środa, 9 marca 2016

tygodniowy przegląd 8/2016


Kolejny tygodniowy przegląd, tym razem główną rolę grają koszule.


Poniedziałek
koszula- h&m (sh), 12 zł
spodnie- h&m %, 35 zł
zegarek- timex (prezent)


Wtorek
koszula- gap (sh), 15 zł
marynarka- mango (sh), 15 zł
spódnica- targ, 50 zł
szpilki- anna field (zalando), 60 zł
pasek- biedronka, 12 zł
zegarek- timex (prezent)


Środa
koszula- sh, 13 zł
spodnie- acne (sh), 20 zł
buty- tamaris (zalando), 100 zł


Czwartek
koszula- new yorker %, 15 zł
spodnie- acne (sh), 20 zł
pasek- biedronka, 12 zł
buty- tamaris (zalando), 100 zł


Piątek
koszula- ptakmoda.com, współpraca
spodnie- zara (sh), 15 zł
arynarka- mango (sh), 15 zł
buty- tamaris (zalando), 100 zł

22 komentarze:

  1. Koszule z środy i czwartku świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej wzorzyste egzemplarze w mojej szafie:).

      Usuń
  2. Piękne koszule, nie wiem która bym wybrała, chyba najciekawsza z czwartku, ale wszystkie są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, ze ta z czwartku już wielokrotnie była na kupce "do wydania"? Ale ciągle wracała na wieszak:).

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. A to jeden z najnowszych łupów:). I znów poliester, ale znów taki ładny:).

      Usuń
  4. Ależ fajna ta czwartkowa koszula! Jak dla mnie wygrywa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam koszule, więc ten tydzień rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Środa - bardzo ciekawa koszula...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przygarnęłabym wszystkie Twoje koszula i dokładnie w takich zestawieniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dwójeczka bardzo stylowa :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię koszule. W tym pierwszym zestawie urzekł mnie nie tylko błękit koszuli, ile jeansy. Chyba dzwony, co? Uwielbiam dzwony :) Tobie chyba tym bardziej służą boś wysoka ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, dzwony:), choć nie takie maksi, raczej na pograniczu overboots:).
      Dzięki!

      Usuń
  10. Tym razem nie mogę się zdecydować, biorę wszystko:-). Każda koszula mi się podoba, dwie pierwsze to dla mnie klasyk, a kolejne to świetne urozmaicenie. Ostatnio polubiłam się z wzorkami i printami. Nawet ołówkową spódnicę z motywem takim jakby kwiatowym uszyłam, a w planach kolejna:-). To dość duża ekstrawagancja jak dla mnie, jednak fajnie, bo klasyka klasyką, ale dobrze jest trochę ją urozmaicić:-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszule i dzwonowate spodnie bardzo do Ciebie pasuję wg mnie. Taka hipisiara, z indiańską urodą jesteś ;) Nawet w marynarce i spiętych włosach.

    OdpowiedzUsuń