sobota, 12 marca 2016

marynarka w nowej roli

Zdjęcia robione w pochmurnej deszczowej aurze. Światło nie to, godzina nieodpowiednia, więc stwierdziłam, ze stanowią dobrą materię, by poeksperymentować z obróbką. Nic wyszukanego, ot parę czarno-białych, czy mocno odbarwionych zdjęć.
A co na zdjęciach? Moja weekendowa interpretacja elegancji, czyli zestaw na rodzinne imieniny. Nie może być sztywno i niewygodnie (bo dzieci), ale nie mogą być dresy (bo jednak impreza), więc stawiam na luźne fasony, ale w klasycznej formie. Długa marynarka pełni tu rolę sukienki, a przy okazji stanowi główny punkt całej stylizacji- a nie mówiłam ostatnio, że marynarki to ubrania do zadań specjalnych?
Dużo więcej, w moim mniemaniu, temu zestawowi nie trzeba było. Czarne tło, subtelne dodatki. I tylko delikatny, cienki szaliczek, jako ta kropka nad "i".











zdjęcia- Paula

płaszcz- b.young
marynarka- h&m
bluzka- only (sh)
torebka- sh
zegarek- timex

46 komentarzy:

  1. Ale super zestaw! Marynarka i płaszcz razem wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu! Fajnie się zgrały długością te dwie rzeczy.

      Usuń
  2. Bardzo fajnie wygladasz
    sama chętnie bym się tak ubrała.
    Bardzo podoba mi się szaliczek, który dodaje charakteru całości
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu. Nad szaliczkiem się zastanawiałam, bo w sumie bez też mi się podobało:).

      Usuń
  3. Pomysł ciekawy. Podoba mi się całość. Apaszka, zegarek i torebka dopełniają całość i zestaw robi się taki... spójny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Teraz wiem, że bez szaliczka byłoby nudno.

      Usuń
  4. Ładnie wyglądasz :)

    http://aureolia.blogspot.com - MODOWE INSPIRACJE ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne polaczenie, podoba mi sie :)
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł na wykorzystanie marynarki jako sukienki! Fantastycznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:), inna sprawa, że ze względu na brak zapięcia do końca, to pod spodem mam spódniczkę:).

      Usuń
  7. Ale zdjecia fajne
    Ma Paulina oko , a Ty dar pozowania
    Wyszło ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem tego samego zdania, że marynarki najlepsze. Jak już zupełnie nie mam co na siebie włożyć ;) to marynarka zawsze mnie ratuje. Kapitalnie wymyśliłaś całość i nawet z tą obróbką dobrze jest :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to taki mundurek- prosta baza i marynarka, sprawdza się zawsze:).

      Usuń
  9. Uwielbiam takie noszenie marynary. Bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Marynarka w roli sukienki - BINGO ! Fantastyczny duet z płaszczem, jestem zachwycona !

    OdpowiedzUsuń
  11. Słonko, miałam dziś bardzo trudny dzień pełen wrazeń, to napiszę tylko, że ja mogłabym w takim stroju także iść na imieniny!
    A to znaczy, że mi się podobasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudny, ale jak spektakularnie zakończony ;)!
      Dziękuję!

      Usuń
  12. Mega mi się podoba, a torebeczka jest obłędna ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po Twoim uśmiechu nie widać by pogoda była ponura :) Świetny płaszcz i torebka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dzięki! Jak się spotykam z Paulą to na ogół mam dobry humor:).

      Usuń
  14. Świetny strój na imprezę, wyszło super...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Znalazłaś fajne, nowe zastosowanie marynarki, rewelacja. Fajnie wyglądasz w tak skomponowanym zestawie. Jest klasycznie, ciekawie, a szaliczek faktycznie stanowi wisienkę na torcie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długość tej marynarki aż prosiła się o takie wykorzystanie:).

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Kupiona na wyprzedaży, ale letniej:).

      Usuń
  17. Świetny i oryginalny sposób na marynarę :-) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nooo, pomysł przedni! Genialny, rzekłabym! Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. prezentujesz się znakomicie :)
    super stylizacja! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. Dzięki!

      Usuń
  20. bardzo ładnie wyglądasz :) w wolnej chwili zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. pozazdrościłam Ci marynarki, połączenie jej z płaszcze cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu bardzo się cieszę, ze Ci się podoba:).

      Usuń
  22. zeberka podkreśla elegancję i przyciąga oko :)
    ps. Makeup Revolution nie testują podobno :)

    OdpowiedzUsuń