieciaka, a potem rzut oka na zegarek i... ufff! Dopiero 3 w nocy, więc spokojnie do 6:30 się wyśpię! ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń