poniedziałek, 29 lutego 2016

włóczykij

To ostatnia stylizacja z tymi spodniami... Uwielbiam je, czuje się w nich, jak w drugiej skórze, ale zanurzyłam nogawkę w białej farbie. NIEZMYWALNEJ białej farbie. Będę jeszcze kombinować z rozpuszczalnikiem, ale obawiam się, że dzisiejszy post jest dla spodni postem pożegnalnym.
Wiem, że wiele z Was odetchnie z ulgą, bo aż tak szerokie nogawki wzbudzają różne emocje, ale ja przywiązuję się do rzeczy, szczególnie do tych eksploatowanych, noszonych i lubianych. I przykro mi. I zła jestem jak osa, że je tak bezmyślnie załatwiłam.
Poza spodniami na zdjęciach i inne "luźności" występują. Oversize'owa marynarka, przydługi płaszczyk. I szczerze? Uwielbiam takie przełamywanie zasad. A bo niby jak luźna góra, to wąski dół. A ja lubię czasem właśnie tak- kloszardowo i z przymrużeniem oka.
A dopełnieniem takiego retro kloszarda jest dziś kapelusz a'la melonik i nawiązujące klimatem wiązane trzewiki.







zdjęcia- Paula

torba- bershka
marynarka- stradivarius
spodnie- h&m (sh)
bluzka- only (sh)
buty- M&S (sh)
zegarek- timex
pasek- biedronka
kapelusz- h&m
szal- gosia baczyńska (rossmann)

71 komentarzy:

  1. Ewciu, czy to jest ten strój, w którym miałam Cię przyjemność widzieć?
    Wydaje mi się, że tak :)
    Wtedy wyglądałaś w moim odczuciu pięknie, te zdjęcia tylko to potwierdzają.
    Spokojnie spróbuj wywabić farbę rozpuszczalnikiem - mój były narzeczony zaniemógł po kolejnej z miliona swych zakrapianych imprez na świeżo malowanej ławce i przykleił się (dosłownie) do tej ławki.
    Miał na sobie jasną kurtkę.
    Kilka razy szorowałam tę farbę i zeszła w całości!

    Wierzę, że się uda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Mar to ten strój:). Dziękuję Ci bardzo:).
      Spodnie oczekują aż wybiorę się do sklepu z farbami (jak się taki sklep nazywa?) i może uda mi się je odratować:).

      Usuń
  2. Bardzo udany zestaw, ten kapelusz Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale za to jaki uroczy włóczykij !!! Przefantastyczna propozycja ! Jest niebanalnie i ciekawie ! Uwielbiam cie w takich odsłonach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję! I liczę, że i Ty wrócisz pełną parą z nowymi pomysłami:).

      Usuń
  4. Widać, że czujesz się w tym zestawie świetnie i tak też wyglądasz. Urzeka mnie kolor marynarki i paska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy:). A taki odcień rudości i ja uwielbiam:).

      Usuń
  5. Wyglądasz bardzo stylowo i pasują Ci takie spodnie! Świetna kolorystyka zestawu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Robisz wrażenie! Szerokości i powłóczystości w sam raz, żeby super wyglądało i nie przeszkadzało ;) No i do tego takie kolory...Hm, właściwie te dwa kolory najbardziej mi się z Tobą kojarzą - czerń i takie miodowe odcienie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sivka dzięki wielkie!
      I z takimi kolorami to mogę się kojarzyć, takie "moje" są:).

      Usuń
  7. wyglądasz fantastycznie:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że tak się stało, może jednak uda się je uratować.
    świetny zestaw, super wyglądasz. Masz fajny kapelusik i świetnego fotografa.
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo luzu :)
    Ja lubię szerokie nogawki. Są fajną alternatywą dla wszędobylskich rurek. Szkoda, że spodnie muszą pójść w odstawkę. Swoją drogą próbuję sobie wyobrazić sytuację, w której ubrudziłaś je białą farbą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo;).
      Niestety za historią spodni nie kryje się żadna tajemnica- ot remont w domu, pokrywka od farby na podłodze i moje gapiostwo:).

      Usuń
  10. Wow - genialnie! Ogromnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna stylizacja, bardzo podobają mi się takie spodnie,choć sama czułabym się w nich jak worek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A ze spodniami musisz spróbować, może się przekonasz do tego fasonu.

      Usuń
  12. Powiem tak: look na miarę europejskich stolic mody ! Na załączonych zdjęciach widzę pewną siebie, piękną Kobietę, która ma swój unikatowy styl, umie bawić się modą i świetnie czuje się w tym, co ma na sobie :) Ewo, ślę pokłony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo bardzo dużą przyjemność mi sprawiłaś tym komentarzem, dziękuję!

