sobota, 26 marca 2016

tygodniowy przegląd 10/2016



Poniedziałek
bluzka- only, sh, 12 zł
marynarka- mango, sh, 15 zł
spodnie- levis (sh), 29 zł
pasek- biedronka%, 8 zł
buty- zpn (zalando) %, 100 zł


Wtorek
bluzka- biedronka, 29 zł
marynarka- sh, 15 zł
spodnie- esmara, lidl, 35 zł
pasek- biedronka%, 8 zł
buty- zpn (zalando) %, 100 zł
zegarek- timex, prezent


Środa
bluzka- sh, 12 zł
marynarka- sh, 15 zł
spodnie- levis, sh, 29 zł
pasek- biedronka%, 8 zł
buty- zpn (zalando) %, 100 zł
zegarek- timex, prezent


Czwartek
bluzka- sh, 12 zł
marynarka- sh, 20 zł
spodnie- stradivarius %, 36 zł
pasek- biedronka%, 8 zł
buty- deichmann, prezent
zegarek- timex, prezent
chustka- sh, 2 zł


Piątek
bluzka- targ, 25 zł
spodnie- stradivarius %, 36 zł
pasek- biedronka%, 8 zł
buty- deichmann, prezent
zegarek- timex, prezent


Korzystając z okazji chciałam Wam złożyć najlepsze życzenia z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych. Dużo zdrowia, spokoju i miłego czasu w gronie najbliższych. Najedzcie się pyszności:). Wszystkiego dobrego!!!


28 komentarzy:

  1. Dla mnie czwartek i piątek idealnie! W ogóle podoba mi się, że masz swój styl i jesteś mu wierna;) W końcu "moda przemija, a styl pozostaje";)
    Wesołych Świąt:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oczywiście staram się czasem coś nowego przemycić, próbować wyjść poza schemat, ale ogólnie mam swoją bazę i jej się trzymam:). Pozdrawiam!

      Usuń
  2. W tym tygodniu wszystkie zestawy podobają mi się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Ewuniu , jesteś dowodem , ze koszula i jeansy zawsze dają bardzo stylowy set ,
    Piątek bomba , srodowo - wtorkowa marynarka miodzio , a set z brązowa marynarka i Apaszka prefekt ! Fajny tydzien

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję Ci bardzo, jeansy i koszula to dla mnie synonim klasyki, a tą bardzo lubię:).

      Usuń
  4. Cały tydzień jest w 100% "mój" :-) Udanych, pogodnych, rodzinnych i radosnych Świąt! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wtorek i czwartek - moje typy ^^
    Bo "moje" kolory, a w paskach Ci do twarzy :)

    Ewciu, samych wspaniałości z okazji Świąt - dla Ciebie i całej Twojej rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mar dziękuję po czasie:). Nie miałam w Święta czasu na "internety":).

      Usuń
  6. Czwartek jest mega. Extra wyglądasz :) I marynarka w paski bardzo mi się spodobała. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu. Też lubię to połączenie.

      Usuń
  7. Czwartek mnie zauroczył...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. o jej ,że też pamiętasz nawet ceny tych ubrań :)
    fajnie wyglądałaś..każdego dnia! chociaż najbardziej w oko wpadł mi czwartek
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CO do cen to pisałam pod jednym postem, że są to ceny orientacyjne, tzn nie zawsze pamiętam, czy bluzka kosztowała 11 czy 13 zł, ale rząd wartości jest zachowany:).

      Usuń
  9. Wtorek i czwartek jak dla mnie najlepsze. :)
    Wesołych, zdrowych, spokojnych Świąt.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się outfity są takie eleganckie i z klasą :)

    www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. super jest ta marynarka w paski! :)czwartek też bardzo mi sie podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marynarkę w międzyczasie zdążyłam podarować mamie, ale jak zrzuciłam parę kilo to wróciła do łask:).

      Usuń
  12. Żakiet w paski jest boski.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. ta karmelowa marynarka jest po prostu przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego wełniana i polskiej produkcji:).

      Usuń
  14. Wiosenko, nie zdążyłam na święta...więc teraz to robię , wszystkiego dobrego po... ;)
    Dla mnie najlepsza 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu u mnie Święta też zabiegane, więc wiem, jak to jest:). Dziękuje Ci bardzo i pozdrawiam ciepło.

      Usuń