      Usuń
  13. Stylizacja z klasą. Brawo! :)

    http://everythingisok.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Więcej stylizacji na Włóczykija proszę. A spodnie mnie osobiście bardzo się podobają i nawet, chociaż ze spóźnionym zapłonem jak zwykle, mam zamiar nabyć jakieś dzwony by łopotać szerokimi nogawkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja czekam na stylizację na blogu, jak już takowe nabędziesz. Choć nie obrażę się za jakąkolwiek nową propozycję na blogu, gdzie Ty się podziewasz, hę:)?

      Usuń
  15. EWcia no jak mogłaś szerokie spodnie, Ty też jak ja kopiujesz koleżankę, która ma na nie chyba wyłączność ? :) A na poważnie, pięknie wyglądałaś, ja kupuję to zestawienie w całości!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko wiesz, że jestem fanką takich spodni, i to od lat:).
      Buziaki!

      Usuń
  16. Jak na Ciebie spojrzałam to pierwsze skojarzenie z Charlie Chaplinem, rewelacyjna stylowka. Tym bardziej żal spodni, bo znakomicie w takich nogawkach wyglądasz. Podoba mi się szalenie, ostatnio nie ma wlas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dopisać jeszcze, że w Twoich zestawach nie ma niczego co mogłoby mi nie przypaść do gustu. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Joasiu dziękuję Ci bardzo! I skojarzenie z Chaplinem- miałam to samo:).

      Usuń
  17. Za elegancko na Włóczykija :) i pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest niebanalnie przez co mega ciekawie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bosko Ci w tym kapeluszu!
    A ppodni szkoda... Też byłabym zła.

    OdpowiedzUsuń
  20. No proszę, zasady są po to aby je łamać. w twoim wypadku wyszło genialnie.
    i wiesz, widać że czujesz się bardzo swobodnie w tym zestawie co tylko procentuje na twoją korzyść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu. I cieszę się, że to widać:).

      Usuń
  21. Uroczo, ciekawie, nietuzinkowo :-) A melonik - kapitalny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, taka troche tajemnicza, ale swietna stylóweczka :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny zestaw, pięknie się w nim prezentujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Klasa, klasa i jeszcze raz klasa - bardzo fajny zestaw kochana :)

    Pozdrawiam Zocha

    OdpowiedzUsuń
  25. podobasz mi się w takim wydaniu! Świetne spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. uuu. No to przykrość wtedy, ja wyprałam mój ukochany kombinezon i zafarbował. Rozumiem i łączę się w bólu, ale pewnie nic z tym nie zrobisz.
    a co do lacoste, conversy to przy nich buty z gwoździami w środku! :D zresztą conversy w ogóle nie są dobre. Niestety przekonałam się o tym na własnym portfelu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje conversy upolowałam w sh, więcchoć kasy mi nie żal:), ale to po prostu zwykłe trampki:).

      Usuń
  27. To prawda, jest trochę włóczykijowato ale mnie się podoba. Inaczej, interesująco, tak, że obejrzałabym się za Tobą na ulicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) lubię czasem odrobinę się wyróżnić, jak nie kolorem (bo z nim mam trudność) to choć fasonem:).

      Usuń
  28. Ojj ojj. Tak jest zawsze- jak na coś dmuchamy, zeby się nie wybrudziło, nie zniszczyło, to jak na złość zawsze tak się stanie :(. Szkoda tych spodenek, takie ładne :(

    Grrr, super ten włoczykij!! Melonik i ta torba rodem jak ze stylowego angielskiego filmu :) !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze buty- też "angielskie":).
      Dziękuję!
      A co do spodni to już próbuję znaleźć nowe w tym klimacie:).

      Usuń
  29. Przecudnie ci w tym meloniku- jeszcze tylko rewolwer i będzie jak z lat 30-tych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Też miałam takie skojarzenie:). Dzięki!

      Usuń
  30. Wszystko mi się w tej stylizacji podoba! :) i to bardzo :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zaniemówiłam...obłędnie kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Spodni szkoda, ale zrobiły miejsce dla następnych i tyle.
    Wyglądasz jak zwykle niesamowicie pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) o własnie to:)! Mam pretekst, by kupić kolejne:).
      Buziaki!

      Usuń
  33. pasują Ci dzwony ! wyglądasz świetnie :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow! Super ciekawa stylizacja. Widać, że masz własny styl i świetnie zestawiasz ze sobą całkiem nieoczywiste ubrania. Dzięki temu wyglądasz bardzo oryginalnie:)
    A na dzwony też ostatnio zachorowałam i poleciałam kupić do lumpeksu:p
    Cieszę się, że Retromoderna poleciła Twojego bloga bo inaczej chyba bym tutaj nie trafiła.
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I czuję się bardzo wyróżniona, że mnie Lidia poleciła:).

      Usuń
  35. Świetnie wyglądasz " Włóczykiju ":) Super spodnie :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń